לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

בא לי לספר לכם גם היום על היום שלי!!מה יש לי?!?!


נתחיל בזה שרק עכשיו חזרתי הביתה(אאאאההההה!!!)
קיצר היום קמתי בקושי בבוקר אחרי 3 שעות שינה נפלאות
כמעט אבל כמעט פספסתי את האוטובוס! (לפעמים אזרחים כ"כ אדיבים לחיילים)
נסעתי לי לחיפה להלהלהלה
הגעתי לחיפה נסעתי לצפת להלהלהלה
הגעתי לבסיס בשביל פאקינג שיחה (!!!!!)
אחרי שעשינו קצת צחוקים עם המפקדים
הלכתי עם חברות לשוק בצפת
(שרק שתדעו- זה שוק אדיר ויש בו מלא בגדים!)
קניתי חולצה, עקבים ושרשרת בסכום כולל של 85 ש"ח. כן, שווה.
אחרי שהסרחנו בשוק
אני וחברה התחלקנו בבגאט שניצל דוחה יאך
למרות שממש רציתי ללכת לאכול פריקסה
נסענו חזרה לחיפה
ובזמן שישנתי מסתבר שחברה אחת ירדה מהאוטובוס(..)
הלכנו לחנות בגדי שוק
קניתי טייץ מבריק ותיק קטן וחמוד בסכום כולל של 40 ש"ח. כן, שווה.
ואז הלכנו ללב המפרץ קניתי צללית ואודם
ואז הלכנו למרכזית, עישנו, עשינו צחוקים
נסעתי הביתה
הלכתי לקנות קמצוץ אוכל לדירה, שאני לא אגווע
ועכשיו מקלחת פיפי ולישון


מסקנות היום:
-הנעליים שקניתי קטלניות!! (מצטערת שלא קניתי גם בשמנת)
-החולצה מושלמת
-האודם רצחני
-התיק מתוק
-אני חייבת להפסיק לקנות!
-מזל שלא אכלתי את הפריקסה הזה זה משמין אשששש
-החדר שלי שוב מבולגן



תודו שגם אתם חשבת שככה פועל העולם בגיל 6

מחר גם יש לי יום עמוס..
למה?!?!
אני עצלנית!!! אני רוצה להתבטל!!!

נכתב על ידי Alef* , 17/10/2012 18:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)