לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

מילים פוגעות


מילים יכולות לפגוע בדיוק כמו סכין בלב
לגרום לך להרגיש התרסקות רגשית
לבכות ללא הכרה
אכזבה קשה מהקרובים ביותר אליך...
אכזבה של המובן מאליו
אסור לקחת דברים כמובן מאליו!
אם אין אני לי, מי לי?
זאת הנקודה שאני תמיד חוזרת אליה אחרי שאני סומכת על מישהו שהוא לא אני.



ועכשיו לסיפור?
ביום שישי בצהריים אח שלי ביקש ממני לקחת את הכלבה שלו לטיול
אני כבר תכננתי יום לפני לסוע עם חברות ללאנצ'
אמרתי לו שאני אדבר איתו כשאני אחזור
כשחזרתי הייתי גמורה מעייפות
ושאלתי אותו אם זה באמת דחוף שאני אצא איתה לטיול
בתגובה הוא ניתק לי את הטלפון בפרצוף
הלכתי לישון
וקמתי קצת מאוחר אז התקשרתי לאמא שלי להגיד שאני אאחר לארוחה
אח שלי ענה לי:
"אל תגיעי לארוחת ערב לא מגיע לך"
עכשיו שתבינו, בגלל שאני סוגרת שבת ל3-4
הארוחות שישי מאוד חשובות לי
והמשפט הזה כ"כ פגע בי!
ניתקתי לו את הטלפון
ואמא שלי אפילו לא התקשרה לשאול אותי למה אני לא באה
זאת ההרגשה שמלווה אותי כל חיי...שאכפת לה רק מאחים שלי הגדולים
לא אכפת לה שאני לא אהיה בארוחה הזאת או הבאה
אז ביום שישי בערב, נשארתי לבד בדירה שלי
אכלתי נמס בכוס עם קרוטונים
ואז כמה תמרים
חברות שלי שכנעו אותי לסוע לסרט
אפילו שהדמעות שלי לא הפסיקו לרדת
והערב הזה נגמר בזה שהן אמרו לי להגיד לחברה אחרת שלנו שקר
ואחר כך הן עוד אמרו לה ששיקרתי לה וצחקו על זה
לא דיברתי במשך כל הערב
הן ניסו לשאול אותי מה קרה
התעלמתי
אני מאלה לא מסוגלים להוציא מילה מהפה כשהם כועסים
חזרתי איתם באוטו
הגענו, יצאתי, סגרתי את הדלת והלכתי.
לא עניתי לטלפונים שלהן
ואמא שלי עדיין לא התקשרה לשאול אותי מה שלומי.

אה, ומחר יש לי טסט ואין לי מי שיסיע אותי למקום שממנו יוצא הטסט.
והודיעו לי שאני צריכה לבוא אח"כ לבסיס למרות שאני בחופש.

באמת שבא לי לקחת אקדח ולירות לכולם בראש
נכתב על ידי Alef* , 20/10/2012 16:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)