לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2012

בפעם הראשונה באמת מאבדים את התמימות?


אני לא חושבת.
מאבדים אותה הרבה לפני.
לפני הפעם הראשונה שלי חשבתי על זה הרבה
אם זה כואב?
אם זה נעים?
האם ייתפסו לי השרירים במפשעה?
מה הגבר אמור לעשות? ובכלל, מה אני אמורה לעשות?!
ובואו נודה, תמיד מגיע השלב שמתחילים לגעת בעצמנו.

היה זה בליל אוגוסט חם
הכרתי את הבחור שבוע בלבד
(אם זה ממש מעניין אותכם, הוא לא היה יהודי)
שבשבוע הזה פלירטטנו בטירוף, והיה מתח מיני שאי אפשר לתאר במילים
כבר בתחילת הערב, במסיבה הראשונה שהייתי, הייתה לי הרגשה.
רק רציתי לראות אותו כבר, לגעת בו, לנשק אותו
אחרי המסיבה, הגענו למסיבה שבה הוא היה
איך שהוא ראה אותי- נדלק לו ניצוץ בעיניים
ואיך שאני ראיתי אותו- נהייתי סמוקה
הוא הביא לי נשיקה צנועה על הלחי וגרר אותי לרחבת הריקודים
רקד איתי צמוד ולא הוריד לי את המבט מהעיניים
אז ההרגשה שלי כבר הפכה לביטחון.
זה בטוח הולך לקרות הלילה!
אמרתי לו שבא לי ללכת
והוא מיד נעמד על הרגליים, אמר שלום לכולם, ועפנו משם.
התחילו לרעוד לי הרגליים
לא ידעתי לאן ללכת
עלינו לדירה שלו
והייתי בהלם שהוא גרר שני מזרונים קטנים לרצפה של החדר ושם עליהם סדין
בלי לבזבז זמן, הוא התנפל עליי כמו אריה על בשר טרי
לאט לאט השכיב אותי על המזרון ו...
טוב, את ההמשך אתם רק יכולים לדמיין :)
אחרי העניין, ישנו כפיות עד הבוקר.

הרגשות הכלליות שלי מהחוויה הראשונה הן
שזה כאב
שזה לא היה נעים
שזה היה משעמם
שלא היה לי כיף הכפיות אח"כ כששנינו הזענו אז נדבקנו אחד לשניה
שלא היה לי כיף להשאר עירומה אחרי
שלא היה לי כיף לראות אותו בבוקר
שלא סבלתי את הפרצופים שהחברות שלי עשו לי אח"כ

בקיצור, אני רוצה לנפץ את המיתוס הזה שסקס ראשון זה מדהים
סביר להניח שגם אם הסקס הראשון שלי היה עם בן זוג
גם לא הייתי נהנית
אין מה לעשות, מתחילים להינות מהסקס (לפחות נשים)
רק אחרי כמה פעמים
וזה שווה את זה ;)





נכתב על ידי Alef* , 24/10/2012 23:02  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)