לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

זה נגמר סופית


"אני מצטערת שלא הערכתי אותך"

"אל תצטערי על כלום. היה טוב וטוב שהיה"

"אבל לא הייתי צריכה לתת לך ללכת ככה"

"אני בטוח שתכירי מישהו בחו"ל"

"שיהיה לך בהצלחה."

"מה? רגע, אני לא מבין....טוב, אני צריך להגיד לך משהו שאולי לא כדאי שאני אגיד. את היית\עדיין הראשונה שלי"

"מה? סקס כאילו?"

"כן"

"אוקיי"

"ואני שמח שזה היה איתך! בחורה מצחיקה ויפה ורגישה"

"זה בולשיט. ואני מצטערת שאני אומרת לך את זה, אבל סקס לא נחשב אצלי כ"כ. זה רק סקס."

"כן אבל מה עם האינטימיות שהייתה לנו? אני חושבת שהחלק שהכי אהבתי בלהיות איתך זה לשכב לידך במיטה ולשחק לך בשיער"

"זה לא מעניין אותי. ועכשיו כשאתה חושב שאני כלבה- אז שוב, שיהיה לך בהצלחה בחיים"

"מה?! אני לא מבין מאיפה כל זה מגיע! אני לא חושב שאת כלבה!"

"מה שאני מנסה להגיד לך זה שאני חושבת שאנחנו לא צריכים להיות יותר בקשר. אתה תקוע לי בראש ואני צריכה לשכוח ממך"

"אם זה מה שאת צריכה לעשות אני מכבד את זה"


סופסוף אמרתי לו את זה
ועצוב לי
אבל זה היה צריך לקרות
ולמה הוא כזה מתוק גם כשאני מנסה שהוא ישנא אותי?!
ואומייגד, לא ידעתי שהוא היה בתול...לפניי...
נכתב על ידי Alef* , 23/2/2014 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)