לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

תשובות לשאלון השבועי (ישן שעכשיו מפרסמת)


יוצא לך לפעמים להגיד "לא הייתי אני בסיטואציה הזאת"? מתי זה קורה?
יצא לי פעם אחת. כשפיתיתי גבר שלא הייתי צריכה לפתות.
עד עכשיו אני מרגישה כאילו נכנסה בי רוח, בלי צחוק.

באילו מקומות את מרגישה שאת מגשימה את עצמך במלואך?
באמנות שלי.

מה הדברים שגורמים לך להרגיש הכי פחות טוב עם עצמך?
ביקורות שליליות, שומן.

איזה ציון כללי את נותנת לחיים שלך "מספיק", "כמעט טוב מאוד"?
כרגע החיים שלי נעים בין שורדת לכישלון.

מה מגדיר אותך: הגיל שלך? המין שלך? העיסוק שלך? מקום המגורים?
כרגע כלום לא מגדיר אותי. אבל אם חייבים, אז מקום המגורים שלי. קיבוצניקית.

יוצא לך להגיד לפעמים "הייתי אדם אחר אז"? מה השתנה?
מאסתי בסגנון החיים הפזרני והסקסיסטי.
לא אהבתי את הבנאדם שהייתי אז.

אם את מסתכלת על החברים הטובים שלך, מה לדעתך הם אומרים עלייך?
אני לא יודעת.
אבל אני אומרת "למה הם חברים שלי?"

דמייני את עצמך בתקופת חיים עתידית - מה היית כותבת על התקופה בה את נמצאת עכשיו?
מניחה שתקופת האחרי צבא, מחפשים את המהות, חוששים לכסף, לחופש ולעתיד שממשמש ובא.

נכתב על ידי Alef* , 29/9/2014 19:58  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)