לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2014

תשובות לשאלון השבועי


מי היה המורה האהוב עלייך?
מבחינה לימודית? ללא ספק המורה לעיצוב גרפי בכיתה ט'. נסיכה אמיתית. אף פעם לא התעצבנה, תמיד שיבחה ופירגנה וזה תמיד נתו מוטיבציה להמשיך ולהשתפר

מה המשפט שהכי זכור לך שמורה היה אומר בקביעות?
"אני כבר סיימתי בית ספר אני לא צריכה ללמוד את כל זה, זה רק בשבילכם" המורה לאזרחות כיתה י-י"ב
ביץ' רצינית

מי היה המורה שהכי השפיע עלייך?
המלאך השומר שלי, המחנכת שלי בי'-י"ב. לא אתחיל לספר את כל הסיפור פה רק אומר שבזכותה ורק בזכותה סיימתי 12 שנות לימוד.

בזכות מה?
האסרטיביות שלה, לא וויתרה לי לשניה, הבינה אותי ונלחמה עליי יותר מאשר על תלמידים אחרים בכיתה (כיתה של מופרעים) שנשרו עם השנים.

מה הופך מורה למורה טוב?
להבין את התלמיד, לדבר איתו בגובה העניים, לעזור בקשיים, לדבר גם מחוץ לשעות הלימודים ובעיקר להיות יותר חבר ממורה...

האם קרה לך שלא הסכמת עם מעשה של מורה מסוים ובדיעבד הבנת שהוא צדק?
תמיד הייתי אנטי להכל בבית הספר אז ככה ש...הכל בערך! הייתי שטן קטן (היום אני שטן גדול)

המקצוע תלוי במורה?
בטח! כמו שתיארתי למעלה איך מורה טוב צריך להיות... המורה צריך לדעת להגיש את החומר הנלמד בצורה מובנת ומתאימה לגיל המלומד, לא פעם קרה לנו בכיתה שהמורה פשוט הכתיבה משהו על מקצוע מסויים, וכל התלמידים היו עם סימן שאלה מעל הראשון כי לא הבינו מה אלה כל המילים הגבוהות שהיא מקריאה, המורה בתגובה הייתה צורחת עלינו שנעתיק ואח"כ נבין....מאוד לא נכון לדעתי

את מאמינה שהמורים הם מעצבי דור העתיד?
יש להם חלק מאוד גדול בזה...אני אישית מאוד הושפעתי מהמלאך השומר שלי!

את חושבת שאת מפגינה כבוד ראוי למורים שלך?
כבר אין לי מורים :)

היית רוצה להיות מורה?
הייתי רוצה להיות סוג של מדריכה לילדים בעלי קשב וריכוז. כילדה כזו, בית הספר והמורים היו מאוד מבלבלים, רק אחרי ש"עלו" על ההפרעות שלי טיפלו בזה ולמדתי כמו שצריך עם מורים המוכשרים ספציפית לזה.

נכתב על ידי Alef* , 11/10/2014 20:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)