לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

שאלון שמזכיר לי את גיל 15


האמת היא שמאז ומתמיד נראה לי הייתי בישראבלוג
בגיל ההתבגרות הייתי ילדת בלוגים ופורומים
היום אני רק בלוגרית בסתר
נתקלתי בשאלון שממש מזכיר לי את הבלוג שהיה לי בגיל 15
אז לזכר הימים....?


 

 

תאריך לידה: 30.3.1993.

מזל? טלה

מין? נקבה

מידת נעליים? 40

משקל? פחח בואו לא נדבר על זה

מיקום? צפון הארץ במקום סודי

איפה נולדת? בקטע של בי"ח? חיפה

נכשלת במקצוע? חח וואו, במה לא...

מאוהב? הייתי עד לפני חודש...

חבר/חברה? היה עד לפני שבוע

אם כן, שם? :|

כמה זמן אתם ביחד? :||

מה את לובשת עכשיו? בגדים של ספורט כי התכוונתי ללכת לעשות אבל נרדמתי

תעשי סקס לפני החתונה? חחח שאלה לא לרוונטית

התאהבת פעם במורה? מפקד בקורס בצבא נחשב?

מעשנת? יאסס

שותה? יאסס

סמים? יאססס

מפלרטט? כן, לפעמים זה מכניס אותי לצרות

צבע אהוב? ורוד 3>

מי החברים הכי טובים שלך? וול אני לא אכתוב את השמות שלהם פה

הכית מישהו? כן

עם מי אתה מדבר הכי הרבה בטלפון? חברות, אמא

מישהו נתן לך סטירה? נופ

באינטרנט הרבה? חחחח כן

ביישן? בשנים האחרונות פחות

מתקלח? משתדלת

שונא בית ספר?...מה זה בצפר

עד כמה אתה בוטח באנשים? תלוי מי, בד"כ לא

שיקרת לחברים הכי טובים שלך? ברור, אבל שקרים לבנים, אני לא ביץ'

יש לך סודות שאנשים יתפלאו לגלות? בטח, לכולם יש, לא?

תעשה צניחה חופשית? סביר להניח שכן

אוהב לרקוד? או ההההל יה!

היית בחו"ל? הייתי ואהיה

סילקו אותך מבית ספר? כמעטטטט בסוף י"ב!

השעו אותך? כן

היית רוצה לגור במקום אחר?כן, זה בתהליכים

אתה מפונק? תלוי מאיזה בחינה, אבל בעיקרון לא

שתייה מועדפת? מים ובירה

שותה מים? משתדלת

באיזו משחת שיניים אתה משתמש? מה שהכי זול #יוקרהמחייה

יש לך פלאפון? כן לצערי

אתה מודל לחיקוי? כבר אמרו לי את המשפט "הלוואי והייתי כמוך"

מה אתה לובש הכי הרבה? תחתונים כנראה

פירסינגים? היה לי נזם

אוהב להצטלם? תלוי אם אני ביום טוב חח

אוהב לקחת תמונות של אחרים? מה?

אתה שזופה? חח. לא.

מתעצבן בקלות? חח. כן.

התחלת שמועה על מישהו? יכול להיות. אבל זה בטוח לא היה בכוונה

יש לך קו טלפון משלך? כן אבל הטלפון לא מחובר לשם (מי משתמש בטלפון קווי בימינו?)

יש לך בריכה פרטית?הלוואי

אחים ואחיות? 2 אחים

מישהי שיחקה בך? מישהי לא, מישהו כן

מסתדר עם אמאבא?רוב הזמן

מסתדר עם האחים? עם אחד מהם אני לא מדברת...סיפור ארוך

איך אתה מוציא כעס? יוצאת על אנשים. סורי

ברחת פעם מהבית? חח כן...יותר מפעם אחת

חולם בהקיץ? לא

קעקוע? מפחדת לעשות

מה היית רוצה? באמת אבל? ואני לא חמדנית, כסף.

מה הפרחים המועדפים עליך? ורדים

איך נראית האקסית שלך? טוב אקסים...יש מגוון: 2 אתיופים, ג'ינג'י, תימני, 2 דרום אמריקאים חתיכים, קיבוצניק

אתה חצוף? כשצריך, בכל זאת אנחנו חיים בישראל

קיץ או חורף? חורף מינוס הגשם

אתה נהנה להתלכלך? אווו...כן

איך הפופיק שלך? סביר לכל הדעות

מה מספר המזל שלך? 7 כמובן

איך השיער שלך נראה עכשיו? מתולתל בקוקו גבוה

תוכל להיות צמחוני? חחחח אומייגד לא, אני קרניבורית גאה

איך את נראית? גוף עגלגל, עור לבן, שיער בלונדיני, 1.61, עיניים ירוקות, אף סולד וכפי שהבנתם אני לא נראית ישראלית

תצא עם מישהו צעיר יותר? טוב יש לי ווידוי...בגלל שזה בלוג אנונימי: היה לי יזיז קטין כשהייתי בגירה (היום הוא כבר בגיר אז זה כבר לא כיף)

תצאי עם מישהו מבוגר יותר? זה בד"כ ככה

היו לך הפרעות אכילה? נופ

כמה צלצולים אתה מחכה לפני שאתה עונה לטלפון? למי יש לחכות, אני עונה כשאני יכולה

שחית פעם בעירום? חחח כן

מתי? גיל...17

למי אתה דומה יותר- אבא או אמא? גם וגם

בוכה הרבה? יש תקופות

אם היית צריכה לכרות חלק בגוף, איזה? אומייגד למה?!

באיזה משפט אתה משתמש הכי הרבה בטלפון? "הלו" "יאללה ביי"

מתי הפעם האחרונה שהקאת? כשהייתי חולה לפני חודש בערך

במין השני, בלונדיני או ברונטי? ברונטי!

אתה לובשת חולצות כדי שיראו לך את הבטן(או גוף)? לא

מחשוף? לפעמים

החבר הכי טוב שלך בתול? לא

מה הצבע תחתונים שלך? שחור

איזה מראה יש לחדר שלך? בייתי עם צבעים חמים

איזה תכשיטים יש עלייך עכשיו? הקבועים שרשרת וטבעת זהב

איך אתה מרגיש עכשיו? יש לי קקי

מתי הייתה הפעם האחרונה שהיית במסיבה? אממ ערב סוכות ב'

עם מה אתה ישן? טופ ותחתונים

האם הפיצו עלייך שמועה? כן, שאני שחקנית פורנו בערך בגיל 16

במה אתה נוהג? מכוניות אקראיות

אתה ילדה של אבא או אמא? של סבתא

מתי בפעם האחרונה בכית בבית ספר? מי זוכר?? גאד

בשביל 2 מיליון דולר תדגמני לפלייבוי? חחחח אם הם ירצו בכיף

מה עשית היום? הלכתי לבנקסובל

אם היית חיה איזה חיה היית? אריה

רגיש לדיגדוגים? תלוי איפה

מה היום הכי גרוע בחיים שלך? וול, היום האחרון שלי בלונדון+הטיסה לארץ לבד

מה היום הכי טוב בחיים שלך? היום שבו השתחררתי מצהל. יס ביצ'ס

טעם גלידה אהוב? מנטה שוקולד ואני לא רוסיה

ממתק אהוב? גגגוווומממייי!!1

מכונית? שתהיה קטנה ומהירה

שיעור אהוב? ביי

חג? חנוכה בגלל הסופגניות והלביבות

שם לבן? טל

שם לבת?  ספיר

  

ב24 שעות האחרונות:

הייתה לך שיחה רצינית? לא

חיבקת מישהו? לא

בכית? לא

צחקת? כן

גרמת למישהו לצחוק? יש מצב

קנית משהו? מגבונים

הרגשת טיפש? אוי כן, בבנק הבנקאית ירדה עליי

דיברת עם מישהו שאתה אוהב? כן, כי אני לא מדברת עם אנשים שאני לא אוהבת

התגעגעת למישהו? כן...בקטע מוזר לאקס


האם אי פעם:

נזרקת ע"י מישהו? כן בלאט

מישהו בגד בך? אה...כן

נשארת בבית ביום שישי בערב כי התחשק לך? חחחח זה קורה הרבה לאחרונה

היית מאוהב? כן אוף

ראית את מגדל אייפל? לא

שתית אלכוהול? כן

עישנת מריחואנה? כן

שיחקת מונופול? יום כיפור האחרון

נישקת מישהו? כן

עשית אמבטיית קצף? כן

ניסית דיאטה? כן

הייתה לך תאונת דרכים? לא באוטו

רכבת על פיל? לא

נישארת ער כל הלילה? כן

פחדת מהחושך? לא

זרקת מישהו ואחרי זה התחרטת? כן

יצאת עם יותר מ-1 בו זמנית? כן חחח

שיקרת? לא (עכשיו שיקרתי)

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה? וול...זה היה בתכנון עוד לא יצא לפועל

פגשת סלבריטי? כן

עברת על החוק ונתפסת? לא

נרדמת בשיעור? חח כן



 
נכתב על ידי Alef* , 1/11/2014 01:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)