לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהמהמה תפוח אדמה


דמיונות חלומות חוויות מחשבות

Avatarכינוי:  Alef*

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

כאב לב


העשן של הסיגריה מתפזר לכל מקום
והיא נשרפת לאט
תכף הסיגריה תיגמר
ואני אדליק עוד אחת
למה אנשים מסוימים גורמים לכאב
אצל אנשים אחרים
למה אנחנו אוהבים
ונפגעים
וחוזרים לאהוב
למה אמרת לי את כל המילים האלו
אם ברגע אחד זרקת אותם לפח
למה בגללך אני לא ישנה בלילה
אני יודעת שאתה פה בחוץ
מחכה שאני אצא
אבל אני לא אצא
הלוואי והיית סומך עליי
הלוואי ולא היית מאשים אותי במשהו שלא עשיתי
מעולם!
הלוואי ולא היינו רבים
אהובי
אני אמנם לא מדברת איתך כרגע
או שומעת אותך או רואה אותך
אבל אני מרגישה את הדמעות הכבדות שלך נוחתות על הכרית
אומרים שהגברים בוכים בלילה
אני לא רוצה שתבכה אף פעם
בשום שעה של היום
אני רוצה שנחזור להיות מאושרים
 אצלך במיטה
עם הכלבלב מחמד שלנו
ושאני אדגדג אותך בבית שחי
ואתה תדגדג אותי בכפות רגליים
אני רוצה להכין לך כל יום ארוחת ערב
אתה יודע?
בכל פעם שאני רואה ילד קטן
אני ישר חושבת איך יראה הילד שלנו
איך תיראה החתונה שלנו
וכמה נהיה מאושרים
אני מקווה שזה לא נגמר
נכתב על ידי Alef* , 20/8/2014 01:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlef* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alef* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)