לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תעזרו לי ..


אני שמנה .

מה כבר ביקשתי ?!

 להיות רזהה, כמו כולן, יפה מושלמת, בלי שומנים כרס נופלת,

להיראות הכי יאפה בכל מה שאני לובשת,

כשהביקני בקיץ וכל מה שאני אלבש

ישב עלי מדהים ואני לא אצצטרך להתבייש בבטן שלי, ובאיך שאני נראית ..

ישלי חלום, שאיפה מטרה - להיות ר-ז-ה !!

אבל .. [הוא חייב פשוט להגיע =\ ]

אני רוצה לרדת במשקל ולא יודעת איךך

אני רוצצה להיות ררזהה שלא היה לי כלום,

אבל לא מצליחחה

אני אוהבת לאכול, אוהבת מאוד =|

וואממ אני מקיאה בדר"כ את מה שאני אוכלת,

אבל כשאני אוכלת בבצפר, איפשר להקיא =\

ירדתי כמעט 15 קילו,

אבל אני רוצה עווד עווד עווד כמה שיותר

אניי רוצה להיות רזה, לא לאכול בככלל

שיראו לי תעצמות

תעעזרו ליי

איךך אפפשר לא לאכול ימים שלמים ?

איך אתןן ממצליחות ?

אני רוצצה לההגיע למשקלל 45 ויש לי עודד דרך ארווכהה

בבקקשה תעזרוו לי

תנו לי עצותת

נכתב על ידי דיווה :] , 26/3/2008 22:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  דיווה :]

בת: 33





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיווה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיווה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)