לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

פרקק 6 :] || מצטערים על העיקוב


פרקק 6:

מממש ממש ממש מצטערים על העיקוב !

יש למאי בעיה במחשב וספיר הבלוג עושה אצלה בעיות ,

אז רק עכשיו הצלחנו להיכנס .

קיצר הינה הפרקק תהננו ותגיבו :)

את ודור בטוח נפרדתם? כאילו את לא מרגישה עליו יותר כלום?"

אמרתי: "לא אני לא מרגישה כלפיו משו. למה?"

ואז הוא אמר: "כי......

 

=-=-=-=-=-=-=-=

 

שון: "כי נכון רן ? חבר טוב שלי?"

אני: "נו.."

שון: "אזזז הוא קצת דלוק עלייך  אבל הוא מתבייש להתקרב אלייך...

אממ את רוצה שאני יסדר לך אותו ?"

גפן: "אני לא יודעת , אני יחשוב על זה . "

שון: "טוב אז תחשבי על זה , ואני מביא לו תאייסי שלך טוב?"

אני: "טוב.."

נשארתי לראות איתו קצת טלויזיה ועליתי לחדר , התחברתי לאייסי והייתה לי הודעת מערכתת.. מרן..

הוספתי אותו הוא שלח לי הודעה..

רן: מה קורה ?

אני: הכל מעוללה מה איתך ?

רן: אחלה מה חדש ?

אני: אממ כלום מה איתך ?

רן: גםם..

ואז סתם דיברנו וזה לא היה משו מעניין..

פתאום הייתה לי הודעה ממישהו שלא ברשימה ,

זאת הייתה ירין..

ירין: תקשיבי נראה לי נעשה תעבודה מחר כי אני לא יכולה לבוא אלייך היום...

אני: סבבה נקבע כבר מחר מתי.

השעה הייתה כבר 20:00 עזבתי תמחשב ואז היה לי טלפון ,

זאת הייתה עדי :)

אני: "הההללללו מה קוררה?"

עדדי:"אתתת לא מביננה דיברתי עם דן ותנחחשי מה ?"

אני: "דיי אתם חבבברים?!"

עדי: "כןכןכןכן!"

אני: "יוו את לא מבינה איך אני שמחה בשבילך :)"

עדי: "תודדה"

אני: "אההה ואת לא מבינה מה שון סיפר לי "

עדי: "מהממהמה?"

אני: " שרן חבר טוב שלו.. ד-ל-ו-ק עליי !"

עדי: "דיייי רן הוא אחד החתיכככים!!"

אני: "אני יודעעת... אבל מה עם גיא? :("

עדי: "תקשיבי , לפי איך שזה נראה אין לכם כמעט כלום והוא חבר טוב של רן אז אולי תגרמי לו קצת לקנאות ;)"

אני: "אבל אני לא יודעעת אני מרגישה משו לגיא למרות שהוא לא שם עליי כ"כ

ורן.. אני לא מכירה אותו כלכך אז אני לא יודעת."

עדי: "אבל אולי עם תיהי עם רן בכלל תשכחי מגיא?!"

אני: "לא יודעת אני יחשוב על זה ."

עדי: "טוב תקשיבי דן על ממתינה אני ידבר איתך כבר ביושש :)"

אמרתי ביי וניתקתי .

נשכבתי על המיטה והתפוצץ לי הראש ממחשבות על גיא ועל רן ובכלל מה לעשות .

שכבתי וחשבתי איזה שעה ככה עד ששון בא לחדר לקחת תנעליים שלו שאין לי מושששג איך הם הגיעו לחדר שלי =\

שון אמר: "מה ישלך את בדיכי?! יאללה צאי החוצה אני רן גיא וימית יושבים בגן שעשועים"

(הגן שעשועים מאווד קרוב לבית שלנו , ימית- ידידה טובה שלהם , לא אוהבת אותה כ"כ)

אמרתי: "טוב שניה אני מתארגנת ובאה חכה לי"

החלפתי בגדים וירדתי איתו.

בדרך ראינו שתי אנשים מתנשקים היה קשה להבין מי זה..

שון אמר: "הם ניראים לי מוכרים..

וואואאוו זה לא דן?!!?"

הייתי בשוק חיי!!! דן!? בוגד בעדי?!

אמרתי: "ממהההה?! אתה בטוח?"

שון: "כןכן קל לזהות אותו עם השיער הנפוח שלו."

עניתי: "אני לא מאמיננה הוא אפילו לא יום עם עדי והוא כבר בוגד בה?!"

שון: "מהה הם חברים.. טוב לדעת..

חח איזה גבר "

אמרתי: "אויש שון סתום!! זה ממש לא מצחיק"

שון: "לא ניסיתי להצחיק.. טוב יאללה בואי מה נתקעת"

התקדמנו אליהם הם ישבו בקרוסלה כזה כולם ימית לידה רן וליידו גיא ,

שון הלך והתיישב ליד ימית ואני התיישבתי ליד גיאא :)

ימית אמרה: "שון מה אחותך עושה פה?!?" =\

שון אמר: "סתם באה לשבת."

ואז הם העבירו נושא וואי איך אני שונאת תימית הזאת!!

ואז הם דיברו וזה היה צחוקים למרות שקצת התביישתי לדבר עם גיא , דיברנו קצת איזה משפט או שתיים..

ואז באיזה 12 התפזרנו כולם ושניה לפני זה גיא ביקש את האייסיקיו שלי D:

הבאתי לו ואז אני ושון התקדמנו הביתה והוא כזה אמר לי: "חחחח מה קרה גיא ביקש תאייסי שלך נהיית עגבניה ?"

עניתי: "חחח מה אני מסמיקה?"

"כןןן" הוא ענה וצחקתי..

הגענו הביתה עליתי לחדר נעלתי תדלת נשכבתי על המיטה ונרדמתי תוך שניה כי הייתי מתה מעייפות.

בבוקר התעוררתי מהדפיקות בדלת של שון שכמעט שבר לי תדלת בשביל להעיר אותי כי נעלתי אותה :P

צעקתי: "התעורררתתתי די לחפור"

התארגנתי ירדתי למטה ואני ושון יצאנו מהבית ונסענו לביצפר.

בדרך עדי התקשרה עלי :O

לא ידעתי אם לספר לה מה קרה אתממול! לא רציתי לאכזב אותה..

עדי אמרה: "גפפפנני איפה את ?"

עניתי: "אני בדרך לביצפר ..

תקשיבי אני צריכה לספר לך משהו.."

עדי: "מה? מה קרה?"

אמרתי: "תקשיבי אתמול.......

 

 

המשך בפרקקקקק הבא :)

תירשמו למנויים ותגיבו [:

נכתב על ידי , 6/7/2008 23:12  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליבי(: ב-2/3/2012 18:56
 





3,820

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור בהמשכים ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור בהמשכים ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)