לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  batel_atias :]

בת: 32

ICQ: 212584018 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אם יקרה לך עוד משהו,יש לי טעם לחיים,יש לי טעם למחר.


 

קטע שכתבתי,ההשראה לכתיבה הזאת

באה  מהשיר "שום דבר לא יפגע בי" של כנסיית השכל.

רצוי להפעיל את הסרטון ולקרוא.


מי לא פגע בי..אף אחד,רק אתה!

 

אם יקרה לך עוד משהו,
אין לי טעם לחיים,
אין לי טעם למחר.

מי לא פגע בי,כולם.
כולם חוץ ממך.
היית לי משענת לאור יום,
היית לי כמיטה מחממת,ללילה.
לב אוהב,הלב שורף הכל..לאט..לאט.
ואתה נשרף עם הזמן..נשאר הרחק בזכרונות העבר
ועכשיו אתה נרדם.

נפגעתי מכולם,רק ממך לא.
לוקחת הכל ללב,איתך משליכה הכל לכאב..
שלא פוסק.

אני מוגנת,חסינה מהדחה,מרגישה שלמה,איתך.
עוברת,חולפת ללא הרף.
הרוח שלי ממהרת..לכיוונך,נושפת בעורפך,
רוצה לצאת מכלא האהבה,שמכביד על נשמתה.

מי לא פגע בי,כולם.
כולם חוץ ממך.
מי לא פגע בי,אף אחד,
רק אתה!.
אתה זה שפגעת בי,הרסת,שברת,ריסקת הכל!
שתיקתך הופכת להרגל יום יום.
אחרי כל מה שעברתי
באמת שום דבר לא יפגע בי!.

אם יקרה לך עוד משהו,

יש לי טעם לחיים,
יש לי טעם למחר.

 

כדאי לחזור לקשר מהעבר שנגמר לא טוב, או להמשיך הלאה?

                                      ~ התחלה חדשה,לגמרי!

                                                      בלעדייך ~

 

נכתב על ידי batel_atias :] , 3/5/2009 16:10   בקטגוריות אישי, חיים, רגשות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, אופטימי, מערכת יחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה בנים רוצים מבנות ומה בנות רוצות מבנים || עד כמה הדברים הכי פשטים עושים אותנו הכי מאושרים.


 

דבר ראשון אני רוצה להזכיר בקשר לחודש שעבר שכתבתי שאני אוהבת

מישהו,אז כן אהבתי אותו והכל נגמר ונעלם,יודעים למה?

כי יום אחרי שאמרתי לו שאני אוהבת אותו ושאני רוצה שננסה שהקשר יחזור להיות למה שהיה,

גיליתי שהוא נפגש כמה פעמים עם אחותי הגדולה,ופשוט הם היו ביחד,התנשקו וכל השטויות האלה..

בקיצור,"זרמו" אפשר לקרוא לזה ככה, ועוד שאחותי תעשה לי דבר כזה? לא האמנתי עליה..

אמרתי לו שאני לא רוצה לאבד אותו בתור בן אדם,עכשיו איבדתי אותו גם בתור בן אדם וגם

בתור מה שחשבתי שיהיה מעבר..אתם יודעים מה? שיהיה לאחותי בכייף איתו ושיהיה לו בכייף איתה..

אני פשוט עדיין לא מאמינה שאחרי שהיא ידעה על כל הקשר שהיה לי איתו, היא נפגשה איתו כמה פעמים

וזה לא הזיז לה מה הרגשתי,ולא מזיז לה מה אני מרגישה.. הוא יצא מניאק ופחדן שלא סיפר לי על זה כלום,

ואחותי יצאה הכי זבל וכלבה שהיא יכולה להיות.. והיא עוד עכשיו מכריחה אותו להיות בקשר איתה בכוח.

אני אומרת יש כזה משפט "מה שלא היה שלך מלכתחילה

 לא יהיה שלך לעולם אם תנסה להשיג אותו בכוח ובכוונה ..".

הוא מחוק אצלי,וכן.. גם אחותי העלימה אצלי את כל האמון בה ..עכשיו לעיקר שבפוסט. 

כמו שכתבתי בכותרת,למרות שלא עברתי הרבה עם בנים ולא הגעתי לשלבים מוגזמים מידי,

 

אבל המעט שעברתי גרם לי להבין טוב מאוד מה בנים רוצים.

הם רוצים קודם כל אחת שתהיה יפה בעיניהם,שימשכו אליה ( כמובן איך לא? חרמנים )

אחת שיודעת " לזרום",שיהיה לה אופי טוב מהבחינה שתהיה רגישה ,אוהבת,טובת לב,

תומכת ועוזרת בכל מצב,אחת שלא תתלונן על כל דבר..

רוב הבנים מעדיפים לשתוק מאשר לגרום ליותר באלגן

ממה שהאישה שאיתם גורמת להם.

יותר קל להם לבצע מעשים,מאשר לדבר,הם יותר יפעלו לפי מה שנוח,טוב להם,ומספק אותם באותו הרגע ולא יחשבו על ההשלכות של אותו המעשה,ואז שהם ירגישו מגעיל עם מה שהם עשו לא יהיה להם את האומץ להתמודד עם המציאות.

אבל למרות כל המעשים הטיפשיים שהם עושים,ולמרות שהם הולכים יותר לפי ההגיון והשכל ולרוב לא לפי הרגשות..

למרות כל זה,גם בנים יודעים להעניק אהבה,ורוצים את זה באותה מידה כמו הבנות,והרוב לפחות לא רוצים לפגוע באמת.. ולא מתכוונים באמת למעשים שהם עושים.

אבל לעזאזל,כל בן שקורא את זה עכשיו,תלמדו להשתלט על עצמכם,יש המון פיתויים בדרך..

שהזין עומד הראש בתחת,וגם ככה הרגשות לא ממש פועלים באותו הרגע שאתם עם מישהי אחרת..

אז ככה שרק דבר אחד עובד,ועומד.. קצת לחשוב לפני מעשים,זה הכל. 

ואם כבר מדברים,יש כזה דבר בן כלשהו שהוא לא פחדן ומחשיב את עצמו לגבר ולא לנמושה? .. מקווה שיש כאלה באיזה מקום,תהיו גברים ,בנות לא אוהבות בנים פחדנים,בנות אוהבות שאומרים את האמת אפילו אם היא כואבת,כנות זה הדבר הכי חשוב.. ככה זה גורם לנו להעריך אותכם יותר.

מה בנות רוצות?

בנות רוצות דבר ראשון גבר,שלא יהיה פחדן שידע להתמודד אפילו עם המעשים הרעים שהוא עושה,

שיהיה אמיתי,וכנה..שיהיה קיים גם פיזית אבל בעיקר שיהיה קיים גם נפשית/רגשית..

גבר שיודע לפנק ולאהוב,לתמוך ולעזור בעיקר.

נכון שבנות זה עם מתוסבך,ונכון שאנחנו פועלות יותר מהכיוון הרגשי ..אבל אנחנו פועלות לפחות מהכיוון

הכי אמיתי שיש ולא לפי מה שקיים בין הרגליים,נכון שבנים גם יודעים להתפשר יותר..ולוותר יותר,

מה לעשות גם לבנים וגם לבנות יש יתרונות וחסרונות.. ועוד כל מה שכתבתי פה זה כלום לעומת מה שאני

חושבת על כל זה באמת. 

 


להגיד את האמת מה אני מחפשת בגבר שאני רוצה :

בן אדם שיהיה לי איתו טוב שיהיה לו אופי טוב,שידאג,שיתמוך,שיעזור,

שידע להקשיב כשצריך,שיהיה נאמן,שיהיו לנו המון דברים משותפים,

שיהיה לו לב טוב ונשמה טובה! ,שיהיה רגיש אבל בלי הגזמה, שיהיה

 אופטימי עם שמחת חיים,שלא יהיה אדיש מידי,שיהיה רומנטי,שלא

 יהיה פחדן!! ויגיד את כל האמתת אפילו אם היא כואבת ..

שידע איך לגרום לי לחייך ולנסות להיות שמחה גם ברגעים הכי קשים,

שלא יהיה משעמם ושידע איך להפתיע כל פעם מחדש :) היופי גם חשוב

 אבל האופי הרבה יותר. אני לא מחפשת אביר על סוס לבן

,אבל אני יודעת שמתי שזה יגיע זה יגיע

ברגע שאני הכי לא הייתי מאמינה שזה יקרה, אפילו אם זה יקרה מחר,

עוד שבוע עוד חצי שנה שנה כמה שנים ..

בסוף לכולם מגיעה האהבה האמיתית שהם מייחלים לה.

ועוד דבר קטן,לפני שהלכתי לישון אתמול אני מסתכלת על השמיים ואני רואה ירח ,עגול..מלא באור,שמאיר רק עליי אור חזק כזה שלא רוצה לעזוב אותי,יש משהו קסום בירח ועוד בעיקר שהוא מלא,יש משהו שנותן מן סוג של תקווה שלא הכל אבוד שתמיד קיימים האנשים האלה שיאירו לי את הדרך עכשיו וגם בעתיד כמו הירח העצום ומלא האור הזה! ,לפעמים אני אומרת לעצמי שמה שצריך לקרות קורה ".. הכל זה מלמעלה ,אז אל תבכי הלילה,הכל זה לטובה,אז אל תבכי ילדה..",ואחרי הכלללל בדוגרייי ?

העולם הזה כ"כ מופלא,יפה קסום ומרגש !! קיימים כאלו מקומות יפים בעולם הזה וגם הדברים הכי קטנים כמו הים,השמיים ,הכוכבים,הירח,השקיעה ובעיקר הזריחה.. הדברים האלה גורמים לי ללכת לישון בחיוך כי אני יודעת שהעולם הזה זה עולם יפפפפההה,ושיש המון אנשים טובים שאני אכיר בהמשך דרכי! וחבל להיות עצובים ולהתקע על העבר,מי שעושה לי רע? ואפילו אם זאת אחותי.. הגלגל מסתובב,לא ככה? חבל להיות במצב רוח דאון שהעולם בחוץ מחכה רק לנו ,אני רק מקווה ואני יודעת שיקרה הרגע הזה שאת כל החוויות האלה כמו השקיעה והזריחה או סתם להסתכל על הכוכבים והירח,יגיע השלב שאני יחווה את זה עם מישהו שאני לא אצטער שאני חווה את זה איתו. הדברים הכי אמיתיים בעולם הזה אלו הדברים הכי פשוטים שיכולים להיות- הנשיקות הקטנות והחיבוקים הגדולים מאנשים שאוהבים,האמונה בעצמך,האמונה באלוהים..אמונה- זה הדבר הכי אמיתי וטהור שיכול להיות,הדברים הכי פשוטים,הם אלה שעושים אותנו הכי מאושרים.

".. רק אחרי שמאבדים הכל,מתחילים באמת לחיות .." - כמה שממשפט הזה נכון,מהתקופה הכי לא טובה שיש יכולים להתגבר,להתבגר,להתפתח,לפרוח,להתקדם,להצליח יותר בכל מה שאנחנו רק רוצים!

נכתב על ידי batel_atias :] , 11/4/2009 00:42   בקטגוריות מערכת יחסים, אהבה ויחסים, אהבה, זוגיות, אישי, רגשות, אופטימי, שחרור קיטור, שחרור  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
3,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbatel_atias :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על batel_atias :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)