לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


משהו לא ספציפי שמתאר את הבלוג באופן כללי כזה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

סוף סוף עידכון! ואין לי מה לומר..


טוב כבר חשבתי שיסגרו את הבלוג... כניראה שלא..

 

טוב מה אני יספר? חודשיים קשים בגלל אנשים שלא יודעים לסתום את הפה.. שישרפו השטינקרים בגיהנום..

פעם בשבוע פגישה עם ההורים עם הפסיכולוגית שלהם ופעם בשבוע עם פסיכולוגית של בצפר.. אבל זה היה כיף..

כי סיכמתי כל פגישה בעובדה שזה הבעיה שלהם ולא שלי ולי אין על מה לעבוד ושהם הלא בסדר.. כי אני רק  נערה.. גאד מי יכול להאשים ילדה בת 17.9?!

שיהיה..

בחיים שלי לא האשימו אותי בכולכך דברים והכי נחמד זה בהרס המשפחה ובעובדה שבגללי כול המריבות והלחץ בבית.. כיף לשמוע אה?

בכול מקרה העיניינים נהייו בסדר. הלחץ בבית ירד..

בעלה של אימא טס לאנגליה לשבועיים עוד שבוע חוזר.. והכול סבבה הבית נקייי ומריח מצויין D: כבר הרבה זמן לא התלהבתי מריח של קטורת ומהעיצוב השנטי שאימא עשתה לבית.. ^_^

וגם קניתי בצומת ספרים במבצע 3 ספרים ב 104 שקל... יאיייי

ועד שהיום (שישי) הבאתי את עצמי למצב שכיבתי את הטלוויזיה התיישבתי על המיטה ופתחתי ספר קראתי 3 עמודים ואז! גאד פאק בדפוס! 2 עמודים לא מודפסים טוב! חצי דף פשוט לא קייםם וואי זה הוציא אותי מהשלווה כי הייתי בחשק לספר.. כמובן שאם זה לא היה שישי אני נשבעת שהייתי מצדי זוחלת לצומת ספרים ודוחפת את הספר עמוק עמוק לתוך הגרון של המוכרת.. אבל כמובן שנרגעתי שאימא ישר אמרה שתקח אותי מחר לשם... אז קראתי משהו אחר ..

 

טוב עכשיו אני אצל קורצ'ק והאחים שלה עושים לי חור בראש! ><"

 

מממ

מה עוד מה עוד.??

 

אחחח

כן.. גם אין לי פייסבוק וישרא במחשב.. חסמו את זה.. מסן יש.. ממ.. יש לי מס' פלא חדש... ו.. מממ... לצאת בערבים זב בעיה.. צריך להתחנן.. ובשישי זה בכלל בעייתי..

אבל עוד 3 חודשים 18... אני מקווה שעד אז.. ההגבלות האלו יעלמו..

 

תחזיקו אצבעות! D:

 

ביי בינתיים =]

נכתב על ידי Lloyd , 12/6/2009 21:23  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Lloyd

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLloyd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lloyd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)