לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Into the light of the dark black night.


אבל זה לא ככה ממש, שוב התלכלך לי דף חדש.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

8/2009


 

 

כמה אנשים יודעים לדבר. המון בולשיט בעיקר. מזיינים בשכל.

הרבה זייני שכל קיימים. המנעו עד כמה שאפשר...

אני רוצה אדם אחד שהאמת אצלו היא מעל לכל. אתה קיים?

 

"No fear" יא, רייט.

נכתב על ידי , 23/8/2009 01:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אין לי הרבה מה לומר, רק בימים כאלה, הפחד של הלבד משתלט עלי.

אני רואה נשים מבוגרות לבד בטלויזיה ופשוט מתחילה לבכות, אולי מרחמים אליהן ואולי מפחד שאגמור ככה יום אחד.

תמיד חסמתי את החלושות שלי שהן צעקו לצאת לעולם, להראות את עצמן. אף פעם לא הרשתי שייראו את פניהן.

עכשיו, בזמן כזה שאפילו אני, שהבטן שלי מלאה מגיל ארבע בערך, לא יכלתי להחזיק יותר ופרצתי בבכי מול כולם כמו איזה ילדה פתטית. וכמובן, איך אפשר בלי החרטה. אני מרגישה כ"כ חשופה עכשיו, כ"כ פגיעה.

זה לא היה יכול להשיאר שם. במיוחד בזמן האחרון שכולי התמלאתי כעס נוראי כלפי כולם, הפכתי להיות בן אדם מריר.

נמאס לי. כ"כ נמאס לי.

לפעמים, באמת עולה לי השאלה הנפוצה, מה זה בכלל שווה? זה כנראה לא.

 

יכול להיות שזה המחזור. אבל מצד שני, אף פעם לא הפלתי עליו תיקים כבדים כ"כ.

נכתב על ידי , 6/8/2009 03:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFun Is Back אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fun Is Back ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)