לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלח הדמעות


"איש אינו עוצר את השעון, אני מתבגר בסוף כל יום". אני, מה שאני חושב, מרגיש ואומר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2011

זה יהיה כבר מאוחר


זה יגיע, זה יגיע בקרוב


זה יגיע, וזה הולך לכאוב


זה יבוא בלי שנדע, זה יבוא בלי שנרגיש


זה יגיע, ואף אחד לא ישאר אדיש


 


וזה יהיה כבר מאוחר....


ולא נראה את המחר


ולא תהיה לנו ברירה,  זה כבר
פה, זה קרה.


 


זה בשקט, זה מאורגן בחדרי חדרים


כן, זה בשקט, וזה בשם האלוהים


זה יהיה עצוב, זה יהיה מפתיע


זה יהיה קיצוני, הנה זה מגיע


 


ועכשיו כבר מאוחר...


ולא  רואים את המחר..


ואין לנו יותר ברירה..זה קרה, זה קרה.


 


הם יהרגו בשם השם, והארץ תדמם


הם ילכו כמו עיוורים, אחרי מורים אחרי ספרים


זה יהרוג פה את כולנו, אבל זה פה, כי שוב נדרמנו.


 


וזה יהיה כבר מאוחר...


ולא נראה את המחר


ולא תהיה לנו ברירה, זה כבר פה, זה קרה...


 


-









*אני מוחק את כל מה שכתבתי פה פעם, חוץ מהשירים.


אשתדל לפרסם פה רשומות ושירים שאכתוב מדי פעם.




חזרתי.


 

נכתב על ידי CHE_2008 , 24/5/2011 04:37   בקטגוריות ביקורת, אקטואליה, דת, מחאה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  CHE_2008

מין: זכר

תמונה




1,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , התנדבות ומעורבות חברתית , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCHE_2008 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CHE_2008 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)