לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הלוואי והכל היה חלום אחד גדול

כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2008

אפשר להתפוצץ.


הכל הגיעה בבום אחד גדול,

פשוט התפרץ עלי.

זה בחיים לא קרה,

הכל בתקופה כל כך קצרה.

אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי

ללכת לשם, להישאר פה? להישאר בדיבורים עם החברה,

ללכת איתו?

הכל מבולבל. הכל כל כך מוזר.. וזה הגיע בשבוע אחד. באלי להפוצץ.

איך עוברים כזה משבר? אחרי שאתה מבין שלחיים שלך בכלל אין טעם?

זה לא הוגן. בחיי...

אני יעשה הכל כדי לצאת מהרגע הזה, מהתחושות האלה. מהמחשבות...


ועם זה, יש דברים משמחים אבל אני פשוט לא מרשה לעצמי לחשוב שטוב לי

אני לא מסכימה שיאוהבו אותי.

אני לא רוצה שיקבלו אותי... אני לא יודעת למה.

זה כל כך מוזר.

לרגע להתנתק מהכל? וכשיש לי את ההזדמנות להתנתק..

הן יהרסו לי את הרגע. איתן אני אמורה לחלוק את הילדות,

אותן אני אמורה לאהוב יותר מכולן,

למה אתן עושות לי את זה?


באמת שאני מתגעגעת אליך, לעולם אני לא אפסיק לחשוב עליך. את חסרה לי כלכך.

ובשבילך אני אהיה חזקה תמיד, אני כאן בשבילך בכל שניה שתעבור.

קשה לי בלעדיך, קשה לי לחשוב עליך.

 

נכתב על ידי , 31/3/2008 21:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנרקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נרקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)