לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המוות שבלידה!!!יז’’ק נורמן


שירה חדשה....כדאי לראות...ורצוי לבקר... יצאתי מהמגירה....שירים מהלב....... אחריי משבר גדול החלטתי לפרסם חלק גדול משירי.... מקווה שתאוהבו את מה שיצא..... זה זך וטהור ישר מהלב..........


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מטרה משימה כהוצאה להורג והכל זה כשמודבר....ה-12כבר!!!




"המטרה"/יז'ק נורמן

שלב ראשון הוא...

להודות באשמה,

משהו השתנה

זה כבר לא אותו דבר,

זה היה בלילה שעבר.

ואז הבנתי שזה לא אותו דבר.

שנפרץ הסכר!

שהתפרץ ללב הבריכה,

הלכה  המנגינה,

כצללים בבריכה,

כעטלפים במיטה.

מאהב או מאוהב?

כמאוכזב,ששכב

במיטה הקרה,

במיטה שנסוגה

ילדות עצובה וקרה

תגידי לי!!!

מה היא אהבה?

איתך אני מרגיש,

כאביב חופשי מחתרתי,

כמו פטיש שישבור

גבולות חוצות עולם.

זעקת המאהב לעולם!

האוהב שבי הוא בך,

בחיים לא ישכח

מאוהב כל כך,

כפריחה...

שעולמה התמלאה,

והנה גם הדבורה באה...

לדבש למלות את הצמא שלה.

חריגה הנשיקה

של השנה שעברה,

בגינה,

את תיהי...עדתי היחידה,

השכינה

שאותנו ראתה,

אך מסרבת להאמין

בה היא אפילו בגדה,

אך אותנו זה לא מעניין

ביחד לנצח,

כנראה נתחתן

אז חומה גדולה אנחנו נשבור,

חומה גדולה אנחנו נעבור!

אז הלילה,הלילה

יש משימה

לעבור את החומה

בקפיצה.

אז הלילה הלילה,

יש מטרה...

לממש את האהבה.

 


 

 

נכתב על ידי יז'ק נורמן , 23/5/2008 19:16   בקטגוריות דיכאון, שירה, שירה מודרנית, שירה עברית , ישראלית ומלחינים, שירה עליזה., שירים שכתבתי, שירים שלי, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השיר ה-10 יש מוסר השכל?כנראה שכן...




"זה סיפור על"/יז'ק נורמן

 

זה סיפור על...

היסטוריה של טעויות,

על היסטוריה של אלימות,

אבא מכה

ואמא בוכה.

אמא מטיילת

אחריי שהיא מכות מקבלת,

נודדת מסטירה לסטירה...

יכלה כבר להקים שבט משלה,

אבל היא בחרה בשתיקה.

היא לא אמרה מילה.

כל הזמן אמרה...שזה מאהבה,

"אני חלשה,

אני כבר לא צעירה.

מי יקח אותי???

מי יאוהב?

אני זקנה מגעילה!!!

אני צריכה להיות...אסירת תודה

בסטירה הוא מראה על אהבה

אתם לא מבינים!

הוא לא רע,

יש לו תארי גבורה,

אפילו מנשיא המדינה!

שהוא מרביץ לי וקורא לי בהמה.

זאת בעצם הכרת תודה...

הוא נותן לי יחס ותקווה,

זה שווה הרי העין בסך הכל נפוחה.

הוא צודק אני באמת צריכה...

יותר לבשל ולדאוג שתמיד יהיה נקי בדירה

הדקירה הייתה בשנה שעברה...מאז הוא קנה לי מתנה,

חוץ מכמה פעמים שהוא הביא סטירה

הוא היה בסדר כל השנה.

 

ילדי מה אתה עושה?!?!?!?!?

אל תדבר איתו על זה!!!

זה ביני לבינו!

אתה תלך מפה!!!!

אני לא סמרטוט רצפה,

לך מפה לפני שאבא בא,

ישמע ויגיד...שאני אשמה,

הוא שמע ,והוא צודק אני אשמה!

,לכן ההצלפות עם החגורה".

לפתע ...נשמעה ירייה....

"מה עשית?!?!?!??? זאת הייתה בסך הכל חגורה.

אני יריתי בו ילדי!תברח מפה!...

זה סיפור על....

היסטוריה של טעויות...

על היסטוריה של אלימות.

נכתב על ידי יז'ק נורמן , 2/5/2008 07:16   בקטגוריות אלימות במשפחה, דיכאון, שירה, שירה מודרנית, שירה עברית , ישראלית ומלחינים, שירים שכתבתי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  יז'ק נורמן

בן: 39

תמונה




362
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליז'ק נורמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יז'ק נורמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)