לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המוות שבלידה!!!יז’’ק נורמן


שירה חדשה....כדאי לראות...ורצוי לבקר... יצאתי מהמגירה....שירים מהלב....... אחריי משבר גדול החלטתי לפרסם חלק גדול משירי.... מקווה שתאוהבו את מה שיצא..... זה זך וטהור ישר מהלב..........


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ה-9- עם הרגשתם חנוקים בשקר/ באמת,אז זה מוקדש לכם....




  "גלורייה והסיפור הנכורי בבלי"/יז'ק נורמן

 

 

גלורייה אותי בגיל שש עשרה אהבה,

אבל אני לא אותה,

פרחתי בשקר הכזב...

גלורייה התחננה...

תראה אותנו במראה,

התאמה מלאה

,אך שמי לא רגב ומעולם לא היה.

אלוהים תחליף את השדים שלי,

תסנן את החלומות שלי

ותחליף בקשות.

לא היו לי חברים או חברות

ואיתה בליבי רציתי להיות...

האמת מנצחת!

וגלורייה נשכחת,

רציתי להיות רגב.

עם האיש

רציתי להפסיק לחלום...

שתיתי מים בברזיל כל יום,

אך ערנות זה לא צדיקות.

והשקר זה אלוהות,

חיי בתקווה שהאכזבה,

תגבר על השגרה

ותהפוך לשמחה

אין בי תקווה שזה יקרה במאה שנה

גלורייה בנו עדיין מאמינה...

שלחה לי כרטיס עם ברכה,

עוד שנה עברה ,צריך לתת לה נשיקה

הלוואי והייתה מוצאת את בעלה!!!

אני לא רגב

ובטוח לא שי עולם

שתמצא לה נחלה

נכונה

ואני מרגיש יהודי....בסיפור נוכרי....סיפור בבלי

נכתב על ידי יז'ק נורמן , 22/4/2008 18:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, שירה, שירים שכתבתי, שירה עליזה., שירה מודרנית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא ידעתי איך לקרוא לשיר או 12 דגים משונים או מרחם פעמיים כאב לי לכתוב את השיר הזה ואני מרגיש שזה אחד


 

את השיר הזה כתבתי בזמן משבר קשה....אני מרגיש אל השיר הזה רגשות כנים וחזקים....אשמח לדעת את דעתכם הכנה...אני ברך כלל לא עושה הקדמות לשירים שלי , אך הפעם הרגשתי צורך עז ,כמו כן אי גם מבקש את עצתכם החכמה איזה שם עדיף לשיר או לשיר את זה ככה עם שני שמות???

 

בתודה מראש

יז'ק נורמן

 

 

 

 

 

       "מרחם פעמיים/ 12 דגים משונים"/יז'ק נורמן

יום הולדת שמח לילד.

אמא שמחה מחר כבר בן שתיים עשרה,

גדול וחזק!

יציב וענק!

חכם ונחמד!

יפה תואר,בלונדיני מסורק.

רק האבא מסתכל עליו במבט סרק.

זילזול ועם חיוך של ליצן,

שדומה לשטן.

קטן וחלש,

הילד נקטש.

לא רוצה להיות בר,

לא רוצה להיות רגב,

לא מתכוון להיות בן או חי.

מבט לשמיים עם דמעות בעיניים.

מלמול שלא נשמע באוזניים,

אבינו שבשמיים שמי הוא אשלייה'.

ואני מבקש ממך טובה ממש קטנה...

אני רוצה למות ולהיוולד כחדש,

אך רק בלי מסכה,

בלי שקר ללא הבחנה,

שאבא יבין שהעולם השתנה,

הוא עדיין תקוע מאחוריי החומה.

אבינו שבשמיים תרחם עלי פעמיים!!!

פעם בסליחה ,בפגיעה במשפחה

אשלייה' הוא אכזבה...

הוא לא מבין שהחומה סדוקה

והיא כבר לא בעיה,

אבא עלי מביט

 

"תתנקה ואל תבכה!

תתבגר מחר אתה כבר לא בן שתיים עשרה יותר!

אני לא כמו אמא.

אני יודע את הסוד הקטן.

זאת לא בושה,זאת לא חרפה,

עדיין בביתי הברכה,

תסתכל על עצמך...

גאון ומדהים!

עוד מעט בן שלוש עשרה ממש גבר.

אני כבר רואה...

את הבן שלי בגיל שמונה עשרה...

לובש את המדים...

לוחם למען המדינה!"

 

בוכה בעיניו ומבין...

שזה לא חייו...

אין לו תוכניות,

אשלייה' רוצה להשתנות...

שמונה עשרה לא רוצה להיות,

אבא עם מבט של...אכזבה

את הסוד כנראה,לא ידע

וככה לי אמר...

 

"אין בר ואתה לא רגב...

בן או חי

בגללי???האם זו אשמתי???

עניתי לו לא!

זה בגלל הבורא.

אבא חייך אליי ואמר "בוא לדוג.

נלך לדוג כמו פעם...

נשכיר אונייה נדבר כל החשכה...

ככה אני יבין אותך."

 

עם בכי אמרתי לאלוקים תודה!

למחרת...שיחה בעיר...

הידעת שאשלייה תם?

ואביו ואימו אפילו לא יודעים!!!

אבא עם חיוך של קורבן...

אמא על כדורים...

ואני בוכה עם דגים מוזרים.

מחכה לפעם השנייה...

 

 

 

נכתב על ידי יז'ק נורמן , 13/4/2008 16:30   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  יז'ק נורמן

בן: 39

תמונה




362
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליז'ק נורמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יז'ק נורמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)