לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המוות שבלידה!!!יז’’ק נורמן


שירה חדשה....כדאי לראות...ורצוי לבקר... יצאתי מהמגירה....שירים מהלב....... אחריי משבר גדול החלטתי לפרסם חלק גדול משירי.... מקווה שתאוהבו את מה שיצא..... זה זך וטהור ישר מהלב..........


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

ה-9- עם הרגשתם חנוקים בשקר/ באמת,אז זה מוקדש לכם....




  "גלורייה והסיפור הנכורי בבלי"/יז'ק נורמן

 

 

גלורייה אותי בגיל שש עשרה אהבה,

אבל אני לא אותה,

פרחתי בשקר הכזב...

גלורייה התחננה...

תראה אותנו במראה,

התאמה מלאה

,אך שמי לא רגב ומעולם לא היה.

אלוהים תחליף את השדים שלי,

תסנן את החלומות שלי

ותחליף בקשות.

לא היו לי חברים או חברות

ואיתה בליבי רציתי להיות...

האמת מנצחת!

וגלורייה נשכחת,

רציתי להיות רגב.

עם האיש

רציתי להפסיק לחלום...

שתיתי מים בברזיל כל יום,

אך ערנות זה לא צדיקות.

והשקר זה אלוהות,

חיי בתקווה שהאכזבה,

תגבר על השגרה

ותהפוך לשמחה

אין בי תקווה שזה יקרה במאה שנה

גלורייה בנו עדיין מאמינה...

שלחה לי כרטיס עם ברכה,

עוד שנה עברה ,צריך לתת לה נשיקה

הלוואי והייתה מוצאת את בעלה!!!

אני לא רגב

ובטוח לא שי עולם

שתמצא לה נחלה

נכונה

ואני מרגיש יהודי....בסיפור נוכרי....סיפור בבלי

נכתב על ידי יז'ק נורמן , 22/4/2008 18:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, שירה, שירים שכתבתי, שירה עליזה., שירה מודרנית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניתן לשיר לדבר בשם עצמו....אני רק יכול להגיד שזה כבר ה-8


"אין לי מילים"/יז'ק נורמן

 

גהנום על פני השמיים.

והעיניים בוגדות בי...

הן משקרות לי,

טעויות והזיות...

להתראות,

הן נפלו ממקומן,

הן נפלו לגרעון עולם,

וכשהמדבר ידבר,

השמש תעלה...

ואז הים יבכה,

לכן ימותו הדולפינים.

ששששששש

בינתים אני

לא נושם.

אולי יחייו,

לכן במדבר דממה,

שקט,עצב ומבוכה.

מסתכל במראה,

רואה אופטימיות זהירה,

ולמרות שראיתי את המוות שבלידה...

אני לא נושא תפילה...

את הים אני מנחם,

מנשק ואת ליבו טועם

ואין בפי בשורה...

רק מבט מלא מחילה,

כחול ואצילי,

הכל בזמן שלי,

אך בעל אימרה חזקה...

פתגם עתיק ומלא חוכמה:

"סייג לחוכמה שתיקה"!!!

נכתב על ידי יז'ק נורמן , 20/4/2008 07:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם אי פעם למדת לקרוא תווים?
כן,אבל שכחתי

מה יותר שווה, פסנתר או גיטרה?
גיטרה ללא ספק!!! ג'ו פוסקנה וג'ימי הנדריקס הוכיחו את זה ללא ספק(ג'ימי פייג' וסלאש לא ששכחתי אותכם)

האם המילה "מפתח פה" אומרת לך משהו?
לא!!!אשמח עם תספר

מה הלהקה / זמר האהוב עלייך?
כנסו לבלוג ותראו ,אך בעיקר רוק

האם אי פעם שרת / ניגנת לפני קהל גדול?
לא....יכול להיות מעניין

אם היית נוחתת על אי בודד והיה לך רק דיסק אחד, איזה דיסק זה היה?
ok cumputer

מוסיקה בעברית או בשפות אחרות?
אנגלית

טוקיו הוטל או בטהובן?
אף אחד משניהם הם זוועה(אולי בטהובן חחחחחחח ממש לא ,אבל עדיף)

בן ששר או בת ששרה?
אין מה לעשות בנים ,חוץ מסקין של סקאנא אננסי

האם לדעתך מוסיקה = חיים?
כן ,יאפ.יאה.יס.סי.ברור,בוודאי,

נכתב על ידי יז'ק נורמן , 17/4/2008 21:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  יז'ק נורמן

בן: 39

תמונה




362
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליז'ק נורמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יז'ק נורמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)