לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ווינג-צון. בלוג מסע.

לפני קצת יותר משנה החלה ההתודעות שלי לווינג צון- אביב פורח, שיטת הגנה עצמית ולחימה נשית. אסף אגמי, הנציג של הסניף הארופאי בארץ, בשלושה מפגשים פרטיים שינה את חיי.

כינוי:  תלמידה ב wingtsun.co.il

מין: נקבה

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

כשניצה באה הנה ( סתם של של מישהי ) יפה וצעירה... אז


פה תבוא תמונה של חורשת האקליפטוס, המקורית.

 

ומשם... בחיוג ישיר, אם יהיה לנו חיוג, ואישור...

 

כמה תמונות מה"ארץ".  ( אוי, ליבי, ליבי... )

 

ו... נראה כבר מה המדיניות המצלמתית במקום החדש... שוויאה, שוואיה ...

 

אז..

 

יש לי פה מדורה... לסיום הטקסים, טרם הדלקתי, קצת חוששת האמת, למרות שיש ברז קרוב... לך תדע... שלא יזמינו משטרה, השכנים...

 

( חחח )

 

ו...

 

שלא יזמינו מכבי אש, גם, אם כבר ברשימת קניות עסקינן.

 

וש... אם כבר כן יזמינו, אז שהתיקים שלי יהיו מוכנים להתפלח מכאן כאילו לא ראיתי שזה קרה ... מצטערת, לא הייתי.

 

לא יודעת... שניהיה בריאים.  זה מה שיש  לי להגיד-.

 

אהה, ו... תגידו לי מזל טוב.

 

התקבלתי למועדון המקומי.

 

ההמלצות, וה... הוכחות בפודינג, מן הסתם, וקצת תחנונים שלי... והופ... אני בפנים, גם אם זה ידרוש ממני הנחה חד משמעית ( ועוד כמה אחוזים אחרי... )

 

ו... הבטחות ל... עתיד פירסומי מזהיר...

 

התקבלתי אתמול למועדון.

 

למועדון האמיתי.  זה של אסף.  זה שבארץ, אני צריכה לעבור מבחן בד- וזה המדורה של היום.  לשרוף שם גם את הפחדים שלי- שאני אמא לא מוצלחת או כל מיני כאלה שטויות ש... אין לי מושג למה אספתי.

 

משחררת האבנים המתגלגלות חופשי...

 

 

נעים מאד. 

 

עדין פה.

 

אילחמדולי- לילה...

 

שנזכה למצוות, איך שהדוסים אומרים, שנזכה להתמרכז, בשפה של הווינג צון, ולחיות את המציאות.

 

בלי פחד.

 

זה מתאים, זה גם מה שהאבא של הבעל שם טוב, אמר לו, לפי אחת האגדות שקראתי בזמנו ( כשהייתי ילדה ).

 

אל תפחד מכלום, ( הוא הוסיף, חוץ מה"קדוש ברוך הוא" ) אוקי-

 

היי פאוור- קוראים לזה בשפה שהיה לי את ה"עונג המופרך" לבדוק די מיקרוב באיזה חצי שנה, אי שם באיזה קדנציה קודמת.

 

ביין דר, סיין איט.

 

אוסול- ישר

 

זה קשור ליופי גם- לא?

 

לאט לאט, יצוץ לו פה פוסט יותר ממוקד, או שכן או שלא, זה אם הזמן והמחשבים יסכימו איתי.

 

שתהיה שבת שמחה.  וכייפית, לכולם, וחג שמח.  אם לא נתראה.

 

( לעולם, כמו שבשפת הווינג צון, אומרים, לחיים ולמוות )

 

אם כל העולם ילמד ווינג צון, אולי תהיה פחות אלימות.

נכתב על ידי תלמידה ב wingtsun.co.il , 18/4/2008 18:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתלמידה ב wingtsun.co.il אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תלמידה ב wingtsun.co.il ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)