לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ווינג-צון. בלוג מסע.

לפני קצת יותר משנה החלה ההתודעות שלי לווינג צון- אביב פורח, שיטת הגנה עצמית ולחימה נשית. אסף אגמי, הנציג של הסניף הארופאי בארץ, בשלושה מפגשים פרטיים שינה את חיי.

כינוי:  תלמידה ב wingtsun.co.il

מין: נקבה

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

כבר לא ידעתי איפה לשפוך את ה.. כאב של הסוף שבוע האחרון. קרבי, זה הכי ... בננות.


היה לי קשה.

 

( אני כן מתלוננת )

 

כי אני יודעת ש...

 

ניקיתי את הבית עד הרגע האחרון במין עטרף של- אוקי- אז כיבוש במובן של העליה השניה וחלוציות עד ל... פחם על הידים ובוץ.  וברז ושריפה...

 

ביערתי חמץ.  בעיקר מהגינה. 

 

והשכן האידיוט, נראה כבר באיזה תרוץ הוא ישתמש... עכשיו שבאתי בסוף הלילה ( תשע ) אחרי יום ארוך ומאד ארוך, עד כדי, עוד רגע די מיאש...

 

והוא הזיז חזרה את הכל, בא לי ללכת עכשיו להזיז... אבל זה יחכה למחר.

 

והיה נורא.

 

היה קשה, ובנוסף, לא היה לאן לברוח, כי חרף הציוד המסודר לשם שינוי, לא היתה קליטה בשום מקום.  ולא בדיוק יכלתי ללכת למקומות אחרים עם הילד לחפש...

 

או שכן, ואני סתם פראיירית, גם אופציה.

 

היה נורא ואיום.  כבר אמרתי?

 

בכל אופן, זה לא התחיל ככה, אז אולי אני באמת סתם מקטרת ומוציאה קיטור וקיטורים.

 

בכל זאת, עשיתי מדורה.  כמו שהבטחתי לעצמי.

 

התקבלתי על ידי עצמי גם למועדון של אסף בנשמה אחת ( היה לו שם סדנא לילדים... משהו נפלא, אז.. נו.. בחוסר שיתוף פעולה טרנס אטלנטי ( מצד הבן שלי, שהעדיף את הטלויזיה רב היום ) בכל זאת... עשיתי מדורה...

 

וביערתי ענפים יבשים שכבר לפני שנה היו צריכים להשרף...

 

וסידרתי גן משחקים פילאי, לכל ילדי השכונה, שרק יבואו.

 

וחנות מסירות יד שניה... והמאניאק השכן... טוב, אמרתי כבר שאני מעוצבנת שהוא הזיז? אז הוא הזיז את הכל, את כל ה... משטח גן ווינג צון מוכן לקייץ, רק תרשמו את הילדים.

 

( בינתיים או שנשרוף את המטבח, או שנבריח את הגוקים )

 

אז איך היה הפסח? אני עשיתי ממש "כוח התנגדות" כלומר- חרף האינסטינקט והרצון הטבעי, מילאתי את רצון הילד והפגנתי שלום , ולו גם כביכול, ביני לבין האקס, וגרה  , ההיא, יחד עם הזאב, באותה מלונה... פעם אחרונה.

 

זה היה כנראה מספיק חשוב לילד, ככה שהוא הקדיש ערב די נכבד לחיפושים אחר האפיקומן... וכך...

 

סידר את כל הסרט מבחינתו.

 

לא חשוב.

 

היה קשה להפליא, והעיקר שעבר.

 

לא מאמינה שמרצוני הטוב אחזור שוב על חויה כזאת בעתיד.

נכתב על ידי תלמידה ב wingtsun.co.il , 21/4/2008 06:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתלמידה ב wingtsun.co.il אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תלמידה ב wingtsun.co.il ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)