לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ווינג-צון. בלוג מסע.

לפני קצת יותר משנה החלה ההתודעות שלי לווינג צון- אביב פורח, שיטת הגנה עצמית ולחימה נשית. אסף אגמי, הנציג של הסניף הארופאי בארץ, בשלושה מפגשים פרטיים שינה את חיי.

כינוי:  תלמידה ב wingtsun.co.il

מין: נקבה

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

אימון ראשון


הילד ראה טלויזיה והדבר האחרון שיכלתי כביכול לעשות, בתור אמא שלו, זה לנתק אותו ולסחוב אותו איתי ברחובות מנהטן לאימון.

 

זה לא היה פשוט. 

 

אבל זה נמחק.  כשהגענו.  יש קסם במקום, וגם הילד נשבה בו, גם אם הוא רק מחכה לאמא שלו שתסיים את האימון, הוא יושב שם בכניסה, בחדר המתנה האפשר להציץ ממנו לשיעור ומסתכל בתמונות, או בחרבות, או מדבר עם הבאים והשבים, ומרגיש שהוא חלק ממשהו.

 

באותו זמן... אמא שלו... הזיעה את נשמתה לאיזה סינית, שאמנם רק הצטרפה אבל ישר קלטה את העסק מדהים ( יש מלא סיניות בכיתה, קטעים )

 

בקטע של הקאטה אני עוד איך שהוא בסדר, אבל כשזה מתחיל עם תנועות ואגרופים ותיאום אני לא תמיד מרגישה שאני מצליחה לעקוב- לא נורא.  לאט לאט.

 

אחכ היה איזה קטע במעגל ( אני עומדת במעגל ו.. ) מישהו באמצע, בהתחלה המדריך, אחכ המתקדמים יותר עם כפפות וכל פעם מול מישהו אחר, וצריך או לתת אגרופים או בעיטות.  היה כייף.

 

כשחזרנו הילד כל כך התלהב. זה כאילו השינוי שבי חודר אליו.  הופך אותנו לצוות.  עוזר לו להבין שאני איתו, לא נגד.  ( גם אם המחיר הוא טלויזיה )

 

טוב, מקוה שהיום אוכל שוב ללכת.

נכתב על ידי תלמידה ב wingtsun.co.il , 22/4/2008 15:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתלמידה ב wingtsun.co.il אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תלמידה ב wingtsun.co.il ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)