לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ווינג-צון. בלוג מסע.

לפני קצת יותר משנה החלה ההתודעות שלי לווינג צון- אביב פורח, שיטת הגנה עצמית ולחימה נשית. אסף אגמי, הנציג של הסניף הארופאי בארץ, בשלושה מפגשים פרטיים שינה את חיי.

כינוי:  תלמידה ב wingtsun.co.il

מין: נקבה

Google: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

בתחרות מי מנצחת הסוף שבוע - מנצחת השקית.


היא גדולה מידי, וכל המאמצי הלוך ושוב שלי לגמור כבר ולהפטר עלו בתוהו.  כולל איזה ניסיון עליון להזמין חברה... עשיתי לה חומוס, ( יצא נורא, לא נורא, הופקו לקחים  ) רק תבואי.

 

כלום.  נתקעתי פה לבד.  בבוקר... חיפשתי סיגריה ו.. יצא ששוב.. טוב, הפעם זה בראשון.  וכן, יש לי גם לעשות כביסה.

( לא כל יום זה יום שישי, שאת מרשה לעצמך להופיע בתלבושת רחוב... תעזבו אותי, זה מה שהשגתי, יתר הבגדים שלי מלוכלכים )

 

מה עכשיו?

 

סיפרתי לכם שהסיפו אלכס לימד אותי את החלק ב של ה מיאו מיאו או איך שמבטאים את זה? ( איך מבטאים? מוי משהו )

 

בכל אופן, לא קלטתי, לא שאת שלוש קלטתי.  אבל אני טובה בהקשרים, וזה מה שחשוב.

כל האיגרוף שלי השתנה מאד.  השתפרתי אימים השבוע. 

וגם עשיתי תרגיל איזה יום של מעקב, לשמור את הרגל שלי צמודה לשלו.

 

חוץ מזה.  אין כמעט מצב של אי תנועה.  הוא מכריח אותי בתרגילים שהוא נותן לי להתקדם ולהתקיף, לא משנה מאיזה תנועה.  להפסיק לשמור על הצעדים הנכונים ופשוט להתקדם.

 

והוא עושה לי הדגמות. ממש פרטי, מביא את הכי מתקדם ומראה... זה מדהים.  איזה תשומת לב.. מחמיאה.

 

ו.. גם מסביר לי ממש מולי.

 

בקיצור.  מותק.  ואין ברירה.. אני מודה .

נכתב על ידי תלמידה ב wingtsun.co.il , 4/5/2008 23:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתלמידה ב wingtsun.co.il אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תלמידה ב wingtsun.co.il ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)