לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייבת להרזות!


אני שונאת את ההרגשה הזאת עכשיו של חוסר שליטה ופחד להסתכל במראה ולראות מה נהיה ממני.. אני הולכת לשנות הכול ואין מקום לטעויות..

Avatarכינוי:  לחזור לעצמי

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

התחלתי- יום ראשון לשינוי!


אוקיי אז יום חמישי היום ואני בעבודה. מיקי האקס המיתולוגי שלי התקשר.. יואו איך בא לי להיפגש איתו אבל לא ככה

לא רוצה שיראה כמה שמנתי הוא זוכר אותי כ"כ רזה( שהיינו ביחד שקלתי 52 אפילו היו תקופות שפחות) אז זו עוד סיבה

למה בא לי להרזות מלא ולהגיד לו יאללה כן בכיף בוא ניפגש וללבוש גינס וגופייה לבנה ולהיראות כמו מיליון דולר...

אז למרות שזה לא יהיה היום ולא מחר ואולי גם לא עוד 3 חודשים אני עדיין רואה את זה קרוב ואני בדרך לשם היום עשיתי צעד ראשון. אז ככה.. אני בעיקר שותה מלא,תה ומיים ולועסת מסטיקים בלי סוכר עכשיו להפסקת צהריים שתיתי מרק משקית וזהו

שאני יגיע הביתה ב7 בערב אני יחליף בגדים ואלך לחדר כושר ושוב אשתה מלא מיים ואלך לישון.

מחר אני ארגיש יותר טוב. אני אקנה משקל ואתחיל להישקל כל כמה ימים.

אה אם מישהיא קוראת ויש לכן מושג על לקסעדין אז תכתבו לי אני חושבת שזה יכול לעזור להרזות אבל אולי זה לא רלוונטי כי אני ממש בצום עד היום הולדת אז ככה שמשלשלים אולי טובים למי שאוכלת. אני לא יודעת אשמח אם תכתבו לי על כל מה שאתן יודעות שעובד כדורים שסותמים תאבון או משלשלים או כל דבר אחר שעוזר לכן להפסיק לחשוב על אוכל.

הבעי שלי שכל הזמן בא לי משהוא מתוק או יבש או סתם משעמום כי חסר לי דברים אחרים בחיים כמו חבר אז אני ממלא את זה באוכל.. לא הפעם  אבל! אני כ"כ רוצה להיות רזה ןלחזור לגיזרה שהייתה לי שאני לא יכולה לוותר על עצמי יותר ולהיתפשר על להיות שמנה ובודדה ועצובה כל הזמן.

אז מה עדיף לאכול שוקולד ועוגיות או לחייך לעצמך במראה לקום בבוקר ולאהוב להיתלבש...

ברור שהאוכל השתלט לי לגמרי על החיים וזו מלחמה

אז כל יום זה קרב חדש.

צריכה מישהיא לדבר איתה..לספר לה כל ערב על המאבק..

יש פה מישהיא כזו?

נכתב על ידי לחזור לעצמי , 3/4/2008 13:25  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש פה מישהיא שמרגישה כמוני???


לא מצאתי פה בלוג של מישהיא בגילי שיכולתי לכתוב לה אז החלטתי לפתוח בלוג משלי..

הרעיון הוא אותו רעיון שבנות 12 פה כותבות עליו אלא רק מנקודת השקפה קצת שונה..

אני לא פרו-אנה, אנורקסית,בולמית,מעריצה רזון ומקיאה מרצון..

אני לא שואפת להיות שלד ועצמות ולא שוקלת 39 ומתלוננת שאני שמנה..

אני פאקינג לא מבינה את כל הבנות פה ששוקלות 40 או 50 ובוכות שהן שמנות הלוואי עליי!

שאני שקלתי 50 ואפילו 60 חשבתי שאני ניראת פיצוץ

היום אני מבינה שגם לשקול 60 זה קשה.

בכל מקרה אני בת 25 ואחרי מורדות ועליות הגעתי למשקל של 76 או 75..

אני 165 וזה לא נראה טוב בכלל בלשון המועטה.

כל פעם שאני מתחילה דיאטה..אני מורידה 5 ומעלה אותם בחזרה

זה מייאש ואני עייפה מכל הדיאטות והסיסמאות וההתעסקות הזאת .

בשורה התחתונה אני מרגישה שאין לי עם מי לדבר על זה כי כל האנשים שסביבי רזים

חוץ מזה שדי התרחקתי ממלא אנשים

ניתקתי מלא קשרים מהעבר כי לא רציתי שאנשים יראו כמה שמנתי.

זה נשמע דפוק אבל זה האמת. אני מרגישה לבד שונאת את הגוף שלי וממש רוצה לחזור לעצמי.

להיות מאושרת ולאהוב את עצמי

ואז גם אולי אוכל לאהוב מישהוא אחר כי כרגע אני פשוט מסרבת לצאת עם אנשים

למרות שמתחילים  איתי..ואני לפעמים לא מבינה למה כי אני לא חושבת שאני ניראת טוב כרגע

אולי פחות 10 קילו אני אראה טוב אבל כרגע אני מלאה ובגדים לא יושבים עליי יפה הכול צמוד לוחץ

אני כבר לא לובשת ג'ינסים או חצאיות קצרות

ולא יודעת למה אבל חשבתי שאם אני אמצא פה מישהוא או מישהיא שמרגישים כמוני אולי ביחד יהיה יותר קל

בכל מקרה היום הולדת שלי ממש קרוב והחלטתי שעד אז אני מתחילה לחזור להיות מה שהייתי פעם לפני שאוכל

הפך לתחליף לחיות. יש מצב שאני אצליח יותר אם אני אוכל לדבר על הכול בפתיחות עם איזה נפש תאומה אחת שמרגישה בדיוק כמוני וביחד נחזק אחת את השניה.. כתבו לי!

נכתב על ידי לחזור לעצמי , 2/4/2008 17:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





418
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללחזור לעצמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לחזור לעצמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)