לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If Spencer was rhyme with drugs it was fun



כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011


 


חופש הוא נצחון האדם על עצמו.


אדם חופשי הוא אדם החופשי בדמיונו.


בדמיון אני מוגבלת, לא מחוסר יכולת,יש מקומות שעדיף לא להיכנס אליהם במחשבה, דברים שלא צריך לדמיין.


מקומות שהיתי בהם והותירו את נפשי מצולקת, דברים שחלמתי,זמנים שהזיתי, החלמתי.


אדם אמר לי פעם-זה טוב לדמיין לפעמים.


אני שגיתי בדמיונות, זמן שעברתי בו את הגבול, בין דמיון למציאות בין רצון וחובה.


 


אדם חופשי הוא אדם החופשי בדמיונו.


חופשי לעשות כל העולה על רוחו בדמיונו, אבל להבין ולדעת את הגבולות, להציב את הגבולות שלך.


 


הנשק האדיר ביותר של האנושות הוא איפוק , הוא חזק יותר מכל נשק שהגה מוחו הקדחני של האדם- מהטמה גנדי.


וכאן בידיוק הנקודה שלי,


אתה חופשי באמת כשאתה יכול לטייל במחשבות שלך ולדמיין עולמות ,וכמה זה קשה להציב את הגבולות שלך, ואת הכללים שלך .


לא לקחת הכל כמובן מאליו , לא לבלוע כל מה שאומרים לך.


נהייתי כזאת בשנים האחרונות,מה שאני קוראת שומעת ואומרים לי נחקק בראשי, הופך למציאות שלי, מציב לי גבולות.


למדתי איך לפרוץ אותם, לצמצם את ההשפעה עלי, על התנהגותי ומחשבתי,


לא להתקרנף אבל לשבור לשבור מגבלות.


יש הרבה דברים להגיד על גבולות וחופש , מבחינתי אלו הם הצעדים האמיתיים בדרך אל החופש.


 


 


"הגעת בידיוק בזמן,


רגע לפני שהתעייפתי,


רגע לפני שלא היו לי פתרונות,


שנעלמו העקרונות מחיי.


בידיוק בזמן"


 


חופש היא מילה נרדפת לזה שאין יותר מה לאבד.


אין אדם שיקח ממך את עצמך, את הרצונות, את האהבה, את המחשבות . אלה אם תיתן לו.


 


אני עכשיו בסד"ח בדרום, ובמקרה עשיתי כבר את אחד המסלולים בכיתה יא , מה דעתכם השתנה הרבה?


 


בת 16


 


בת 20



 


פחות מ3 חודשים ואני אזרחית !


מאחלת לכם חודש מעניין ופורה , ואל תשכחו לחייך =]


 


ויאולטה


 

נכתב על ידי , 8/11/2011 16:47  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDouble*D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Double*D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)