לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Design&Help


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

פוסט פתיחה!!( :+מבצע+הסבר לפוטו+כפטורים של ונסה הדג'נס!



  

פעם ראשונה שאני כותבת בבלוג זה..!! #
יופיידווו@#$^
גיבו על העיצוב...פוסט הבא היה מבצע+הסבר לפוטו+מללאאא דברריםם שווים!!!!^^
מי שלא בא=שלא יבוא,יפסידXDDD
[אני יודעת,אני ילדה קרועה...>,<]
גיבוווו על העיצוב פליז....!!
לקח לי מלא זמן להכין אותו...נורא השקעתי...X.X
333>>


מבצעע..!!!++
12 3
תפוסים:
[קרדיט לגראס עיצובים על הפיקסלים....]
הפרס->
לינקוק ענקי+לינק בגודל 100#100 לכל המשתתפים...^^
[רק בגלל שזה פוסט ראשון!!,אז זה חד פעמי...]



הסבר לפוטו++

*הכנת מסגרת עגולה=חתיכה עגולה או איך שאתם לא קוראים לזה...*
1.פתחו תמונה חדשה...לא משנה איזו...,אני בחרתי בזו-

2.בחרו בסרגל כלים את הצורה של העיגול כמו בתמונה...-


3.מתחו את העיגול איך שאתם רוצים על התמונה-


4-תעשו CAT[העתק] או COPY MERGED
5.תפתחו דף חדש
6.תדביקו בדף החדש שלכם את מה שגזרתם...
וזהו...^^
זאת התוצאה::>

עם לא הבנתם משהו או שמשהו לא הצליח לכם תגידו לי...[=

כפטורים++
*של ונסה הדג'נס*
אני הכנתי!!!לשימוש אישי בלבד!!אלא עם כן אתם שמים קרדיט...








עיצוב רייק++
עם אתם לוקחים שימו קרדיט...( :
לוגו:

רשימות:



לינק[100#100]

לוגו-[כותרת האתר]-66ccoo#
רשימות-ffccff#
פוסטים-33ccoo#



נכתב על ידי NoYa( : , 3/4/2008 09:27  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  NoYa( :

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoYa( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NoYa( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)