לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של נערה מיתבגרת (:



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 468029093 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

החיים היפים !


אני חושבת שאני מאושרת .
שסופסוף החיים שלי נעמדים במקום .
שסופסוף הכל מתחיל להיסתדר במקום שלו ,
שסופסוף אני לא מיתאהבת , שסופסוף אני לא סובלת .
שסופסוף אין אכזבות , ומריבות מטומטמות כמו שהיו לי פעם !
כן זהו האושר , ואני מאושרת ...
אני מרגישה את זה עמוק בפנים הפרפרים בבטן שנאבדו
בדרך מצאו את הדרך חזרה .
אני שמחה , עצבנית , עצובה , קנאית וכ"ו .... סופסוף
הרגשות עומדים במקום שלהם ><
אני מתחילה להרגיש כמו בן - אדם ולא כמו רובוט .
אני לא מחפשת אהבה , וגם לא חבר שישב לי על הוריד ..
אני לא מחפשת שנאה , ומלחמות על הראש !
אני פשוט מאושרת והבנתי את זה סופסוף , שצריך לנצל -
כל רגע בחיים האלה כי הם ממש אבל ממש קצרים .
ואף - אחד לא יוריד לי את החיוך מהפנים , כי החיוך שלי שווה
הרבה יותר מכל הרע שקיים על פני האדמה .
חיוך ? זה האיפור הכי יפה בעולם , גם אם אין לך שיניים
ונישארו לך רק שלוש והם שחורות כמו המוות .
פשוט תידפוק חיוך תיצחק קצת וכל הרע יעבור לך 
- - - - - - -
אתמול יצאתי עם אדם , דוד דאשה ואחי הקטן לטייל .. ^^
ניפגשנו וזה , היה ממש מצחיק ונהנתי מאוד !
אחרי שאדם הלך קראנו החוצה לולדיק שפתח את הפה
שלו יותר מדי והעלה לי את העצבים עד השמיים .
" מושלם " בלאט - מי הוא חושב שהוא ?
אני כבר לא אוהבת אותו , אולי זה רק נירא ככה ...
אני שכחתי ממנו עוד מזמן , פשוט אכפת לי מהביקורת
שהוא מעביר עלי " זונה " וואלה כן מותק אני זונה תיתמודד !
יש לך בעיות ? ! - אל תיסכל ואם אני כ"כ זונה אז למה אתה צריך אותי
איתך בל"ג בעומר , אבל אל תידאג חמוד אני יבוא .
ת'עיניים אני יוציא לך , ואני יעשה עבודה טובה .. כי אתה כבר לא מעניין אותי !
כן אולי אתה ידיד שלי במובן כלשהו , אבל אני לא אוהבת אותך .
רק לפעמים , לפעמים אני מתה עליך אבל זה לא קורה הרבה , אני מבטיחה
לך שכבר שכחתי ממך והפעם ? זה לתמיד !! 
- - - - - - -
לא הלכתי למקיף היום , היתעוררתי בבוקר עם הרגשה
שכואב לי כל הגוף ואין לי כוח לעמוד אפילו על הרגליים שלי !
לא הלכתי לישון מאוחר או משהו כזה , פשוט הגוף שלי עייף .
 - - - - - - -


נכתב על ידי , 6/5/2009 10:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,080
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני ^ סקקסי 3 > אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני ^ סקקסי 3 > ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)