לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג הסיפורים שלי. סיפורים קצרים שנכתבו על-ידי.

כינוי:  Written

בת: 95





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2008

אופי זה יופי טופי


נולה הגננת תמיד אומרת שאופי יותר חשוב מיופי.

אני לא חושב ככה. אני חושב שיופי זה ממש טוב ואופי זה לא.

למשל, יש את מרגוט, שהיא ילדה והיא איתי בגן, והיא ממש מכוערת אז אף אחד לא מתקרב אליה וכולם זורקים עליה חול וג'וקים ועכבישים, אבל היא מאוד נחמדה כי פעם אחת אמא שלי איחרה לבוא לקחת אותי מהגן וגם אמא שלה ודיברנו אז גיליתי שהיא מאוד נחמדה אבל עדיין זרקתי עליה חול אחרי זה.

ויש את ניקול, שהיא בלונדינית ויש לה עיניים כחולות ופרצוף ממש יפה והיא נורא רזה ויפה כזאת וכל הבנים בגן מביאים לה כל יום היביסקוסים שאנחנו קוטפים מהשיח שליד הגן,  ואז היא לוקחת את הפרחים ושמה בפנים חול וזורקת על מרגוט וכל הבנים נהיים עצובים אבל גם זורקים על מרגוט דברים כמו שאמרתי.

אז ניקול ממש לא נחמדה אבל היא יפה וכולם אוהבים אותה ולכן גם אני אוהב אותה ומרגוט נחמדה אבל מכוערת וכולם שונאים אותה אז גם אני שונא אותה,

וזו הסיבה שלדעתי נולה הגננת טועה.

אני חושב שנולה הגננת אמרה שאופי יותר חשוב מיופי בגלל שהיא מאוד נחמדה אבל לא יפה בכלל. אבל בכל זאת אף אחד לא זורק עליה דברים כי היא גננת וצריך לכבד אותה בגלל זה שהיא יושבת כאן איתנו במקום לעסוק בדברים האחרים שהיא יכולה עכשיו לעשות, כמו למשל ללכת לעבוד במשרד או משהו.

זה מה שורוניקה עוזרת-הגננת אמרה לנו כשפיט הגיע לגן בפעם הראשונה ואמרנו לו שהוא צריך לזרוק דברים ואז הוא פגע בנולה בטעות לגמרי.

(הוא לא באמת פגע בה בטעות לגמרי, אבל זה מה שאנחנו חייבים לומר אחרת יקחו את פיט למשטרה וישימו אותו בכלא וכאלה דברים. זה מה שרוקסי אמרה לנו כי פעם אבא שלה נכנס לכלא אחרי שהוא זרק על מישהו סכין במסעדה).

בכל מקרה, פעם אחת רוב (כולם קוראים לו רוב כי הוא לא אוהב להקרא רוברט ריצ'ארד ג'וניור, אבל כשאני ולוסי וריאן מדברים עליו מאחורי הגב אז אנחנו קוראים לו רוברט ריצ'ארד ג'וניור כי הוא ממש מעצבן אותנו, אבל אם אנחנו נקרא לו ככה מולו אז הוא 'יכסח אותנו מכות'. אני לא ממש בטוח מה זה אומר, אבל לא נראה לי שזה משהו טוב במיוחד) לא הגיע לגן כי כל הגוף שלו היה עם פצעים אדומים כאלה ומגרדים ואמרו לנו שקוראים לזה 'אבעבועות רוח', אבל תאמינו לי שעבדו עלינו כי זה ממש לא נראה כמו רוח, ורוב הוא כזה חזק ומגניב וניקול והוא חברים ואז בגלל שהיו לו את הרוח הזה אז היא נפרדה ממנו כי היא לא רצתה להיות עם חלשלוש שרוח מפריעה לו אז היא באה אל ריאן ונישקה אותו ואז הוא הלך איתה לפינה של הגן והם היו ביחד והיא סיפרה לו כל מיני סודות. ואני ולוסי נשארנו לבד אז לא ידענו מה לעשות, אז הלכנו לזרוק על מרגוט חול כי שיעמם לנו ורוב לימד אותנו שכשמשעמם לנו אז אנחנו חייבים ללכת לזרוק על מרגוט דברים ורוב הוא הכי גדול בגן אז הוא הכי מבין.

ואז מרגוט בכתה ואמרה לנו שאופי זה יותר חשוב מיופי ואז צחקנו עליה ולוסי שמה לה ג'וק בפה ואז היא הלכה לבכות בפינה ונפלה על ניקול ואז גם ניקול לא באה לגן כי נשבר לה האף, ואז אף אחד לא רצה להיות עם ניקול כי האף שלה נשבר אז היא הייתה מכוערת ואז היא כל הזמן בכתה.

ואז אני זוכר שניקול צרחה עלינו שאופי זה יותר חשוב מיופי ולמרות שניקול כבר לא הייתה יפה הקשיבו לה, בגלל שהיא הייתה חכמה ואצילית כזאת אז הפסקנו לזרוק דברים על מרגוט ומרגוט וניקול היו חברות ממש טובות מאז.

אני חושב עכשיו שאופי יותר חשוב מיופי. כי ניקול לא יפה כבר אבל עדיין יש לה השפעה אז כנראה שזה משהו באופי שלה ולמרות שאנחנו לא זורקים יותר דברים על מרגוט היא עדיין ביישנית כזאת, ונחמדה. אז נשאר לה האופי. ויופי יכול להשתנות כמו למשל שאף נשבר או יש אבעבועות רוח (כולם שונאים את רוב כי נשארו לו צלקות על הגוף כי הוא גירד יותר מדיי ולכן אני לא גירדתי הרבה כשהיו לי אבעבועות כי לא רציתי להיות כמו רוברט ריצ'ארד ג'וניור) ושפתאום אתה מצונן אז נוזלת לך נזלת ירוקה כזאת ומגעילה ואז אתה גם לא יפה (אבל אני עדיין התקרבתי ללוסי כשהיא הייתה מצוננת) אבל אופי לא משתנה. לפחות החלקים העיקריים בו, אני מתכוון.

כי למשל אבא של רוקסי יצא מהכלא על זה שהוא זרק סכין והוא הבטיח שהוא ישתנה והוא כבר לא זורק סכינים על אנשים. אבל הוא נשאר בערך אותו דבר.

נראה לי.

תעזבו אותי עכשיו, אני מצונן.

 


גם זה לתחרות הזו...

 

אני יודעת שהוא כתוב בצורה מוזרה, אבל זה אמור להיות מהפה של ילד בגן...

אמ.

נכתב על ידי Written , 7/6/2008 16:30   בקטגוריות 'כתיבה נוצרת'  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,906

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWritten אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Written ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)