לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג הסיפורים שלי. סיפורים קצרים שנכתבו על-ידי.

כינוי:  Written

בת: 95





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008

עין תחת עין


אני, אני תמיד האמנתי בלנטור טינה.

אני חושבת שמעולם לא הרגשתי חמלה כלפיי אדם.

אני עליונה, אני מוכשרת, אני גאון - אני הכי טובה.

אני תמיד צודקת.

אם עשית לי משהו, ולו הקטן ביותר, היחס שלי לא מגיע לך.

כי אני עליונה, אני מוכשרת. הרבה יותר ממך.

כשאדם פוגע בי, כך, כמו שהוא, הלז הנורא הזה, פגע בי- אני לא שוכחת.

ולעולם לא אשכח.

אני אמרר לו את החיים, עד הדקה האחרונה, עד שהוא בכלל ישכח מאיפה זה התחיל.

אבל אני לעולם לא אשכח.

אני אחפור בזה, עוד ועוד ועוד, עד שאגיע לעצם. וכשאגיע לעצם אשבור אותה בתנועת יד חדה ואמצוץ את המיץ הנהדר הזה של הכאב האחרון שלך.

אני תמיד עושה את זה.

אני כבר מכירה את ההרגשה הפאנטסטית הזאת של לפגוע במישהו כל כך חזק עד שאת רואה את הפרצוף שלו מדמם מבעד לארשת הפגועה.

אני פשוט נהנית מזה.

אבל אני לא סדיסטית - אני לא עושה זאת בשביל ההנאה שבזה.

אני עושה זאת בשביל להחזיר. כי אני לא מוכנה שיפגעו בי, שיכעיסו אותי, שירגיזו אותי, שירתיחו אותי, שיכאיבו לי - אני לא מוכנה!

ואם עושים את זה, זה פורם את החבלים שמכריחים אותי להיות בשקט ולא לפגוע חזרה, כי הטאבו הופר; עכשיו תורי.

ואז אני לא עוזבת.

אני לא נוצריה. לעולם לא אהיה. קשה לי עם האמרה הזאת של הלחי השניה.

ישו היה נמושה. איך הוא יכל לתת למישהו לפגוע בו כך, להעליבו - פיזית או מנטלית ולא לפגוע חזרה?

מצדי זה היה ותמיד יהיה עין תחת עין, שן תחת שן.

אבל אני גם לא יהודיה. אני בחשתי בנושא הזה של דת כבר שנים. אני מכירה את האידיאולוגיה של ישו, את האמונה המונותאיסטית הראשונה של אברהם ואת חמשת עמודי האסלאם של מוחמד. אני אפילו חקרתי בנושא שלושת אבני החן של הבודהה.

אבל, אין סיכוי שאני אאמין בזה שיש מישהו יותר עליון ממני, שיכול לעשות יותר ממני, שצודק יותר ממני.

אין אדם, או יצור, או כל דבר אחר שיותר גדול וגבוה ונהדר ממני.

אני הכי. הכי מהכל.

עין תחת עין, שן תחת שן.

כשפוגעים בי, אני מאדימה ופוגעת חזרה.

כשמעציבים אותי, אני מאדימה ומעליבה.

כשמכאיבים לי, אני מאדימה ודוקרת במקום הכי כואב.

אבל כשמחמיאים לי, אני שותקת.

 


 

לא, אני לא מאמינה בכל מה שכתבתי ואני לא נרקסיסטית כמו הדמות שמדברת.

 

תהנו,

אמז [שעכשיו בת 13 חוקית ]

נכתב על ידי Written , 26/4/2008 20:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יופי זה דבר יחסי


התבוננת בה, כך, בשקט.

ראו על פרצופך שאתה אוהב אותה. היא הייתה הכי יפה בעינייך.

הליכתה הכפופה קמעה, שיערה המקורזל והנפוח ועינייה החומות למדיי נראו לך מושכות במיוחד.

היא הלכה לצדך. אתה תמיד חשבת שאתה לא מספיק טוב בשביל אף אחד, לא ידעת שכל הבנות בשכבה (ובשכבה שמתחת, ובשכבה שמעל) חושבות שאתה נראה נסיכי והיו מתות לצאת איתך.

רצית להזמין אותה לצאת איתך. באמת שרצית, אבל לא יכולת. חטפת פיק ברכיים.

אנשים שקוראים בספרים על פיק ברכיים לא באמת יודעים מה זה. הם מעולם לא הרגישו את התחושה המזעזעת הזאת שאתה קופא במקומך, עצמותייך ננעלות ואתה לא יכול לזוז, בעוד שאתה מרגיש את הרעד הזה עולה לך מהברכיים עמוק עמוק אל תוך הלב.

את ההרגשה החלולה הזו שאתה פשוט לא יכול לעצור.

שיערה הכהה התנופף על פנייך כמניפה ברוח. האמת שזה דיי כאב, אבל לא היה לך אכפת. רק להריח את הניחוח הנפלא הזה שיצא לה מהשיער שיכח כל כאב, דק או קשה כאחד.

ברגע הזה, היא נראתה לך כל כך יפה. פשוט ידעת שהיא נועדה לך.

נשמת נשימה עמוקה. פיק הברכיים התעצם ואתה רק היסת אותו.

"הממ... סליחה," אמרת בעודה מסתובבת. פניה המנומשות נראו לך מושלמות.

"כן?" היא שאלה. קולה היה צלול ונהדר.

חייכת חיוך רחב במיוחד. לא ידעת שהיא חושבת, בדיוק באותו הרגע, על נשיקה נהדרת ודביקה איתך.

"קו... קוראים לך, דיינה... נכון?" שאלת, נבוך.

"כן... ולך, לך קוראים אדמונד, כמדומני" היא ענתה לך, חושבת על ההגייה הנהדרת של שמך, אדמונד.

"אכן. את... את רוצה לצאת איתי אולי לכוס קפה?... כלומר, אם לא אכפת לך... היום... אולי בשבע?" שאלת, מסמיק כולך.

אם היית יודע שכל תא ותא במוח שלה קיפצץ בעליזות באותו הרגע שאמרת זאת, אולי לא היית הופך לאדום-עגבניה שכזה.

"כן!!! אני מתכוונת, אם אתה רוצה" היא אמרה.

"אז... בקפה הפינתי, בשבע?" שאלת, והיא הנהנה בשמחה, אוחזת בספרייה הכבדים בצבעים העמוקים.

"אני רואה שאת אוהבת הסטוריה," אמרת. זה היה המקצוע האהוב עלייך.

"כן! מאוד!" ענתה בהתלהבות.

חייכת, ושניכם פניתם לדרככם.

 

שבע בערב

 

התיישבת שם, לצד שולחן בצבע עץ עמוק, על כסא קטיפה כחול כהה. היית לבוש בבגדים, שכך לפחות חשבת, החמיאו לך, בגווני אדום.

ראית אותה נכנסת. שיערה המקורזל היה אסוף בפקעת לאחורי ראשה, עינייה החומות התכרבלו באיפור ירקרק שתאם לשמלתה הירוקה-בקבוק.

היא נראתה נהדר, לדעתך. כל שאר יושבי השולחן העירו הערות מגעילות על איך שהיא נראית, אבל אתה לא שמעת. וגם אם היית שומע, בוודאי לא היה לך אכפת.

היא הלכה בקצב מהיר יחסית לעבר שולחנך.

"שלום," חייכה חיוך נבוך למדיי.

"היי," אמרת.

השיחה זרמה. היא שתתה תה עם חלב, אתה אספרסו כפול מוקצף עם 2 כפיות סוכר.

היא אמרה שאתה נקבה, כי אתה שותה קפה עם סוכר.

אתה חייכת.

לקראת סוף השיחה המעניינת שנכלאתם אלייה, הערת הערה כלשהי על כמה היא יפה, והיא אמרה שהיא בכלל לא יפה.

אתה אמרת שהיא מדברת שטויות, ושאתה נראה זוועה.

היא צחקה צחוק מתגלגל בקולה הערב ואמרה, שכל בת בסביבה הייתה מתה להיות היא כרגע.

אתה הופתעת.

אמרת 'דיי לעבוד עליי' חלוש, והיא אמרה שזה כ"כ נכון ושהיא גם מבינה אותן, את הבנות האלו.

ואז באה הנשיקה.

"כנראה שיופי זה דבר יחסי," היא אמרה לך, "אבל מבחינתי- אתה דבר יחסי"

שניכם צחקתם, אפילו שהיא הודתה שזו הייתה בדיחה ממש גרועה.

ואתה הסכמת.

אבל היה יופי בבדיחה הזאת, יופי שגרם לך להרגיש טוב עם עצמך.

האגו שלך עלה פלאים אחרי אותה שיחה.

אתם יצאתם עוד פעמיים-שלוש, ואז זרקת אותה.

היא פתאום לא נראתה מושכת כ"כ, אחרי שהיית בטוח ביופייך ובקסמך האישי, ומאות נערות נפלו לרגלייך.

יצאת מיליון פעמים מאז, אבל גם עכשיו, בערך 20 שנה אחרי- אתה יודע שהיא הייתה הדבר היפה ביותר בחייך.

התגעגעת אלייה, קשות, ויכולת להרגיש שהיא מתגעגעת אלייך.

אבל טעית. היא קיללה אותך, כל יום לפני השינה, היא שנאה אותך בצורות שעלו על כל גבול.

היא תיעבה אותך.

אבל אתה היית בטוח שהיא עדיין אוהבת אותך.

יופי זה לא הכל בחיים, אתה יודע.

 


 

גם זה לפרוייקט הזה.

 

אמילי.

נכתב על ידי Written , 22/4/2008 01:08   בקטגוריות 'כתיבה נוצרת'  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,906

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWritten אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Written ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)