לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג הסיפורים שלי. סיפורים קצרים שנכתבו על-ידי.

כינוי:  Written

בת: 95





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

{עזרה מהקוראים}


שלום לכולם,

הודעת מערכת נוספת שיש לי - והפעם חשובה מאוד.

ביה"ס השנה הפך להיות ממקום חביב ללמוד ולפגוש בו את חבריי, למקום שאני מבלה בו שלושה רבעים מחיי. יש לנו 7 שעות כמעט כל יום, ו-5 ביום שישי, וכמובן שעדיין מכבידים עלינו בעומס שיעורי בית ומבחנים.

אי לכך, אני אעדכן כאן פחות, ואכתוב פחות.

אך זה לא הנושא שלי להפעם.

 

הנושא שלי, הוא - שבביה"ס, בשיעור הבעה, נתנו לנו משימה: לבחור קטע כלשהו ולהקריא אותו בצורה טובה: כולל סימני פיסוק, טונים, הגיה נכונה וכו' וכו' וכו'.

חשבתי לקחת סיפור שלי. הבעיה היא שאני לא יודעת באיזה סיפור לבחור.

הסיפור צריך להיות באורך דקה עד שלוש, כתוב בשפה נורמלית, ומעניין כמובן.

אבקש את עזרת הקוראים בזה.

אם יש סיפור שלי שקראתם, מצא חן בעיניכם ומתאים לדברים שהזכרתי - אני אשמח אם תרשמו לי בתגובות את שם הסיפור. זה רק תגובה קטנה שתעזור לי מאוד.

 

 

כמו כן, אם יש ברשותכם סיפור שנראה לכם שאחבב וארצה להקריא- אני אהיה יותר משמחה אם תשלחו לי אותו בתגובות.

 

תודה,

אמילי.

 

 

עריכה:

תודה לכולם, בסוף בחרתי סיפור אחר בכלל - שהוא לא שלי. :)

אמשיך לכתוב סיפורים בקרוב.

נכתב על ידי Written , 12/9/2008 15:11   בקטגוריות מערכת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,906

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWritten אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Written ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)