לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my SEXY blog



Avatarכינוי:  - ™TheFrustratedSheep

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

סוווכווון !@#!@#


סעמק משעמם לי ><

ואני מוציאה את זה על אנשים מסכניםם !! XDDDD

חחחחחחחחחחח הרגע דיברתי עם ולדי על רוגלכים ורוגלות

שהן בעצם האישות של הרוגלכים כי הם נשואים XDD

עזבו שטויות XD

נאממממממ..... אז.....נעבור למסר XDD

 


 

חוחי זה הכל מאהבה D;

חעחע .

 

טוב נו ,

מחר :

  • בליינדייט עם ניצוש |גבות|
  • פרויקט מיכא"ל
  • יומהורים :S

יאללה ביי D: תגיבוו [!!!!]

נכתב על ידי - ™TheFrustratedSheep , 29/3/2008 23:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - the sheep ב-30/3/2008 21:35
 



אעאעאע שיפצתי ת'חדר D:


חחח אולי בקרוב נשים תמונות בבלוג P:

יאו איזה מעצבןן יום שלם הייתי בלי מחשב >:

טוב יאללה זהו תגידו לי להתחדש ! XDDD

 

הולי שיט מחר יום הורים [!!!!] :S

 

בעעייי ! XD

 

נכתב על ידי - ™TheFrustratedSheep , 29/3/2008 19:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חנוש ;) ב-30/3/2008 23:03
 



עוד 10 ימים יומולדת XD


   

חעחע ! D:

איזה כיף לי אה? XD

נאמממ חן וניצן הפיצו עלי שמועות שאני אלרגית לבלונים ! XD

אל תאמינו להן ! >:

-

טוף אז היום חילקו בלונים בקניון והיה מגניב ! XD

רותם עשתה לנו 'השרדות' עם בלונים |גבות|

וקיצר היה צחוקים . ^^

נאמממ בסוף ת'עבודה שלי ושל חן

אנחנו לא עושות בחולון >:

אבל אנחנו סתם נוסעות לשם לראות את בנצ'וק ! P:

וזהו אינלי ממש מה לרשום ><"

-

חחח תראו איזה חוכמת חיים :

 

עריכה :

 

חחחח וישלנו במדעים עבודה על המצאות וזה

אני עושה על ישרא בלוג ! D;

חחחחחח P:

לא'דעת למה היה בי רצון לכתוב את זה ^^

יאללה ביי XDD

נכתב על ידי - ™TheFrustratedSheep , 28/3/2008 17:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - the sheep ב-29/3/2008 19:14
 



לדף הבא
דפים:  

1,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- ™TheFrustratedSheep אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - ™TheFrustratedSheep ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)