לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מטייל איתך בכל הגאיות.


משמעויות מחלחלות לצלילים

Avatarכינוי:  שוטת הנבואה.

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

חודש חדש | רשימה "ריקה".


החלטתי לקחת את עצמי בידיים, ולא לשקוע בכל מיני מחשבות מעציבות בתחילת החודש הנפלא והעמוס הזה.

אותך החלטתי להשאיר מאחורה,כי גם אתה החלטת להשאיר שם את עצמך . ואתה , שהגעת מאוחר מדי כשאני כבר לא מרגישה שום דבר,

אני מחליטה להשאיר מאחורה גם כן , איתו. תסתדרו יופי .

ואת עצמי , החלטתי לדחוף כמה שיותר קדימה,רחוק מהרבה אנשים , כדי להצליח לפרוח ולצמוח יותר רחוק מכולכם . החלטתי להשקיע את כל הכוחות שלי

בדברים החשובים לי ביותר , להוציא את המירב ולהזכיר לעצמי תמיד, שכולנו הגענו ממקום טוב יותר מכל השאר . שאנחנו הכי טובים והכי חזקים .

זהו החופש הכי עמוס שהיה לי אי פעם , מלא בקורסים ובמפגשים חברתיים,שסוחטים ממני את כל הכוחות עד הטיפה האחרונה, אבל מגיע אלי כוח חדש

ממקור לא מובן , אבל אני מצליחה להמשיך הלאה .

אל הסמינר ביום ראשון אני אאחר בגלל הצילומים בחיל האוויר , אבל הבטחתי לעצמי, שמהשנייה שאני עוברת את השער של הסמינר אני משקיעה בו את כל כולי,

וחוזר עם תעודת הצטיינות ביד כדי להראות למדריכים שלי שאת הקבוצה שהם הדריכו כל הדרך במשך שנה אף אחד לא הביס .

הצטברו המון פחדים וחששות במשך כל ההכנות לסמינר , אבל איכשהו הבנתי שלא משנה אם אנחנו ביחד או לחוד , אנחנו תמיד נוציא את הטוב ביותר מעצמנו,

הסתכלתי על שאר האנשים שהיו שם , אני לא רוצה לזלזל . אבל מדצי"ם 2008 ? אם לא אנחנו , אז מי כן ?!

אני רק רוצה לאחל לכולכם את כל ההצלחה שיש בעולם , אתם הכי טובים ופשוט כל זה ק-ט-ן עלינו , כי עברנו שנה מלאה באמוציות משברים וכייף ענק,ואת הלקחים שהפקנו מכל המקרים,אנחנו ניקח אחרינו לכל מקום . וגם לסמינר הזה, להראות לכולם שפסגות , או לא להיות ! ארבעת המופלאים.


חודש עמוס,באמת עמוס. אני מוותרת על המון כייף החופש הזה, אבל אני מרוויחה בצורה אחרת ,

אני לומדת דברים חדשים, ועושה את מה שאני אוהבת לא פחות מאשר לכייף ולצאת למסיבות

כנראה שגם לדעת להוזיז דברים פחות חשובים לצד , זה מה שלמדתי מהשנת הדרכה המקסימה הזאת של המדריכים שלי .

הרבה מהם , זה כבר אני.

פעולה שלנו .

פדלאות 2008 ?

מי שלא מדצ, חצץ .

 

יום מדצי"ם.







 

 

נכתב על ידי שוטת הנבואה. , 2/8/2008 12:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuk ב-28/9/2008 23:14
 





1,983
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוטת הנבואה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוטת הנבואה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)