לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייכו הכל ל-ט-ו-ב-ה . !


Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008


ביווום שלישי - רביעי הייה טיייול שנתתי לגלייל

וואי אייזה סטללה הייה , :Q

חחח , ישנו באיזה אכסנייה אממ , תל חי אני , לייזה , אואננה ,נסטיה וריטטה

חח אני ישננתי במיטה למעללה והיה מזה קשה לעלוות הייה איזה סולם צולע חחח מזהה חרא של סולם

חחח הבאנו רק בחדר אייזה 12 XL יאמממי P:

אני 6 , ליזה 3 ונסטיה 3 ריטה ואואנה לא הביאו

חח בסווף גילינו שאסור היה להביא אז החבאנו את כולם , חחחחחחחחחחחח XD

יש אייזה מורה אחד שמסתובב בחדרים בודק במקררים חחח אז כל הבנות בחדר רצנו לחדר שלל הבניים חחח איזה ריצות עשינו במסדרונים חחחח

לייזה המשוגעת הביאאה ביירה עם 5% בסך הככל חחח חחחח איזה שרוטים ישלננו בשכבה אנני וליזה רצינו להכנס לאיזה חדש והם נעלו אז הלכנו

לחדר ליד כדי לצעוק מהחלון חחח ואז איייייזה שתי ילדים מזזה חרמניים אש כזה נכנסנו לחדר ובנתיים ליזה נכנסה

אחד הילדים כזה עמד כזה לחסום ת'דלת חח

וכזזה הילד השניי כזה בא לליזה כזה תביאי רק חייבוק והייא לא רצתתה חחח ואז הווא ניסה לתת לה נשיקקה חחחח איייזה קרועים אני כזה יצאתי מהחדר וחשבתי שליזה יוצאת ובפתאום הם סגרו ת'דלת אני בחוץ וליזה בפנים עם שתי

חרמננים אשש ואז פתאוום היא דפפקה ת'דלת

ורצצה החוווצה חחח והייא כזה הייתה מזה לחווצה - עצבניית

ואז רצנוו לחדר של הבניים הייה מזהה סבבבה ואחחר כך הלכננו לארוכת ערב האווכל היה מזה חררררא

אחרי הארוכת ערב חזרנו לחדר של הבנים ושתינו קצת

אני ואואנה באנו ללכת לחדר ופתאום

שוב פעם בא היללד החרמן הזזה ואומר לי

כזה תני לי חיבוק חחח בהתחלה לא נתתי לו אבבל בסוף נתתי לו

ואחר כך הוא כזה עכשיו תני לי נשייקה חחח איייזה שרווווט

ואז הוא גם בא לאואנה חחחח והיא מזה נלחצה והווא כזה דחף אוותה לקיר וניסה לתת לה נשיקה חח איייייזה שרוווווט :@

בערב לקחו אותנו לתל חי אנחנו כזה בסבבבה בסוף סופסוף חוזרים לאכסנייה ובסוף

גילינו שיש לנהג האוטובוס הטמבל שלנו פנצ'ר

חחחח אייייזה דפווק הווא עלה על דוקרנים חחחחח

וחיכינו אייזה חצי שעעה שיבוא אוטובוס אחחר לקחת אותתנו

כשסופסוף חזרננו הלכנו לחדר רצינו ללכת לחדר של הבנים חחחח רצינו לצאת מהחלוון אבל הייתה בעייה אחת

המורות והמורים היייו גם בחוץ וגם במיסדרון ולא יכולנו

לצצאת , :[

אז נסטייה שיקרה למורה שהיא מפחדת מחושך כדי שישאירו לנו

אור בחדר חחח ובסוף היא האמיננה חחח אייזה מורה דפווקה ואז איזה 10 מורות נכנסו ואמרו לנו לכבות ת'אור

ולכולם אמרנו שמותר לננו חחח ובסווווף נרדמנוו ב - 3 בבוקר

והתעוררנו ב6 בבוקר ולא היינו עיייפות בכלל

לפננני הטייול תכננו שאנחנו צובעות אתת רייטה חחחאבבבל בסוף לא צבענו אווותה [ יש לה מזל ] !!

בייום השננני הייה מזה חרא בבוקר הרגשתי מזה חחרא

ובגלל זה ישבבתי באוטובוס ולא הלכתי למסלוול :,[

כל הייום התפקשש איייזה חרררא

ובאוטובוס כשחיכיתי שכולם יבואו שיחקתי בגמבוי של מייישל :]] חחח , משחחק מזה יפפה צריך לגדל

כללבים ויש מסך מגע שאפשר ללטף אווותם , לשטוף ,לסרק , לאכיל

ואז באייזה 6 חזררנו הביייתה זהההו זה כל מה שהייה בטיייול :((

רק היום הראשון הייה כיייף :))

טוב לפחות משהוא אחד טוווב

אההה , קיריל וריטה מזל טווווב [ המבין יביין ]

נכתב על ידי , 6/4/2008 18:33  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

בלוווג חדש , :]]

 

 

פתחתי בלווג חדדש . D :

כי נמאס לי כבר מהבלוג הייישן . S:

נכתב על ידי , 4/4/2008 23:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtulli__XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tulli__XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)