לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציטוטיאדה D:


מעגל החיים מלא בציטוטים

כינוי:  Mrs. Himelbloy

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

ציטוטים - יום שישי + ציטוטי הדוגמניות


היה קורע, פשוט קורע

ליאור: "איך היא נכנסת כזה: טהנהנהנהנה"

[ליאור מדגימה לנו איך עושה זו ששרה]

 

אני: "הירוק כוס סימן"

[אני אומרת מה אני שמעתי מהשיר ששרו שם. במקור זה "הירוק הוא סימן"]

 

רון: "יפה העניין הזה עם האדום-צהוב-ירוק, אבל לא הבנתי מה קשור הכחול"

[רון שם לב למשהו כחול בי]

 

חני [המחנכת]: "אוו מאיה, תעמדי ישר שנייה, וואי רק עכשיו ראיתי את הרעיון של האדום-צהוב-ירוק, רעיון מדהים."

[חני מתלהבת מהרעיון שלי XD]

-

הדוגמניות (:

-

המראיינת: "את מאמינה לזה שהדוגמניות טיפשות?"

קטיה: "לא"

המראיינת: "בואי נבדוק אותך. מתי הוקמה המדינה?"

קטיה: "בוא נראה..עכשיו אנחנו ב-2008...למה מתמטיקה, למה?"

 

ריטה: "אני שמה עלייך, ככה שמה עלייך, כל מילה שיוצאת לך מהפה מעניינת ת'תחת שלי"

צליל: "תראי איך את מדברת, כמו ילדה בת 4"

ריטה מחקה את צליל: "הוו, כל הבנות שונאות אותי, הווו"

 

שיר: "גלית הוציאה אותי מהסט, סימנה אותי כנראה. אולי בגלל שאני יפה? אולי בגלל שאיימתי עליה?"

 

צליל: "אצל סשה..במקום הרבה אנשים ממלאים יותר חיות"

 

סשה: "למה הטלפון של אבא שלי כבוי? ומה לעזאזל הטלפון של אחותי?"

 

סשה: "אפשר את מס' הטלפון של אנסטסיה טפטיקוב?"

[איזה שם XD]

 

ריטה: "אם יש הזדמנות להרביץ, שאני לא אתן? נו באמת"

נכתב על ידי Mrs. Himelbloy , 5/4/2008 09:04  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. Himelbloy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. Himelbloy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)