לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

ICQ: 470914357 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

וואי איזה בלוג נטוש Oם


חח שמעו אנשים [אם מישו ניכנס לכאן O:]

כנראה החיים שלי ממש משעממים כי כבר מלא זמן שלא היה לי מה לכתוב כאן XD

אניווי עכשיו יש D:

אמאמאמ אז ככה O:

לפי התכנונים הולך להיות לי חופש גדול אדיר בטירוף!

*נעמה באה לארץ!!! D:

*בדודה שלי מהצפון תבוא לשבוע

*בדודה שלי מהמרכז תבוא לשבוע

*אני ובדודה שלי ניסע לשבוע לאילת רק אנחנו *-* [אצל סבא שלי אבל זה נחשב XD]

*קורס פעילים סביבה D::

*אהע יהיה מפגש ואני אפגוש אנשים שאני רוצה לפגוש עוד מהחופש הגדול הקודם ._.

*אינמצב שאני לא פוגשת את רותם בחופש הזה O:

*שייקה בא לבקר! [ויש מצב שגם שלומפי ]

*אני אהיה בת 14 סוף סוף XD

 

זהו, אבל אני כמעט בטוחה ששכחתי משו XD

החופש הגדול הקודם היה הכי דפוק שהיה לי בחיים, אני מקווה שהחופש הזה יפצה עליו ><

 

 

אמאמ שבועות שמח לכולם D:

וואי בערב שבועות היה טעים *__*

וזאת הייתה הפעם הראשונה שאכלתי עוגת גבינה טעימה! O: [כל הכבוד אמא XD]

אתמול [יענו יום שישי O:] נסענו לים D::

היינו שם עם דודים שלי ובני דודים שלי מצד אמא וסבא D::

והיו גלים חזקים רצח והם כמעט הורידו לאחותי ת'בד ים XDDD

כבר מלא זמן לא נהנתי כ"כ מהים, יכול להיות שזה בגלל שבזמן האחרון אנחנו הולכים רק המשפחה הממצומצת שלי והפעם הלכנו יותר O:

 

וזהו סיימתי לחפור בינתיים. אני אעשה עוד פוסט כשיהיה לי מה להגיד XD

ואני לא יודעת אם זה יהיה בזמן הקרוב או אם מישו ניכנס לכאן בכלל אבל שיהיה D:

נכתב על ידי , 30/5/2009 14:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,457
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפי ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפי ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)