לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי , זה הכל.


הכלל על החיים שלי :G

Avatarכינוי:  גילללל D:

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

היום יום הולדת D :


היי ...
אם זה מעניין אתכם .. יש לי יומולדת D :
אז .. לא יודעת תביאו מתנות אומשו XD

גיל 3 >

נכתב על ידי גילללל D: , 18/4/2008 08:58  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדששש (: | יאו זה היה מדהים (:


 
( שוב , אני הכנתי D: )
איך העיצוב החדש ?
ציירתי את זה , נכון מגניב ?
הינה לכם קישור לפוסט עזרים ~ פפפפה . D:
נאמ , מוזמנים להגיב על העיצוב



יאוווווווו !!
אלוהיםם !
היה כיף DDDD :
סווו ~ מללאא ילדים הלכנו לקניון , בהתחלה היינו בבאולינג -
שיחקנו שם במכונות וזה ... אני בסוף קניתי עם הכרטיסים שזכיתי מן קפיץ מעפן כזה ב200 כרטיסים XD
אחר כך התחלתי להפציץ בארטיקים , כולם שיחקו באולינג ועשינו בנים נגד בנות ואני בנתיים טחנתי שלושה ארטיקים ומזרק שוקולד ממקס ברנר 333 :
הבנים "ניצחו" והם החליטו שאנחנו קונות להם קולה ורק עילי ונחמנדוזה קנו להם z D
קיצצר אחר כך ירדנו לח 5 והתחלנו לשחק בחנייה שם מחבואים אבל אז היה מסריח אז נכנסו לאיפה שהמעליות .
התחלנו לשחק אמת או חובה וזה ועוד יש לי צילום אחד של עילי ואור מתנשקים ^^ "
ירין החרא הזה לא מוכן לעשות את מה שאני אומרת לו > < "
קיצווור החלטנו שזה המקום שלנו ואז עלינו וירדנו במעלית חח ואז הזמינו משטרה כי עשינו בלאגן . XDDDD
אחר כך הלכנו לפלח ממתקים ואני לא הצלחתי כי הוא כל הזמן התסכל עליי  
כבר מללאא הלכו אז אני מאיה וליאור הלכנו לאורנג' ליאור הייתה צריכה לקנות ביג טוק ואני התחלתי לשגע שם את המוכר וגיליתי
שהפלאפון שלי יותר חרא ממה שחשבתי OO :
אחר כך בסוף בסוף בסוף הלכתי כזה הביתה ופתאום אני קולטת את אור רץ אליי ואני כזה הולכת ואז הוא מתחיל לדבר איתי וזה
וזה נראה כאילו הוא מתחיל איתי O:
הוא התחיל לשאול אותי שאלות והלך בדרך הארוכה לבית שלו רק בשביל להמשיך לדבר איתי  
קיצווור הכלללל היה כיף D:

יאו , תגידו לי מזל טוב !
החפירה הראשונה שלי ! x D

(את בר)
גיל 3 >

נכתב על ידי גילללל D: , 13/4/2008 10:48  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט עזרים D:



איך ההלו שהכנתי ? |גבות|

הינה לכם כמה סמיילים שהכנתי וחלק לקחתי ~
       

שימו  כל הדברים בפוסט הזה הם לשימוש אישי !
גם למרות שכמה מהסמיילים לקחתי ולא הכל הכל אני הכנתי ,
מי שיעתיק יקבל כאפה xD

ולסיום מבצע קטן מגניב D: ~
1.  2.  3.  4.
בקרוב אני אערוך את הפוסט ואוסיף עוד דברים ,

גילללל 3 >

נכתב על ידי גילללל D: , 12/4/2008 21:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגילללל D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גילללל D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)