לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


(וגם זה לא תמיד)

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

תחמנו לשלטון!!!!!!!!!!


דן אני אוהבת אותך!

 

נעמה???????????????? איך נעמה זכתה????????????
מאיילה נעם הכוסון אבל נעמה?

היא חמודה והכול אבל לא מגיע לה לנצח!

ראר עם כולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תחמנו הכי מגניב,כוסון,חכם, ומאניב!

תחמנו רוווולס!

הוא היחיד שאשכרה שיחק את המשחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הוא הכוסון היחיד עם עור לבן,ובלי שרירים :P אבל הוא הכי שקסי!

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 למה נעמה?????. אוף עם כולם!

הוא כל-כך חמוווווד!

עידן מה זה דפוק..

כולנו צחקנו עליו (היה יומולדת לאבא שלי אז כל המשפחה ראתה ביחד :P)!

"היום..הגיע זמן החשבון!"

"אתה לא בן-אדם כי אכלת את קוריצה!"

XD כאילו שאתה לא אוכל עוף!

מה זה לדעתך עוף?

"תרנגול?"

כל הכבוד עידנוש! גאון שכמותך!

"אבל עוף זה ציפור ופרה זה חיה!"

"מה הקשר דביל?????????"

עזבו..משועממת!

ולסיכום

 

דן תחמנו לשלטון! ומי שאומר אחרת-לך תקפוץ מהר!

 

 

נ.ב- אט"ל אוהבת אתכן! גם אתן חמודות 3>3>3>3>3>

 

אט"ל ודן תחמנו- 3>3>3>3>3>3>

נכתב על ידי , 19/5/2008 14:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליאורוש בהשתלטות!


כמה זמן לא נפתח פוסטמון חדש ^_^

אוקע אז כמה דברים:

א) לאחותי היה מומולדת..חרא לי נכון? גראר...סתם..היה כיף ^_^

 

ב) הייתה מסיבת יומולדת לילדה מהכיתה שלי..יש לה גינה אז ישנו שם (כאילו...חלק ישנו ^_^ אני ישנתי חצי שעה @@ אני מוזרה...

 

אז שיחקנו סטריפ רביעיות (XD) הייתי עם הרבה שכבות..אבל לצערי אני לאטובה בזה..אז הייתי צריכה להוריד את הגופיה ולהשאר עם חזיה @_@ עשיתי את זה אחרי כמה זמ בגלל שלא רציתי לצאת דפוקה..אתם צריכים לראות את המבטים של הבנים ^_^ אבל זה היה מביך! ואז בחצי שעה שנרדתי אחד הבנים הגיע אליי נשכב לידי וישן איתי בתנוחת כפית..בגלל זה התעוררתי..העפתי אותו ממני וקמתי..כשהתעוררתי הוא אשכרה שכב עלי!! @_@(אני יושנת תמיד בתנוחת כפית )....זה היה מוזר @_@ והיה עוד בן אחד (חמוד *בהיה באוויר* של הזמן יבק אותי וזה..אבל שניה אחרי זה הוא מתעלם ממני..ואז עוד הפעם הוא מחבק אותי וחבר טוב שלי ואז הוא שוב מתעלם ממני...מוזר עוד יותר ^_^ אבל היה כיף בסך הכול! היה בעיקר מצחיק ^_^ XD

נכתב על ידי , 11/5/2008 08:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמ...קטע ארוך


 

קודם כל משהו דפוק שרשמתי ליום השואה:

 


אוקע..זה זוועה ואני אפילו לא יודעת איך לקרוא לזה..אבל זה בא מהלב.... אז הייתי חייבת לפרסם...

רק עמדתי שם, עמדתי ובהיתי, הסתכלתי על הנוף המדהים וחשבתי...
איך זה שכאן בדיוק איפה שאני עכשיו נהרגו מיליוני אנשים, מיליוני ילדים,מיליוני נפשות.
עמדתי שם ולא יכולתי להאמין, על הזוועות היכולות להתרחש.
על איך אדם יכול להפוך למפלצת....
עמדתי וראיתי מיליוני נעליים.
 נעל לנפש.
נעל אחת שבתה את ליבי במיוחד- נעל בלט קטנה.
נראית שיכת לילדה בת שלוש או ארבע.
ילדה אשר חלמה לרקוד.
אבל איזשהו קצין או קצינה שגם היא חלמה לרקוד לקחו ממנה את חלומה...
עמדתי שם ובהיתי ופתאום הרגשתי כאילו אני ממש שם.
הנה אני, עומדת ליד המוני אנשים, קופאת מקור, ללא נעליים,ללא בגדים.
הרגשתי פעם ראשונה בחיי מהו רעב, מהו מחסור.
ראיתי אותי עומדת ליד המוני אנשים ומסתכלת סביב..
רואה את כולם-נטושים,כואבים,רעבים ומקווים, מקווים לטוב.
לא ראיתי ייאוש-ראיתי רק תקווה בעיניהם!
תקווה לחיים חדשים, תקווה לאושר, תקווה שעוד יהיו ימים יותר טובים.
פתאום אני מרגישה מנותקת ואט אט פותחת עיניים ומבעד לערפל הדמעות
מוצאת את עצמי עומדת שם ובוהה.

איך?


לחמניג'אד ופטמה- אוהבת אתכן! נשיקווווווווותתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

אה אה :P הן הפילגש שלי ולא שלכן!!! מוקעקע!

טלילוש,לחמניג'אד,פטמה(פסטרמה :P),איילולי, רחלייי,מאיוש,חביבושקע,צבי(קעעע),מל"רה *סגידה**סגידה**סגידה*

 


נכתב על ידי , 2/5/2008 16:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

316
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMR. LO LO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MR. LO LO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)