לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על בעיות שבכוס ובעיות שבלב! אתן מוזמנות אל המסע שלי לתוך אבר המין הנשי וגם הלב . גם לגברים מותר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

http://2womentalk.wordpress.com


הכל די בסדר אצלי הסופ"ש.
לאחר המעשים הפרועים שהכניסו אותי לאקסטזה מינית מטורפת והשאירו על הגוף שלי סימנים (שכבר ירדו) בשבוע שעבר, הסופ"ש עבר דווקא בסימן של אהבה עדינה, הדדית, ובעיקר שינה.
הוא אומר שיש לי סיוטים בלילות, ואכן מדי פעם אני מתעוררת לתוך סיטואציית ניחומים וחיבוקים ומבינה שזה היה חלום. לא זוכרת לרוב על מה זה היה, פעם קודמת חלמתי על מבחנים באוניברסיטה… ביזארי.
פגשתי את המשפחה שלו (הוא הזמין אותי לארוחת סוכות), הם היו מאד מתוקים. לעומת זאת, יעבור עוד הרבה זמן עד שאני אכיר לו את ההורים שלי. קודם כל להפגיש לו את החברים נראה לי. אבל גם זה קצת מלחיץ אותי. נראה לי שנחכה עם זה מעט.

אה, והיה שווה את זה אבל החלטנו שלא לעשות את זה בזמן הקרוב שוב. זה מעניין, המשחקי כוחות המיניים האלו, אבל זה לא צריך להפוך להרגל. זה צריך להשאר דבר מיוחד.

נכתב על ידי Lula-May , 4/10/2009 00:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Lula-May

בת: 41

תמונה




2,750
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLula-May אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lula-May ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)