לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני, החיים שלי ומה שבדרך



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 375960513 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008


הרגשתי שאני פשוט צריך לכתוב על זה כי כרגע ממש עכשיו,

כי יש מצב שכמה אנשים רואים ת'בלוג שלי ואומרים

"וואי איזה ילדה מגעילה" ומבינים שהם בעצם שונאים אותי.

אז חשבתי קודם לכתוב פה בבלוג מזה ידיד וחבר

ושהם יבדקו ובעצם גם אני אם הם בכלל הרגישו

 שהם היו חברים או ידידים שלי!!

 

חבר אמיתי

חבר פשוט אף פעם לא רואה אותך בוכה,

חבר אמיתי תמיד ינגב לך את הדמעה.

חבר פשוט חושב שהחברות נגמרת כשרבים,

חבר אמיתי יודע שזאת לא חברות עד שאין מריבה.

חבר פשוט שונא שאת מתקשרת כשהוא ישן,

חבר אמיתי ישאל למה לקח לך כל כך הרבה זמן להתקשר.

חבר פשוט מצפה שתמיד תהיי שם בשבילו,

חבר אמיתי מצפה להיות שם תמיד בשבילך.

 

ידיד אמיתי

ידיד אמיתי הוא אחד שמקבל את השני כמו שהוא ובלי ניסיון לשנות אותו אפילו כשהוא לא מסכים עם דעותיו של השני ולא חולק על דרך החיים שחברו בחר לעצמו ואפילו מפרגן, ידיד אמיתי זה אחד שלא שופט אלא רק נותן את דעתו בתור מישהו שמכיר כבר טוב את הלך רוחו ונפשו של האחר, ואחד כזה תאמינו או לא, יעשה תמיד כל מה שרק יוכל כדי לעזור לאותו ידיד ולא בכדי לקבל משהו חזרה, אלא כי הוא רוצה לתת ורק מכל הלב שלו!.
 
כדי להפריח עוד קלישאה מגוכחת, הידיד לא חייב לאהוב את עצמו כדי שיהיה לו אהבה לתת לאחרים.
 
ידיד אמיתי הוא אדם שיודע לתת מכל הלב ומפריד בין הצרכים האישיים שלו לאלו של הידידים שלו כי הוא מודע לכך שכל בנאדם בעולם צריך משהו אחר וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לקבל את החלטותיו או לפחות לכבדן.

 

 

 

נכתב על ידי , 16/4/2008 01:23  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זהו זה נגמר..

תקופה מחורבנת שכזאת נגמרה!!

יש אלוהים בשמיים :)))

 

אני כל כך שמחה שזה נגמר

חשבתי שכולם שונאים אותי,

רבים איתי או שאין להם כוח עלי.

מסתבר שלא, וכן אני שמחה =)

כי אני יודעת שיש משהו שאוהב

אותי בעולם הגדול!!

 

השלמתי עם חברה כמעט הכי טובה

וידיד שאני מאחלת לכולם אחד כמוהו

כי פשוט אין כמוהו זה משהו מיוחד,

להיות שמחה עכשיו אחרי כל כך

הרבה זמן של עצב זה כאילו לא

הייתי שמחה חודשים..

 

וואי עכשיו אני מאמינה לזה שיש

משהו מאחורי העננים, הוא יושב וצופה

בנו עצובים, שמחים, רבים, משלימים,

מעוצבנים, מאושרים וכו, ואחרי כל זה

הוא גם עוזר לנו לפתור את כל הבעיות.

 

 

נכתב על ידי , 11/4/2008 22:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מקווה שאתה שמח אחרי הכל..!!

אמרתה לי שמשהו אוהב אותי, ובמקרה אחת מהחברות הכי טובות שלי אוהבת אותו

אבל אח"כ גיליתי שבעצם הכל היה רק שקר אחד גדול.

העלבתה אותי בדברים קטנים כל הזמן אבל באיזה שהוא שלב כל העלבות האלו התאחדו ונהיו העלבה אחת גדולה!!!

אמרתה לי שאני ילדה מסקנה ואח"כ עוד אמרתה לי שאתה רוצה להמשיך להיות ידיד טוב שלי,

למה שתרצה ידידה מסקנה?! זאת השאלה!!

אבל אני לא יכולה לשנואת אותך אתה חשוב לי,

תבין אני סמכתי עלייך האמנתי לך חשבתי שאני גם חשובה לך,

מסתבר שלא, הייתי בשבילך רק עוד משהיא.

ועכשיו אני יודעת אתה לא ידיד אמתי ואני כבר לא יכולה לסמוך עלייך ולהאמין לך!!

ואני יודעת שאתה ואני כבר לא נהיה אותם ידידים שהיינו. :'(

נכתב על ידי , 11/4/2008 12:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

852
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeRen tZur XP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keRen tZur XP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)