לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

* בלוג הכפתורים , האייקונים & תמונות התצוגה . x D



Avatarכינוי:  Mickey Mouse . @ ' ( :

בת: 28

ICQ: 469232511 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


בללוג האייקונים ^ התמונות תצוגה & הכפפתורים נ . פ . ת . ח , , בואו לחגוג איתנו וו .
קראו את התתקציר או יותר ננכון - מגיללת הפתיחה . xD "
- - -



ללה ללה ללה ........ !1 [[[[[[ ;
פתיחה [ ? !1 ] ללא משו , ממ .. הבלווג הוא בעצם אוסף

כפתורים , אייקונים ותמונות תתצוגה שהכננתי . ©
ממ .. אנא אל תעתיקו את מה שיש באתר ,, השקעתי על

כל זה שעות על גבי שעות .. ואני די מרוצה מהתוצאה . ( :
מה איתכםם ? , אשמח לשמוע בתגובות .
דרך ליצירת קשר : רשום בחוקים ,, אנא קראו גם אותם
והפנימו כדי שיהיה שקט ונעים בבלוג . xPP "


מי שממטיפו ? ^ " ^ , מכיר אותי כשבתור מנהלת ריק ,

טופיפי , פאסט , וכן * אלל תדאגווו ........

ל.א . פ.ר.ש.ת.י , , UU = ,, בקרוב אפתח מפעל למרות
שזה לא כזה קשור לאתתר , אוופפ'ס לאתר ? , עזבו אני

רגילה וו . למרות הכל ? ח - י - ר - פ - ו - ן . ( s

 

אאז ^ המפעל לא כזה קשוור וואו לבללוג , אז לפעמים

ככה וו . לפעממים ? ככה וככה ווככה . x D " .

 

הבנתתם ? אני לא ממש . . $ ' [[ ;

אאה איך שכחחתי ? , למרות שזה לא קשור לבלוג אני גם

יעשה הסברים : לפוטושופ , לישרא_בלווג  , ללטיפו ^^ " ,

ככה בכללי , באנימיישן , בפיינט מממ . וניראללי זהו .

 

מי שמתעניין : אני לא מעוניינת במנהלת נוספת , אין

להזמין הזמנות סתם ככה כי אני פשוט לא יכין , אני מעצבת

כבר 3 שנים בשלושת התוכנות : פיינט , אנימישן ופוטושופ

אאבל , פעם עיצבתי גם בפוטופילטטר , מי שלא מכיר

זאת תווכנה

ננננ > וווו > רררר > אאא

דומה לפיינטשוופ , רק שיש בה פחות אפשרויוות ,
מממ .. אני ? !1 ללא מייעצת להווריד .
א) זאת תוכנה שאי אפשר ללעצב בה יפהה .
ב) כמו שכבר אמרתי אין בה הרבה אפשרויות .

 

באתתר ? , יהיו ספיישללים שממש ממש ללא קשוורים ;

- ספיישל ספפרים .

- ספיישל בנות .

- ספיישל בצצפר .

- ספיישל חופש.

- ספיישל פפסח .

 

וו . מה שללא נקרא לו ספיישל אאבל ניקרא לו :

לילה לבבן , כן כן , תתאמינו או ללא אני מכינה לילה

לבן ואנחנו נשארים עד 00 : 6 בבוקר , נכון כיפפ' ?

אז תתחילו לשאוול ת'הורים כי הלילה יהיה 3 פעמים בחופשת

פסח , עוד לא קבעתי תאריכים סוורי , כי אני צריכה ליראות

אם אני מספיקה לפי המערככת וו .. הכל .

מממ . אבל ממה שבטוח ? מוובטח , זתאוומרת שהלילה לבן

בטטטוח .

 

טיפפים ללכיפפ ' ?
- אתם יכולים להזמין חברים הבייתה ונהיה יחחד .

- אתם יכולים ללבוש פיג'מה , להכין פופקורן וללשבת ולהנות

ליד המחשב , בלילה ללבן .

- אתם יכולים לצפות ביחד איתנו בסרט שאני ישיםם . ( :
מממ .. אני יתתן לכם רשימה של סרטים ,

ולכל סרט אני יתן תקצציר , זאת בעוד כמה פוסטים אאבל ?

 

הסרט שיצבור הכי הכי המון נקודות ואני מקווה להגגיע להמון ,

יזככה בפפרס נווובל , חח , ויופפיע כאן אצצלי בבלוג . x P

 

איזזזה כיפפ' , אננני לא מאמינה . ^^ "

השעה עכשיו 33 : 00 , שעה יפפה , ממ .. מחר יש לי מבחן

בגיאוגרפפיה 08 . 04 . 08 - תאריך יפפה ,, מממ .. תאחללו לי בהצללחה

אנני ממקווה שאני יעבור אותוו ב ש ל ו ם . O ;

 

מממ .. אני עייפפה אוולי אני יעשה עוד כמה פווסטים ווילך לישון . [[ x

טווב ממה אני ממספרת לכם אתת זה ? ^ " ^ , ת = ג = י = ב = ו

עלל כל מה שכתבתי פפה , חח תגובות בוונות הא ? ,,


אהה ואל תשכחו :


- - - -
סווווניוק , הממנהלת שאווהבת המון המון 33333333>

נכתב על ידי Mickey Mouse . @ ' ( : , 12/4/2008 16:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מבצע 1 - ארנבונים . U =
את בקשותיכם אתם מוזמנים לרשום בתגובות .
מי שמסומן בקו - תפוס . תתהנו  , , 33333333333333>

הזוכה - זוכה ב - 2 בלינקים
לבלוג שללו .
ת י ר ש מ ו ................................ @ '
המקומות נגמרים מהר . P =

1. 2.  3.  4.  5.  

 6. 7.   8.  9. 10. 
11. 12.  13.  14.  15.   

16. 17.   18.  19. 

ס ו נ ס ו ן .

נכתב על ידי Mickey Mouse . @ ' ( : , 12/4/2008 16:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כפתורי קיץ . . % ' x PP '

כמו שהבטחתי לכם כבר כמה פוסטים ,
הגיע סופ' סוף פוסט כפתורי קיץ .
הקיץ מתקרב והנה כבר כפתווורים , זכרו -
שימוש אישי בלבד .
- - - -
  
  
  
  
  
 

הפעם השקעתי המון , ונורא התאמצתי , ועשיתי
די הרבהה . . . תגיבו המון המון תגובות . ^ ^ "

- -

ס ו ו ו ו ו ו ו ו ו נ ס ו ו ו ו ו ו ו ן . P +

נכתב על ידי Mickey Mouse . @ ' ( : , 12/4/2008 15:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תמונות תצוגה של  אולסטאר. !1
אני הכנתי = זכרוו , ,
לשימוש אישי בלבד . 33333>
תהנו . PP =
- -

  
  
  


זיהוו לבינתתתים , בקרווב עוד [ :
לבינתיים - גיבוו . D = '

נכתב על ידי Mickey Mouse . @ ' ( : , 12/4/2008 03:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אייקונים חמודים . C3 ''
כאן יהיו אייקונים שאני הכנתי , לשימוש
אישי ב.ל.ב.ד !
- -

  
  
  
  
  

ת = ג = י = ב = ו , , U =
בקרוב - שזה מחחחר עווד , כי עכשיו השעה
19 : 03    ב.ד.י.ו.ק.
ואני [ ?!1 ] חייבת ללכת לישון , לילה טטאפ' .

המנהלת , סווניק .

נכתב על ידי Mickey Mouse . @ ' ( : , 12/4/2008 01:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

392
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMickey Mouse . @ ' ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mickey Mouse . @ ' ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)