לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

את יודעת אמא,כולנו ילדים של החיים.


מקום קטן לפרוק בו את הלב .

Avatarכינוי:  בובונת של אמא ♥

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012


אני מצטערת שנטשתי את הבלוג.

היו לי פה מכרים גדושי טוב לב. חבל.

אני אעדכן פה בפסח, עד שסופסוף יש קצת זמן.

כדי שיהיה לי כיף להיכנס לפה ולקרוא מה שכתבתי -

בעוד נניח.. עשרים שנה?

אני בן אדם אחר היום. בוגר הרבה יותר.

לא סתם קראתי פעם לבלוג הזה "לא בוגרת*מתבגרת" :)

אבל החלטתי להחליף את העיצוב.

נמאס לי מהתינוקיות שבתמונה מעוצבת בפוטושופ.

כיף לי. למרות שהפוסט נשמע מדוכא מאוד :)

נכתב על ידי בובונת של אמא ♥ , 4/4/2012 15:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,826
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובונת של אמא ♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובונת של אמא ♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)