לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלגנטיות של קיפוד



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

כשההשראה חוזרת,היא פוגעת בול!


שלום לקוראיי המועטים והמוערכים!

הלוואי והיו יותר מכם!

ועד אז...תקראו והביעו דעתכם על מכתב שכתבתי למערכת מגאזין האופנה הישראלי GO כדי לזכות בשמלה של מעצבת:

 

מפני שאינני יודעת למי מייל זה מיועד,אכתוב שלום כללי לכל מי שיקרא אותו!

שלום!

קוראים לי יוליה גולצמן,אני בת 20 מקריית ים,חיילת לקראת סוף השירות,משרתת ברמת הגולן בתור סמלת מבצעים בחמ"ל.

העיתון גו מלווה אותי בין היתר ב-12 שעות המשמרת הארוכות שחוזרות על עצמן בכל יום בחמ"ל,ובכל חודש(אני מנויה למגזין) אני ניגשת למדור "מעצב" בהיסוס ובסקרנות ענקית לקרוא על מעצבים ישראלים.

זוהי הפעם הראשונה שהעזתי לשלוח מייל כדי לזכות בפריט שמעצב החודש מציע,במקרה זה קרן גרוס.

 

תחום האופנה מעסיק אותי מגיל קטן, ושאיפתי היא להיות קניינית אופנה לכלבו ענקי!!!

אבל לצערי, אני חייבת לציין שאני מכירה מעט מאוד מעצבים ישראלים .אני יכולה למנות אינספור בתי אופנה,מעצבים ,עורכי מגאזינים ועוזריהם ,מותגים אירופאיים ואמריקאים ואם אתבקש למנות מעצבים ישראלים אני אענה תשובה יותר מצומצמת:דורין פרנקפורט,טובהל'ה (שהופיעה הרבה בתוכנית המהפך של אורנה דץ שאני זוכרת שצפיתי בה ביסודי)ורונן חן(כי לאמא שלי יש שמלה שלו שהיא לא מרפה ממנה כבר 20 שנה).

 

בזכות המדור נחשפתי לתרבות האופנה הישראלית שלא ידעתי שקיימת.

חוץ ממותגים ישראלים משעממים ומייאשים שלדעתי אבד עליהם הקלח, לא ידעתי מה קורה עם האופנה בארץ ,אולי בגלל שאני בת להורים מהגרים שתמיד שאלו על כל בגד חדש "של מי זה" כלומר מי ייצר את זה,ואם זה היה מקומי,ברית המועצות או כיום ישראלי,או מיוצר בסין-עיקמו את האף כי הקונספציה ששלטה בתרבות הצריכה והערכת טיב המוצר הלכה ל]י ארץ הייצור :אם זה ייצור מקומי זה כושל ופגום ואם זה מיוצר באירופה,הרי זה משובח,איכותי,יוקרתי והכי חשוב:מיובא!

לצערי,גם אני נדבקתי בזה...

 

מקווה להשתחרר בקרוב,להרוויח כסף,ולהתחדש בכמה פריטי מעצבים ישראלים...

ועד אז,אשמח לקבל במתנה את בגד המעצבים הישראלי הראשון שלי-שמלת המעטפה האלגנטית של קרן גרוס וללבוש אותה לחתונה של חברה קרובה ב-16 לספטמבר!

בברכה,

**********

נכתב על ידי , 16/8/2011 22:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 




4,360
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJNG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JNG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)