לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הגבר חושב ולא רק כקופיף/האישה חושבת ולא רק כקופה


הגבר חושב ולא רק כקופיף

 

נשים זה נגע רע, הן מתגרות והן נובחות, הן טועמות ואז מתקפלות, הן עושות מה שהן יודעות לעשות הכי טוב ואז לוקחות את כל מה שנשאר מליבו של האדם המשתוקק אליהן. אין מה לעשות, זהו טבע האדם, יחסים הם כמו פאזל שצריך להרכיב אותו ולבנות ולהציף אותו במטעמים, לגרום לו לפעול ולהשתוקק ולחשוב ולהתאזן על עצמו, ובמקרה הספציפי של בנות המין היפה אז צריך לעבוד קשה, אפילו קשה מאוד כדי להיכנס להן לתוך התחתונים.

 

אין מה לעשות, אנו לא חיים בימי הביניים בהם נשים היו הולכות ברחוב ואדם כלשהוא היה חושק באחת, מציע לה שקיק של כסף או מקסימום תרנגולת והולך לדפוק לה את הצורה באחו. בימינו, גם אם אתה ילד בן 14 שיוצא לדייט ראשון עם מישהי אתה צריך להזמין אותה לסרט/באולינג, לקחת אותה לאכול (בגיל 14 סביר להניח שתלכו או לנאפיס או מקסימום למקס נ' ברנר) ועדיין אף אחד לא מבטיח לך נשיקה ראשונה אפילו.

 

להשיג זיון בעיר הזו זה דבר מאוד אבל מאוד קל, מה הבעיה ללכת לאיזה בר/בית-קפה, לשבת חמש דקות, לעשות קצת עיניים ולזרום משם, זו לא הבעיה, הבעיה היא מאיפה להשיג אהבה וכולם יודעים עד כמה זו נחשבת כשאלה הכי קשה בימינו שלאף אחד אין עליה תשובה.

 

אז נשים זה נגע רע, שוות הכול ואולי אפילו לא כקליפת שום, אין מה לעשות, זהו העולם בו אנו חיים, ואם מותר להסתתר מאחורי שם בדוי באתר אינטרנט ולהוציא מחשבות כאלו החוצה, כן יהי.

 

האישה חושבת ולא רק כקופה

 

גברים הם חמורים, הם הרי הקימו את מנטרת דפוק זרוק ורוץ לספר לחברים שלך, הם לא מתחשבים בכלום ורוב הזמן גם לא בעצמם, הם שוכחים לשים קונדום או לפחות טוענים שהסקס איתו הוא לא אותו אותו דבר.

 

הם דופקים את החברה הכי טובה שלך ואז בוכים שאותך הם אוהבים, הם אולי לארג'ים בכסף אבל כשזה מגיע לשורה התחתונה הם מעוניינים בעיקר ממה שנמצא מתחת לפני השטח (לא הלב), אין מה לעשות, זה טבע העולם, בדיוק בגלל זה גנבנו להם צלע, כדי שיהיה להם על מה להתלונן והם כל הזמן יחשבו שאנחנו חייבות להם משהו.

 

פעם היו ימים שונים, היו מגיעים ישירות לאבא ומבקשים את ידינו עוד בטרם הפרוצדורה של תזמין אותי לבירה ואולי תראה איזה צבע הלשון שלי, כי הרי מה הבעיה בעצם להשיג זיון בעיר הזו, כולם יודעים כמה זה קל, אבל אהבה זו הבעיה, לא סקס.

 

אז גברים זה נגע רע, שווים הכול ואפילו לא כלום, אין מה לעשות, זה העולם בו אנו חיות, ואם מותר להסתתר מאחורי שם בדוי באתר אינטרנט ולהוציא מחשבות כאלו החוצה, לו יהי.

נכתב על ידי , 19/12/2008 12:25   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)