לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

סלונה


אחד האזורים הכי שקטים בתל אביב בלילות מבקש מעט שקט בשעות הלילה. שכנים הגרים באזור מתחם נוגה פנו לעירייה בבקשה שמקומות הבילוי הפתוחים בלילות ינמיכו את עוצמת הדציבלים המומלצת לטווח שמיעה הראוי לאנשים אשר עברו כבר לפני מספר שנים את גיל העמידה, בנוסף מקומות הבילוי אמורים להתחייב לשמור על רגשות הפרט של השכנים ואף לסגור את שערי מרכולתם בשעה סבירה באמצע השבוע, שעה שאינה מאוחרת משעה אחת לאחר חצות.

 

בר לאונג' 'סלונה' באזור המתחם המדובר, רחוב תרצה 17 ליתר דיוק, מפגין רגישות לרגשות הפרט, אדם הרוצה לצאת לערב בילוי עם מכרה על משקה, מאכל או סתם שיחה מעניינת נתקל בפתק מאיר עיניים שחור על גבי לבן המסביר את בקשת השכנים והעירייה להגבלת הסאונד ל-70 דציבלים ובקשה מקהל הלקוחות שעד שעה אחת בלילה המקום יסגור את שעריו.

 

הכניסה למקום מאירת עיניים, אם אתם בעניין של אווירה ביתית,רוב המקום בנוי כמו סלון ענק, כורסאות לישיבה, נברשות קיר, עיצוב ארכיטקטוני המתאים לסלון הביתי שלכם, תלוי כמובן איפה אתם רוצים לשבת, ואם תרצו בכך גם מקומות ישיבה במתחם הבר, צמוד לתקליטן, שבשל האיסור של העירייה להשמיע בווליום סביר זהו אחד המקומות הנוחים להאזין בו, ברמנית נחמדה למראה מגישה משקאות ואוכל לחפץ בכך, מלצרית עושה רונדלים בין השולחנות ומעל כולם משקיף תומר שרון, עם שיער האפרו שלו המתנופף באוויר שרק מוסיף לאווירת שנות ה-70 וה-80 המתנגנת במקום.

 

האווירה במקום חביבה למדי, לא פיק-אפ בר טיפוסי, אלה יותר מקום לחגוג יום הולדת לחבר/ה באווירה שקטה ולא רועשת מדי, מקום לשיחה עם בחורה או שתיים אם אתם יכולים לעמוד בכך, ואם סתם חשקה נפשכם באיזה דרינק מעניין בשעות הלילה או איזה חטיף כי אתם רעבים ובסלון שלכם אין לכם מה לאכול מאחר שהמקרר ריק, אולי סלונה זה המקום בשבילכם.

 

האלכוהול המוגש במקום איכותי, ואפילו כמבצע הגדלת הזמנה בעלי הבית הכניסו מבצע לשעת לילה מאוחרת לאלכוהליסט המתלמד, צ'ייסר וודקה בחמישה שקלים, בירה מחבית ואפילו משקאות קלים.

 

תפריט האוכל מעט מגוון, אם אתם אוהבים בשר אז מצבכם מתמצא בשתי מנות מעניינות : קבבוני טלה המוגשים עם טחינה או כריך נתחי סינטה, מה שמתאים לכם באותו הרגע.

 

אם מתחשק לכם שוקו חם, שיק פירות מעניין או אפילו סתם אספרסו כדי להעביר את האוכל אולי עדיף שתלמדו להכין אצלכם בסלון את המתוקים הללו, אם בא לכם רק על דרינק מעניין לשעת לילה, מקום חביב ולא רועש מדי לשבת בו באמצע שבוע, שלאגן שלכם יהיה בטוח נכון עם מבחר הספות המצוי במקום, סלונה הוא סביר להניח המקום בשבילכם.

נכתב על ידי , 19/12/2008 12:35   בקטגוריות אוכל, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)