לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

ביפר: סיכום תקופה


15 חודשים אני סוגר בביפר, לרגל המאורע החלטתי לעשות סיכום קצר מהתקופה:

 

עבדתי בממוצע 22 יום בחודש, 7.5 שעות בממוצע ביום, בין 5-6 ימים בשבוע. ביחד זה יוצא כ-2475 שעות.

 

בכל שעה עניתי לממוצע של כ-60 שיחות לשעה, ביחד זה יוצא כ-148500 שיחות.

 

10% מהשיחות נותקו לי עוד טרם תחילת השיחה, 14850 אנשים שפשוט לא רצו לדבר איתי.

 

60% מהשיחות עברו בצורה חלקה כזו או אחרת, 89100 אנשים שכן רצו לשמוע ממני.

 

15% מהשיחות היו עם אנשים שרובם סירבו להאמין שהאדם אליו התקשרו אינו זמין וביקשו את הכסף על השיחה שבזבזו בחזרה, 22275 אנשים עם פיגור שכלי כזה או אחר.

 

5% מהשיחות נתקלו במענה קלוקל, מה זאת אומרת? זאת אומרת שהם פשוט סירבו לרדת מהקו עד שיטפלו להם בבעיה. אחרי שיטה די בטוחה לגרום לאנשים להבין שלא משנה מה הם יגידו או יעשו זה לא יעזור להם קרה אחד משני דברים; או שהם נכנעו והשאירו פרטים או שהם קיללו אותי וניתקו. 7425 אנשים עם אופי שניסו לעמוד על שלהם וגילו שקיר כן יכול להיות אטום לחלוטין.

 

3.5% מהשיחות היו בשפות זרות (חוץ מאנגלית). כל מה שנאמר להם בתגובה זה או פזבניצ'ה פפוז'ה/נייט פרוצ'קה או לאא ערבייה או נו קומפרנדה אספניול או נו ווולוו פראנסאא... 5197 אנשים לא יהודים, או שכאלו שמדברים עברית עילגת לחלוטין וקשת הבנה.

 

את 5.5% מהשיחות אני מגדיר כפאלטות, 8167.5 אנשים שרק שמעו את הקול שלי ופשוט פחדו להמשיך לשוחח, או בגלל שנשמעתי להם יותר מדי אנטיפת או בגלל שלא הייתי דתי, או בגלל שאני גבר, או בגלל שאני לא אישה, או בגלל שלא שמתי דאודורנט (לא ברור מדוע בעבודת טלפונייה יכולים להריח אותי דרך הטלפון).

 

1% של שיחות שהסתלבטו אליי, באם הייתי מודע אליהן או שלא. מאסתרקה שמחפשת עבודה כל יום בין 20.00-22.00 או בגברים שחושבים שעונה להם בחורה חרמנית שעובדת בבננה, א סתם כאלו שמתקשרים להזמין תיקון למקרר שהוא גם רדיו טייפ וגם שעון מעורר.

 

עבדתי תחת 2 מנהלות צוות, הדריכו אותי עשרות מדריכים, הדרכתי בערך שלושה. התלוננו עלי כמה עשרות אנשים, החמיאו לי בערך שלושה, נדלקתי על 13% מאוכלוסיית הנשים, כמות הרומנים שיצאה לי מהאירוע מסתכמת ב-0. רבתי/עצבנתי/התנשאתי/יצרתי אווירה לא נעימה מול עוד אי אלו ואלו אנשים.

 

קראתי מאות עיתונים, עישנתי אלפי סיגריות, לקחתי ביסים מעשרות סנדוויצ'ים לא טעימים מהמכונה, יותר מחצי מהם נזרקו אחרי הביס ראשון. שתיתי בממוצע אלפי כוסות קפה דלוח, הרבה כוסות תה מהביל ולא טעים במיוחד, הפריעו לי כשהטלתי את מימיי בשירותים לפחות 2 מנקות עולות חדשות. המצאתי המון משפטים מפגרים, דיברתי מלאן'תלאפים מילות שטות. ראיתי עשרות אנשים באים חוזרים והולכים. השתדלתי רוב הזמן להתבונן הצד על המאורעות למרות שרוב הזמן לא הסתכלתי ימינה או שמאלה.

 

התבאסתי על עצמי עשרות פעמים והייתי גאה בעצמי עוד כמה עשרות. הצקתי למאות אנשים, עבדתי על עוד איזה 15 בבדיחות דעת כזו או אחרת. ציירתי מאות ציורים וכתבתי מאות שירים, 90% מהאנשים זרקו את מה שהכנתי דקה אחרי, כשלא הסתכלתי.

 

צולמתי ל-4 קטעי וידאו וצולמתי 3 פעמים לפחות בתמונות סטילס, ולסיום: כתבתי על ביפר רק קטע 1.

נכתב על ידי , 15/7/2009 13:53   בקטגוריות ביקורת, עבודה, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צבי ב-17/7/2009 19:34




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)