לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

בית הבובות: נפילתה של המריונטה


(אני לא אטרח להגיד למי שעוד לא ראה אבל כרגיל תבינו, כל הבלוג הזה מלא בספוילרים)

 

הסדרה שכבר קיבלה ביטול בעבר, זכתה לחסד נעורים והמשיכה לעונה אחרונה מתקרבת סוף סוף לסיום, רשת פוקס והיוצר ג'וס ווידון כבר הודיעו שהיא תגיעה לסיומה בעונה הנוכחית (שנייה בסה"כ), ובינתיים הם מנסים ומתחילים לסגור את כל קצוות העלילה לקראת סיום, מתחילים לענות על שאלות שהטרידו בעבר ומתחילים לתת שאלות חדשות ולא ברורות על המצב הקיים כרגע, מספר פרקים ספור לקראת סיום. חלק מאתרי האינטרנט אומרים פרק אחד ונגמר, חלק מהאתרים מדברים על עוד כמה ספורים, היום בלילה פרק מספר 13 משודר בארצות הברית, יכול להיות שהוא האחרון כי בפרק האחרון רוב קצוות העלילה נסגרו (או ככה לפחות נראה כי משום מה הפרק הסתיים בפאסטפורווד 10 שנים קדימה אל העתיד, אל השנה 2020, בו המלחמה של אקו ופול נמשכת והפעם (או ככה זה לפחות נראה מצפייה של 20 שניות של ספוילר לפאסטפורוורד בשניות האחרונות של הפרק) הם יורים בבני אדם שבורחים מהם ברחוב!!??? כן, זה מה ששודר.

 

בכל מקרה, למי שלא מכיר את הסדרה הנוכחית של הבמאי הכי חולה בטלוויזיה, ג'וס ווידון, אז אני רוצה לרשום שהוא לא מפסיד הרבה, ת'כלס אפשר גם לחיות בלי הסדרה, העלילה שלה לפעמים נמרחת כמו מסטיק, לפעמים נמרחת אפילו כמו קקי של כלב על הנעליים וגם הגשם לא מצליח להסיר את הסירחון מתחתית הנעליים, לפעמים העלילה שלה מהפנטת ולפעמים היא כמו כל סדרה אחרת עם פרק שחותם עלילה ועלילה שחותמת את הפרק, בלי להגיד יותר מדי הסדרה לרוב דומה לכל שאר סדרות השטאנץ או אפילו הסיטקום בו כל פרק מספר סיפור אחד והדמויות לא גודלות איתו והעלילה לא מתפתחת ומצד שני יש בו עלילת משנה עם הכוכבת הראשית שרק אם אתה מתאמץ ממש חזק אתה שם לב שמתפתח משהו בעלילה.

 

כשהסדרה החלה הייתי מבסוט, הייתי עוקב אחריה באדיקות שבוע אחר שבוע, ואז כשאתה שם לב שאתה בסך הכול עושה פליי כל פעם מחדש על סיפור אחד פשוט, עם התחלה אמצע וסוף, דבר שכשאתה מסתכל על כל השפע הטלוויזיוני שכן קיים בטלוויזיה, עם סדרות שמציעות לך קצת פן אחר מאשר סתם עלילה, אתה מסתכל על בית הבובות כעל כורח מסויים שאתה רוצה לראות את כל הפרקים שבו רק בשביל שיגיעו כבר לסיום העלילה, שיגידו את הת'כלס, שהרצף שלהם של התחלה אמצע וסוף נגרר יותר מדי במשך שתי עונות מייגעות. אבל זה בסדר, בסופו של דבר, החל מכמה פרקים לתוך העונה השנייה הסדרה כן החלה לתפוס תאוצה וכן התחילה להפליץ נוכחות. אם בודקים את הרייטינג של הסדרה קולטים שהיא עלתה ב-15% צפיות מאז שהרשת הודיעה על ביטול, יכול להיות שת'כלס מדובר בתרגיל של חברות ההפקה לגרום לצופים להמשיך לראות למרות שהם מייצרים חרא של פרודקט, מכריזים עליו כבר מינן ואז כשאנשים באים להפטרה הם צריכים להיות באבל אז הם נשארים וכשהסדרה עדיין מפרפרת פעימות לב הם משחררים עוד פרק ועוד אחד ועוד אחד אחרון, אני לא יודע מה הסיום שלה יביא, כי התסריטאים החליטו ללכת גדול מדי, רחוק מדי, והזוי מדי, אבל מילים זה דבר שקל להפליץ, מילים בעלות משמעות זה העיקר.

 

נ.ב - שכחתי, על הפרק שבגללו התחלתי לכתוב את הפוסט הזה, פרק 12, אז מגלים מי המייסד של כל תאגיד רוסום מתחילתו, קוראים לו בויד והוא היה המלווה האישי של האקו לאורך כל הסדרה, ציטוט שלו מהפרק כשכולם מגלים מי הוא ואקו יוצאת עליו - בויד: "בזמן שאת הלכת להזדיין עם חצי מאוכלוסיית המדינה, אני הרשיתי לאקו להשתחרר, אני הרשיתי לה להתפתח, אני הרשיתי לה להיות בן אדם, אני הפכתי אותך למי שאת....(או כשהוא פנה לכל הנוכחים שמגלים את מצבו האמיתי:)...למה הבאתי אותכם איתי, למה אתם כאן, אתם המשפחה שלי". חוץ מזה העלילה השמאלצית בה טופר המתכנת, המנהלת, וכל שאר הבישגאדות יוצאים בהצהרה של בוא נהרוס את המחשב המרכזי ונפוצץ את הבניין, אפילו בוא נהרוג את בויד, הם באמת מאמינים שאם הם יהרסו את ההמצאה ואת התוכניות הראשוניות כולל התרשימים הם ימנעו מהטכנולוגייה להיעלם. אפילו שמדובר בסדרת טלוויזיה על דרך נכונה לשתול אישיות של אנשים אחרים על כל גוף, לבנות את נערת הליווי המושלמת, להזמין לך אישה, לקנות אהבה (רק בסדרה הזו זה איכשהוא נראה אמיתי) או אפילו לקחת את הבן אדם הכי נחנח בעולם, לשתול לו אישיות של צבא של איש אחד ולשחר אותו לטרף כנגד בניין מלא באנשים. ההמצאה הזו לווא דווקא הולכת לאיבוד וגם אם היא עדיין לא קיימת בשום מקום ועדיין לא נמצא (בחיים האמיתיים) מדען משוגע שאיכשהוא יתחיל לחשוב על דרכים באמת לגרום להמצאה הזו לפעול, אני בטוח שאחרי שמטורפים הנכונים הסתכלו, צפו, הבחינו והשכילו להבין שעם כל המדע בדיוני בעולם ההמצאה הזו היא אחת האמצעות הכי ריאליסטיות שיש (אפילו יותר מהסקייטבורד המרחף של מרטי מק'פליי ג'וניור והמחבט בייסבול הנפתח של גריף ג'וניור ב"בחזרה לעתיד 2")  והראשון שיקפוץ עליה ויגרום לה לפעול יהפוך להיות מיליונר.

 

תכירו: אקו ובויד - סיפור אהבה

 

 

תמצית עונה ראשונה

 

נכתב על ידי , 22/1/2010 21:57   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, דרמה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)