לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

אבודים: אחרים מספר שלוש


 

 

 

הפילו להם את המטוס, במשך שנים הם לא ידעו מנוחה אמיתית מהי, קרעו אותם מבני משפחותיהם, זרקו אותם לאי בודד עם עשרוית דמויות צבעוניות, נתנו להם לחוות את ההרפתקה של החיים שלהם בלי באמת להוציא מהם אישור על כך שהם רוצים להשתתף, השתמשו בהם כמו בובות על חוט ועדיין לא גילו להם מיהי באמת המריונטה שמחווטת להם את המציאות, זרקו אותם בזמן, טבחו בהם, חטפו אותם, התעללו בהם רגשית, פיזית, במישור הגשמי ובמישור הרוחני. נתנו להם תקווה, לקחו מהם כל שביב תקווה, שיחק בהם, השתמשו בהם, החיו אותם, הרגו אותם, בלבלו אותם, גרמו לשחקנים המקוריים שמשחקים את הדמויות לחשוב שהדמויות שלהם מתו ואז בן רגע החזירו את הדמות המתה בחזרה לחיים, השחקנים שכבר התחילו לתכנן פרויקטים עתידיים בהם הם רוצים להשתתף עמדו מול האפשרות לחתום על חוזה בסרט או סדרה או סתם תוכנית תיאטרון ואז ההפקה באה והסבירה להם שעצם העובדה שהרגו להם את הדמות בסדרה זה לא אומר שהם באמת משוחררים מן החוזה עליו חתמו (או כמו שג.ג.אברהמס מטלון ושות' היה צריך להצהיר; זה שאתם מתים זה לא אומר שהדמות שלכם באמת יכולה ללכת לסדרות אחרות), השתמשו בהם, זיינו אותם, הכניסו להם אצבע לתחת ופתחו להם את הפה מבפנים, ניסו לא להזין אותם בשום פרט או מידע ולצופים הצופים בהם בבית סיפרו עוד פחות.

 

הם חזרו, האבודים שכבודם ותומתם לא ישובו לערכם לעולם חזרו לעונה שישית, נתנו תשובות לשאלות חדשות ונתנו מיליון שאלות חדשות שלעולם לא בטוח שהצופים יקבלו עליהם חלקיקי תשובות נורמליות, חלקיות או אפילו פיקטיביות. ההפקה משחררת תשובות לשאלות שצופים בעצמם לא רוצים לדעת, היא מפלרטטת עם הרייטינג כמו שהילרי סוונק רוצה לקבל עוד הזדמנות להביא פסלון אוסקר, מבטיחה לנו שהעונה הזו תכיל 18 פרקים והסוף מגיע, הבטיחו לנו בלי יותר פלאשוורדים או באקים ובמקום זה הלכו על מדע בדיוני מסוג אחר.

 

הם חזרו, שישיית אושיאניק, נוסעי אג'ירה איירליינס, ניצולי אושיאניק 815, אג'ירה 316 או סתם נוסעים סמויים בטיסה של פרנק לפידוס. החזירו לנו את כל המתים, הרגו לנו חלק מהחיים, גרמו לקהל בבית לתהות על כל שנייה ושנייה ולהחזיר ריוויינד לצפייה חוזרת מחשש לפספוסים שאירעו ולאירועים שפוספסו, ניסו ליצור טווח רחב ומניפה רחבה ככל האפשר של דברים שהיו יכולים לקרות אילו ועדיין לא סיפרו באמת שום דבר באמת חדש. התסריטאים של הסדרה הצליחו לטוות קורי עכביש חדשים שיצטרפו לאזוב הטלוויזיוני שכבר ממזמן מתפשט על קירות מוח הצופים ועדיין הצליחו ליצור מתח שנמתח וגורם לך לראות את כל הסיום רצף ולא לחכות 18שבועות שלמים עד שכל התשובות יגיעו על פתרונם, אבל כמו שכב למדנו - לא באמת רוצים לספר לנו מה קורה..

 

 

שוב הרסתי את הפרק? ספוילרים (אבל בקטנה)

 

קו עלילה מקביל, מצד אחד כולם חזרו להווה, אין עבר ואין עתיד אלא רק קו עלילה אחיד מבחינת תקופת זמן, מצד שני עשו עליו קופיפייסט ושינו את הסיומת של הדמויות בעולם מקביל בו האי נח במימי האוקיינוס והאצבע של הרגל הענקית הקטועה מעלה אקזמה וריקבון שמש מתחת לגובה האף.

 

לאחרים יש אחרים שהם אחרים יותר רעים, אבל יש עוד כמה אחרים ועוד כמה אחרים ובטח יהיו גם עוד כמה אחרים, נכון לשני הפרקים הראשונים של העונה - תכירו, אחרים מספר 3.

 

תשובות לשאלות רציתם? - קיבלתם, אבל זה לא אומר שאתם באמת יודעים מה באמת מה פה קורה פה.

 

טריילר/טיזר/ספוילר

 

נכתב על ידי , 4/2/2010 05:42   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, פנטזיה, אבודים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)