לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

פוסט על כלום


18.16

 

5 דקות שלפוסט על כלום ועל הכול.

 

על מחשבות, על תהיות, על רצונות ועל תשוקות.

 

על דברים שמעולם לא חשבתי לחשוב לא ארשום כי הם עדיין לא צצו בראשי, מחשבות על נשים ועל מערכות יחסים ועל קריירה מדשדשת ועל בלוג קטן ולא ממש משמעותי שמי שעשו עליו מנוי או הוסיפו אותו בטעות למועדפים זה סביר להניח אנשים שכמותי, שאוהבים טלויזיה, אוהבים קולנוע, אוהבים לחפור, בעיקר לעצמם.

 

אנשים שמנתחים לעצמם את החיים על בסיס קבוע ולא באמת מנתחים לעצמם כלום.

 

מחשבות על חפירות ועל שינויים ועל הזמן שעובר ועל חוסר שקיים ועל דברים שיש יותר מדי, מה שיש לי ומה שאין לי, מה שאני רוצה שיהיה ומה היה יכול להיות אילו. מה היה ניתן לעשות אחרת.

 

על חוסר הניקיון בבית ועל העובדה שכפות הידיים קפואות למרות שהתנור דולק, על העובדה שהבטן מקרקרת גם אחרי ששבעים, על עייפות גם אחרי שינה של 9 שעות, על 9 שעות משמרת בעבודה שגם אם אני עובד ומאוד פרודקטיבי ישנה הרגשה שלא עשיתי כלום.

 

פוסט על כלום רציתם - פוסט על כלום קיבלתם, אני רק מקווה שאני בעצמי אבין מה באמת ניסיתי להגיד כי גם אם רשומות בפוסט הזה הרבה מילים זה לא אומר שבאמת רשום בו משהו..

 

18.21

נכתב על ידי , 7/2/2010 18:14   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-12/6/2010 14:15




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)