לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

הישרדות 20 התחילה


 

בליל חמישי האחרון עלתה בארה"ב עונה מספר 20 של הסדרה 'הישרדות' האמריקאית. 'אול סטארס' מס' 2 אפשר לקרוא לזה (אם מתעלמים מעונה 17 המצויינת של 'מעריצים נגד מועדפים) או אפילו כמו שהתסריטאים של הסדרה הזו מתייחסים אליה כעונה של 'גיבורים נגד נבלים'. העונה מאגדת בתוכה את 20 המתמודדים הכי 'חזקים' שהתמודדו בעשר השנים האחרונות בסדרה הזו. על פניו נראה כאילו המתמודדים העונה נבחרו בפינצטה מתוך יותר מ-300 מתמודדים שהתמודדו במהלך העשור בסדרת הריאליטי הראשונה (או לפחות ככה מומחי טלוויזיה מגדירים אותה - הסדרה ששינתה את פני הטלוויזיה ללא היכר).

 

היו לא מעט הרמות גבה בעת שנחשפו פרצופיהם של הנבחרים העונה, ההפקה של מארק ברנט בחרה את הדמויות (כביכול) שבמהלך הדרך שלהם בעונות הקודמות עשו מעשים שאחרים לא עשו. אם דנים בצד של הגיבורים אפשר לראות שם פרצופים שניצחו ברוב האתגרים, או הביעו יותר מדי טוב לב, או שהפופולריות שלהם לעולם לא פסקה מלנסוק. מצד הנבלים אפשר לראות אנשים שתחמנו, אנשים ששיקרו, אנשים שבגדו, אנשים שהשתחצנו, אנשים שזכו ואפילו אנשים שהיו כל כך שנואים ושכל כך פחדו מהם עד שהגאווה שלהם עלתה להם במשחק לפחות פעם אחת.

 

אפשר להתחיל עם הספוילרים למי שכבר ראה את הפרק הראשון, פרק של שעה ועשרים דקות שעזר לידיים שלי לרעוד מרוב התרגשות כשהתחלתי לראות אותו:

  

  

בקצרה על הקאסט:

 

הזוכים מהעונות האחרונות, הנספחים שלהם, הבריתות שלהם והלך הרוח שלהם לעתיד

 

טום וג'יי טי - שני הזוכים הגברים היחידים העונה, טום שזכה בזכות האופי שלו וכוח הרצון שלו וג'יי טי שזכה בזכות היותו ילד קטן וחביב שבעונה שלו נתנו לו את הכסף רק בגלל שמי שעמד ממולו היה יותר מכוער ממנו, אה, גם בגלל שהוא סדק את השן שלו וטיפולים אצל רופאי שיניים באמריקה בימינו לא זולים. בקיצור לגבי שניהם, אגב בריתות. אז טום כבר ניגש על היום השני לג'יי טי ואמר לו שבגלל ששניהם כבר זכו בעבר אז שניהם חייבים למצוא אחד את השני בגמר זה לצד זה, זו הדרך היחידה שמישהו משניהם יקבל את הכסף, גם בגלל שהם זכו בעבר ואם מישהו מהם יעמוד מול מישהו שלא זכה אז הוא לא יקבל את הכסף וגם בגלל שהוא חושב (יש לטום קצת שחצנות אני חייב להודות) שאף אחד לא ייתן לג'יי טי צ'ק של מיליון דולר אם הוא יעמוד מול שוצף הכרישים וכובש התרנגולים והאג'נדה שלו (אם תרצו להשוות את טום לגרסה הישראלית אז אפשר להגיד שהוא שייך לחבר'ה של הראויים ולא של התחמנים). ג'יי טי מצידו אומר לטום דבר ראשון סבבה כדי שהם יוכלו להתקדם, אבל בהתבטאויות מול המצלמה כשאף אחד אחר לא מסתכל הוא אומר שלא תהיה לו שום בעיה לחתוך במידת הצורך, כי לשחק מול מתמודדים רגילים זה לא כמו לשחק מול אנשים שעשו את שלהם בסיבוב ראשון ובאו לפה כדי לעשות את מה שהם צריכים לעשות. הערכה - הם יגיעו רחוק, אבל רק אם טום לא יחטא בשחצנות הרגילה שלו ורק אם הם יידעו להיאחז באנשים הנספחים הנכונים, אחרת הם יפלו כמו מגדל קלפים (הכוונת כבר הייתה על טום בסיבוב הראשון של ההדחות, הוא פשוט לא ידע מזה, אבל עוד נגיע לזה בהמשך הכתבה).

 

החיה והיפה, ההיספנית והאשכנזיה, שתי הזוכות היחידות בעונה הנוכחית שחזרו לסיבוב נוסף, פרוואטי היפה והממורמרת החייתית שאיני זוכר את שמה כרגע ואין לי כוח לחפש כדי לראות איך קוראים לה, מעדיף לקרוא לה בינתיים ההיספנית (בתמונה נמצאת לצידו של ראסל), זה יישאר ככה עד שנגלה איך באמת קוראים לה. בקיצור, פרוואטי חוזרת לסיבוב שלישי, האישה שאיגדה סביבה את הברית נשים הכי נבזית אי פעם (רק צריך להיזכר בצורה שאריק הודח ע"י כך שכוח הציצי והכוס שכנע אותו לוותר על השרשרת חיסונית ואז לדקור אותו בגב, אין כפיים שלא מחאו במרץ כשהסצנה הגאונית הזו קרתה). פרוואטי ניצחה בפייבוריטס הקודם (חצי פייבוריטס, אני מבקש), בשתי העונות שלה היא הייתה הדמות הכי מצויירת על המסך והקסם האישי שלה עזר לה לעשות מספיק בוחטה מהשיניים היפות שלה. בעונה הזו היא כבר הספיקה להתחבר לראסל על ההתחלה (אני לא מבין איך כבר עכשיו אנשים מתחברים אליו ועוד עושים פוזות למצלמה ואומרים שאם השטן משחק במשחק עדיף לשחק איתו ולא נגדו, אבל לראסל עוד נגיע בקרוב). הסיבה שאני לא מבין היא כי נרשם שאף אחד לא באמת מכיר את המשחק של ראסל כי הוא היה אמור לעשות את המשחק הזה עונה אחרי עונה ברצף ומי שהגיעו לאול סטאר הנוכחי לא באמת אמורים להכיר אותו. אבל ראסל עוד מעט... פרוואטי בחרה לעשות איתו עסקה והיא אומרת שהיא יודעת שהיא עושה ברית עם בן אדם שמראש יסכם עם כולם דברים ויבטיח לכולם הבטחות אבל היא מאמינה שהיא תתקדם איתו הלאה. והחלק הכי חשוב בפרוואטי היא הוציאה לסטפני משבט הגיבורים את הכתף מהמקום על המשימה הראשונה (הייתי בטוח שהכלבתא תעוף על ההתחלה אבל הרופאים של הישרדות דחפו מהר את הכתף פנימה). לעומת הכלבה פרוואטי יש את ההיספנית הממורמרת, או אחת שלפחות נראית ככה. יש לה פרצוף, רע, חיוך ממורמר חצי נרקומני, הבעה של רוצחת על הפנים. בינתיים בפרק הראשון היא כבר הספיקה להסיר לשוגר את החזייה, להפסיד אמנם במשימת הפרס הראשונה אבל על הדרך לדאוג שכל הרפרטואר של הנבלים בתור נבלים יישמר, לציצים של שוגר שלום. לגבי ההתנהלות של ההיספנית, באמת נראה כאילו היא יורדת על כולם בשבט שלה ומשתכלת על כולם בעין עצלה, אבל יש אחד שהיא התחילה לרחרח לו בעכוז, קוראים לו בוסטון רוב.

 

אלו שלא זכו, היו קרובים, נבגדו, התמרחו, התמרמרו או סתם גררו את עצמם עד לגמר ולא לקחו את הכסף

 

בוסטון רוב בלי אמבר לצידו נראה כאילו לקחו לו את הלב, בודד במערכה, שיערו כבר מכסיף, בתור בן אדם שעשה קריירה בתור כוכב ריאליטי (מסתבר שיש אנשים שזאת העבודה שלהם, המירוץ למיליון סלבס מישהו ראה?). הוא כמובן מצליח להדליק אש משני במבוקים גדולים וגורם לרופרט איש הקוף להתבייש בהיותו כוכב ריאליטי, אבל כרגע עדיין מוקדם להעריך לאן נושבות הרוחות איתו, הוא סופר תחמן וסופר שקרן ומצד שני חוץ מהמטרה הקבועה שהוא אמור להיות מסומן בה להדחה הוא גם מישהו ששווה להתקדם איתו קדימה רק בשביל לראות אם אפשר לנצח אותו, ויש הרבה אנשים, אם לא כולם, בעונה הנוכחית שישמחו לקחת אותו איתם קדימה. אבל בפרומו לפרק שניים שבוע הבא כבר הראו שהוא חטף סוג של שבץ, מקווה שזמנו לא יגיע מוקדם מדי, מבין הנבלים שנבחרו הוא אחד הראויים ועוד מוקדם מדי לתת לו ללכת הביתה.

 

רופרט חוזר לסיבוב שלישי ונראה כאילו הדבר היחיד שהוא מייצג זה את מוצא האדם מן הקוף, הוא כמו ילד קטן שמממש את החלום הספרותי שלו להיות זרוק על אי בודד. בינתיים הוא שובר את הזרת הקטנה שלו בשלוש מקומות על תחילת המשחק. שמים לו קצת סלטופ והוא חוזר להתמודד, באתגר הראשון הוא עשה את הפאלטה שלו ובמקום להתמודד עם פאזל (אני יכול להישבע שהוא אפילו לא ניסה) הוא בהה באוויר ונתן לתסכול להשתלט עליו, אני לא מבין איך הוא לא חטף את הכפה שלו על ההתחלה, הרבה יותר הגיע לו לעוף על ההתחלה לעומת מי שלמעשה עפה. אבל נגיע ל'סוכר' עוד מעט. רופרט נראה כאילו הוא על סף בכי אחרי שהוא עשה את מה שהוא עשה בהישרדות הישראלית וניסה להדליק אש, הוא קודם כל גזז את כל המגנזיום מאבן האש ואחרי זה גם להדליק מדורה הוא לא הצליח, כמובן ששנייה אחרי זה מישהו אחר הגיע והדליק את המדורה בשנייה וחצי (ג'יי טי, נראה לי). אבל איש הקוף עוד יצליח להפתיע, הוא המתמודד היחיד מבין כולם שגם לא זכה וגם עשה קופה (הוא קיבל צ'ק אחד של מיליון תמורת היותו הכוכב המועדף מבין כולם), אבל מה שהיה בעבר היה בעבר ואנשים למדו מהטעויות הקודמות שלהם, אבל זה לא אומר שלא ייקחו אותו קדימה בעונה רק כדי לחתוך אותו לקראת הסוף, בעולם של גיבורים אנשים עדיין מעריכים אותו ואת מעשיו ומעריכים עוד יותר את הנאיביות הילדותית שלו.

 

ג'רי וקואץ', שני נבלים שבעונות המקוריות שלהם הצליחו להגיע לאיחוד, לחצות אותו לקראת הסוף לגרום לדברים להתבלבל, אם מדובר בג'רי שבעונה הראשונה שלה הצליחה לעשות סוג של ביה"ס וזכתה לכינוי מכשפה, או קואץ' שבעונה שלו השווה את עצמו ללוחם דרקונים, העמיד על כס את זכותם של הראויים לזכות, היה יותר גרוע מפאקיר הודי ועדיין זכה לסוג של הערצה ע"י כך שהוא יצא מניאק (למרות שהוא אמור, לדעתי, להיות בשבט של הגיבורים ולא הנבלים). בקיצור ביניהם מתפתח סוג של סיפור אהבה שזוכה לפרופורציות מוגזמות משאר השבט שלהם. חיבוק בלילה אחד מרים הרבה גבות, אסור לשכוח שכל צמד מועמד למטרה בגלל ששני קולות הם הרבה יותר קשים לשבירה מקול אחד. לאן הרומן הולך? לא בטוח, אבל בינתיים יש הרבה מבטי זימה מהצדדים של שניהם ולראות את קואץ' מאוהב זה אחד הדברים הכי מצחיקים שנראו על המסך, בייחוד בהישרדות שכמות הציצים שנצפו שם במשך עשור יכולות להיספר על שתי כפות ידיים.

 

סרי, אמנדה, סטפני, ג'יימס ועוד נספחים. עוד חלק משבט הגיבורים, על פניו היחידה שאמורה להיות בכלל בשבט השני היא סרי, משום מה אף אחד לא זוכר את כמות הפלופים שהאישה כבדת המשקל הזו ('בטטת כורסא' כמו שאוהבים לקרוא לה בחו"ל) עשתה. סטפני וטום רצו על ההתחלה להדיח את שוגר בגלל החולשה שהיא מקרינה ובזכות חסד הנעורים שהם שומרים אחד לשני מהעונה הראשונה שלהם באל לעומתם כבר סרי ושוגר מתחילות לתכנן להעיף את טום או את סטפני כי הם מבינים שהסיכויים שלהם להתקדם יחלשו בעתיד אם הם לא יעשו את זה. ג'יימס שומר לאמנדה סוג של חד נעורים ובתור הבן אדם עם המהלך השני בגודלו מבחינת טמטום במשחק (להיות מודח עם שני אלילים בכיס) הוא מתנהל כאילו מקומו בטוח. אבל אי אפשר לדעת, הוא עוד עלול לחטוף את הכפה שלו. יש עוד כמה נספחים, אבל מפאת מקום וחשק הם לא יקבלו ספוטלייט היום. עוד קצת לגבי סרי, היא היחידה שמתחילה לחשוב קדימה עוד לפני שהמשחק מתחיל ורק על זה מגיע לה כל הקרדיט.

 

ראסל, סיבוב נוסף מתחיל אצל הגמד היחיד במשחק שהיה אמור לזכות בעונה שלו (3 שבועות רק עברו מהעונה האחרונה??? שלו והוא עדיין שמן, מכירים אותו ויש חלק שמסתודדים סביבו. לא סתם ג'ף רשם עליו בבלוג של שהוא היה אמור לזכות בעונה שלו, עונה 19) אבל הוא לא זכה, בגלל מושבעים ממורמרים. הוא מקבל היילייט לא קטן על תחילת הפרק שג'ף פונה אליו ושואל אותו שאלה וראסל עונה עליה בדרך משלו; שהוא יותר משמח להשתתף במשחק בו שחקנים יודעים להוקיר דרך של משחק ולא להתמרמר עליה. אני רק מקווה שהוא לא עושה טעויות עליהן סביר להניח יתחרט במהלך הדרך. ראסל מפגין כוח פיזי ראוי, כוח תחמון מוצלח, וחוץ מלהתחיל לחפש פסלוני אלילות חבויים בפרק הזה הוא עושה את שלו. הוא מתחיל בליצור לעצמו ברית עם שתי נשים חזקות, לשתיהן הוא אומר את אותו דבר שאת שתיהן הוא רואה איתו בסוף פרואטי עם ניצוץ של יומרנות מחבקת את היוזמה שלו ובכך יוצרת לעצמה ברית מאוד חזקה (על פניה) ואפילו מגדירה אותה כ; אם כבר לישון עם השטן אז עדיף להיות מחובר אליו.

 

מילות סיום - המודחת הראשונה

 

שוגר. היא חשפה את הציצים בפרק ועזרה לשבט שלה לזכות במשימה אחת, היא כרכרה סביב קולבי מסביב לשטח המחנה וניסתה לגרום לו לחרמן אותה בלילה. הוא בכל פעם התחמק ומקץ שתי שניות היא שוב נדחפה, אני לא מבין את קולבי שהתחמק, היא אמנם משחקת במשחק בדיוק כמוהו אבל היא די כוסית. היא חטפה ראשונה את הגרזן בעיקר בגלל שהיא לא יודעת להתבטא כמו שצריך. במועצת השבט היא חטפה את הגרזן בעיקר בגלל שבמשימת חסינות הראשונה היא לא עשתה כלום חוץ מלבכות, וחבל. לא ציפיתי שהיא תעוף ראשונה אבל במשחק בו כולם אול סטארס, מישהו צריך ללכת ללכת. והחוליה החלשה היא מי שבוכה קודם, ועם כל המתיקות, הסקסיות והציצים היפים שלה היא הלכה ראשונה. אני לא אומר שאחרים היו אמורים קודם, אני רק אומר שתמיד מישהו מקבל את הגרזן, זה מה שעושה את הסדרה הזו כל כך מוצלחת, החוסר יכולת לנבא מי ילך, אי אפשר לדעת, ועל השאלה הזו אפילו ג'ף לא יכול לענות, בריאליטי אנשים הם בלתי צפויים.

 

הקאסט בקצרה

 

 

לא נעים, אבל זה קטע קצר על תגובתו של אדולף היטלר לקאסט העונה

 

נכתב על ידי , 13/2/2010 16:18   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רז ישראלי ב-13/2/2010 19:50




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)