לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

הישרדות, עונה 20, פרק 2 - ביקורת


 



6 ימים עברו לתוך העונה הכי מצופה של הישרדות וההרגשה הכללית היא שכולם רוצים להוכיח שהם יותר טובים, יותר תחמנים, יותר משונים ויותר מיוחדים מהשאר. לכל אחד יש פרסונה וכל אחד מנסה ללכת על קליפות של ביצים רק בשביל שלא באמת ישימו לב ויראו מה הוא בעצם מנסה לעשות. מה שנקרא מתחת לרדאר זה מקום הרבה יותר בטוח מאשר להיות מוחצן. סטטיסטית הם צודקים, אחוז האנשים שזכו בסדרה הזו בלהסתנן ממתחת לרדאר הוא רב בהרבה יותר מאנשים שאשכרה עשו משהו בשביל לקחת את הסדרה (יוצאים מהכלל תמיד היו ותמיד יהיו אבל הסטטיסטיקה לא משקרת).

 

הציפייה לפני הצפייה בפרק הייתה שאולי רוב עומד לעוף, אבל כשג'ף מגיע והאיום על הדחה בלי מוצבעים מתקרב גורם לכל מי שנמצא בסביבה (במקרה הזה בוסטון רוב) להבין שאולי כדאי לעשות פחות ולסחוב את עצמך יותר. מהיום הראשון של המשחק רוב ניסה לעשות כמיטב יכולתו בשביל שלשבט שלו יהיה נוח ושלו יהיה נוח ובנה ועשה ולא הסתבך יותר מדי בטקטיקות אלא יותר בלבנות מקום מגורים נורמלי לחודש וחצי הקרובים. לא סתם קורטני אומרת שכולם ימותו בלעדיו, הוא באמת נותן מעצמו ורק אחרי ההתעלפות הנ"ל והאיום מצד ג'ף על להמשיך או לחדול הוא מתאפס על עצמו ומתחיל רק לדאוג לעצמו, ומה הד"ר אומר - שפעת עם נצנצת לא תמיד שווה מיליון דולר.

 

מדהים לראות שבינתיים לא רואים יותר מדי תככים אצל שבט הנבלים (ולאו דווקא בגלל עריכה מגמתית) ואצל הטובים המצב הרבה יותר חמור, סביר להניח שזה בגלל שהם עדיין לא הפסידו והם כבר ביתרון של 10 כנגד 8 (וזה אם לא מחשיבים את רופרט שמשום מה מצליח להיסחב מתחת לרדאר, אפילו שיש לו בוהן שבורה ואישיות מיוחצנת ומופנמת כאחד, מסתבר שיש דברים כאלה). בקטנה על ראסל הפרק - הצליח לתפוס תרנגולת (זה הכול, למה הוא לא מנסה אפילו לחפש אלילים), בעונה אחרונה בשלב הזה של המשחק כבר הייתה לו ברית של 90% לגמר, אני לא בטוח שלנצח במשימות עם השבט שלו עושה טוב למעמד שלו במשחק, זה מוציא אותו אנמי ולא משנה שהוא מגדיר עצמו כ-KING RUSSEL. הוא צריך להרוויח את הטייטל בעונה הנוכחית ולא על סמך מעשי העבר שלו.

 

בתור עונה של טוב נגד רע אתה מצפה שהטובים יצליחו לנצח פעם אחר פעם ולהראות לנבלים מאיפה משתין הדג, ת'כלס, הנבלים עושים את המשחק בצורה הרבה יותר להטוטנית, גם בפרק הנוכחי, פרק מס' 2 של העונה ה-20, הרעים מדשדשים באתגר (היה רק אתגר אחד הפעם, גם על פרס וגם על חסינות, לא ברור למה) ואז ברגע האחרון עוקפים את הטובים בסיבוב וגורמים להם להתבייש בשבט בו הם נמצאים. והמרמור, הוא רק מתחיל והוא כבר מרקיע שחקים. האתגרים, אפילו שהם בסה"כ חיקוי של אתגרים מעונות קודמות, משומשים בצורה הרבה יותר אגרסיבית ממה ששומשו בפעם האחרונה בו נשזפו בפריים טיים. נראה כאילו כולם לקחו את התחרות הזו צעד אחד קדימה, וזה לא שכולם רוצים לזכות כמו בכל עונה של הישרדות אלא שכולם באמת רוצים לזכות ולא יחסכו בשום מהלך, ברוטאלי או מתוחכם, בשביל להתחיל לקחת. לא סתם זרקו באמצע האתגר לרופרט שישב בצד; בוא נעלה לו על הבוהן השבורה עם ארגז אחד גדול כבד ומתגלגל.

 

יכול להיות שהמשחק של השחקנים בעבר משפיע על תוצאות המשחק הנוכחי? - דה....

 

הנבלים עובדים ביחד במשימה והטובים עובדים מסורבל, ג'יי טי לוקח את ההובלה על המשימה אבל אף אחד לא מקשיב לו, סטפני מנסה גם להתערב וג'יימס יוצא עליה שתתן למי שעשה את המשימה בעבר לעשות אותה שוב. מהצד השני רוב וראסל מתפעלים ניצחון בסיבוב. התוצאה - עוד מרירות אצל שבט הטובים - יחי שבט השטן.

 

אחרי ההפסד מתחילים התככים לפרוץ החוצה, ג'יימס יוצא על כולם ועל סטפאני בעיקר ואפילו מגדיר אותה כקריפטונייט שמשליך חולשה על כל דבר בו היא נוגעת. סטפאני מהצד שלה מתחילה לסובב את כולם נגד אמנדה. סרי מפקפקת ומתייעצת עם קנדיס, בסוף מחליטים ללכת ראש בראש ביחד עם טום והשבט הכי ממורמר בהיסטוריה של הישרדות מתחיל סוף סוף להיקרע, אין עוד אידיליה של "אנחנו טובים", יש אידיליה של "מי יצליח לשמור על הפה שלו יותר זמן ואולי יצליח להסתנן לאיחוד". אני לא מבין, האנשים האלה לא חושבים קדימה, אתם רואים שיש כנגדכם סימן מטרה אז למה רק לסובב את מי שהולך נגדך, למה לא לחשוב כמה צעדים קדימה, מה עם רופרט, מי זאת קנדיס בכלל ולמה אף אחד לא שם לב איך סרי שותקת ובוחשת כאחד? וזה בלי לדבר על ג'יי טי וטום שיש להם כבר ריבית גבוהה של מיליון דולר בנק. אנשים לא חושבים קדימה עד שהלפיד שלהם לא מכובה ואז הם מתפלאים.

 

ביי ביי סטפני (שוב פעם כמעט?)

 

 

הודחה, ודי בגלל שאין לה ביצים לעמוד על שלה - סטפני, וחבל, היא יכלה לשחק במשחק קדימה ואחרי 3 עונות במשחק היא עדיין לא למדה לשמור על הפה כשצריך, לא פלא שבסוף היא הייתה על סף בכי ואמרה לכולם אחרי שהלפיד שלה כובה - אם פעם הבאה אתם מפסידים באתגר תלמדו לא לקלל את כולם, זה לא בדיוק עוזר. העובדה שג'יימס אמר לה לסתום את הפה ישר אחרי ההדחה די מסמל את המשחק שלה, היית יכולה להגיע יותר רחוק אם היית יודעת להישמר ולא רק לשמור.

 

אגב ג'ייימס - פרק הבאה כולם אמורים לצאת עליו - צפוי להיות פרק רווי אלימות וג'באר אחד שחור וממורמר, הוא שונה מהמשחקים הקודמים והוא די כועס, כאילו הוא נעלב שהוא לא לקח את המשחק עד עכשיו (I WANT TO WIN THIS THING).

נכתב על ידי , 19/2/2010 15:04   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)