לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

SMOKING ACES 2: נשף של רוצחים


 

זוכרים את הסרט הראשון של SMOKING ACES (בעברית "לחסל את האס")? אסופת רוצחים שנשלחה ע"י בוס המאפיה פרימו אספרצה לחסל את באדי ישראל (ג'רמי פיבן באחד מהתפקידים הכי טובים שלו), חוזה של מיליון דולר למי שיהרוג אותו ראשון - דם, דם, דם ועוד קצת דם. זה סך העלילה, כמובן בין לבין מראים את הקרבות ואת הנשקים ואת כלי הנשק ואת הרציחות ואת המשוגעים (סגנון MAD MAX) ואת הבחורות המפתות והסמים והמוזרויות האקסנטריות של הרוצחים הכי נחשבים על המסך הגדול.

 

בקיצור, הסרט השני יצא אל הפועל למי שעדיין לא ראה, באנגלית הוא נקרא נשף קטלני, שוב פעם יש אסופה של רוצחים שיוצאת לטבוח ולרצוח ולנקוט בכל התהליכים הרצויים בשביל לגרום למוחו של הקורבן להיות מותז בצורה הכי נאותה על הקיר. הפעם יש תנאי, הרצח חייב להתבצע בדיוק בשעה 03.00 בבוקר ואין לחרוג מהתנאי הזה. אל הדרך יוצאת החבורה, כל אחד בדרכו שלו, אנו שוב נתקלים ברוצחים אותם פגשנו בעבר אליהם מצטרפים כמו הברקות זוועתיות, כולם מבצעים את זממם בצורות הכי יפה שיכולה להיות, ולא, זה לא סרט אימה, אני יכול להישבע שאפילו כל מת בכל סצנה וסצנה מת בצורה קומית.

 

הפעם אל העלילה נכנס אדם נכה בכיסא גלגלים שה-FBI פונים אליו ומבקשים ממנו לספר להם למה הוצא עליו חוזה של 3 מיליון דולר (טום ברנג'ר, לא בתפקיד חייו, לא ברור מתי הוא הספיק להזדקן כל כך), הוא שומר על ארשת תמימה ואומר שאין לו מושג, מוצמדת אליו שמירה, הם נוסעים לבונקר שנמצא עמוק עמוק בתחתיתו של מועדון ג'אז. הערב מתחיל, המשוגעים מתחילים לאט לאט לצאת מהחורים שלהם, והעלילה - זורמת.

 

עצה קצרה למי שהולך לראות את הסרט - חובה לראות את הסרט הראשון לפני אחרת ההתחלה קצת מייאשת אותך, זורקים לך כל כך הרבה אימג'ים לגובה העיניים ואתה לא באמת זוכר על מה הסרט מדבר, אבל בסיומו - סרט אקשן מעולה, תמיד אפשר ללכת יותר רחוק, אבל באדי ישראל לא משתתף בסרט הזה, אז הציפיות צנחו, אבל לסיום הסרט מרדים אותך כמו כל סרט טוב. ירייה במצח היא תמיד סצנה מעולה לפתוח או לסיים סרט.

 

הפליאה הכי גדולה מהסרט הזה זה שאף אחד מהרוצחים לא באמת חושב שהחוזה שהם קיבלו הוא פיקטיבי, אבל בשביל לקבל את התשובה על השאלה הזו חייבים לראות את הסרט עד הסוף.

 

 

סדרת הסרטים הזו קצת מזכירה את סרטי המירוץ מחוף לחוף של שנות ה-80 (נדמה לי טום סלק שלט שם, אחרי שהוא הלך להשתתף בחברים עם קורטני קוקס אף אחד לא באמת שמע עליו יותר) רק בצורה קצת יותר משוכללת, מירוץ עם פרס שווה במיוחד, כל החוקים האנושיים מבוטלים ואם יש לך טיפת אנושיות אולי לא כדאי לך להשתתף - אתה עלול לחטוף כדור ברקה או מקסימום ליצן קטן מתפוצץ שיתאבד עליך מתותח קרקס ענקי.

 
מי ומי? וויני ג'ונס, טומי פלאנגן, טום ברנגר

  

טריילר

  

נכתב על ידי , 19/2/2010 15:58   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, פעולה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)